Gjest Ghostface Skrevet 30. juli 2022 #201 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg brukte å samle på DVD-er og Blu-ray men sluttet da det er mye mer praktisk å bare kunne gå inn og strømme den fremfor å lete den fram, nå er de lagret på boden min istedenfor 😛 Jeg orker ikke å ha den ene strømmetjenesten etter den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #202 Del Skrevet 30. juli 2022 Ghostface skrev (Akkurat nå): Jeg orker ikke å ha den ene strømmetjenesten etter den andre. Smak og behag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 30. juli 2022 #203 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Smak og behag da Jepp, er ikke så moderne, men savner Hotel Cæsar som det var, lettbeint underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #204 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (22 minutter siden): alle koster utenom nrk av åpenbare grunner NRK koster vel - av åpenbare grunner - mest av de alle? Anonymkode: bff3e...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #205 Del Skrevet 30. juli 2022 Ghostface skrev (Akkurat nå): Jepp, er ikke så moderne, men savner Hotel Cæsar som det var, lettbeint underholdning. Jeg likte det best i de første årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #206 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): NRK koster vel - av åpenbare grunner - mest av de alle? Anonymkode: bff3e...a6d Strømmetjenesten er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #207 Del Skrevet 30. juli 2022 På Nasjonalbibliotekets sider kan man finne mange artikler og magasiner med mye interessant informasjon om serien, kulissene, skuespillerne som sammenligner seg med karakterene og hvordan de planla serien. Anonymkode: a0fdf...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 30. juli 2022 #208 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Jeg likte det best i de første årene Slik er det vel med fleste serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #209 Del Skrevet 30. juli 2022 Ghostface skrev (1 minutt siden): Slik er det vel med fleste serier. Andre såper du har sett på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 30. juli 2022 #210 Del Skrevet 30. juli 2022 Gjest AthenaRavenLuna skrev (På 28.6.2021 den 21.11): Juni som spiser fleinsopp. Kidnappingen av Viktoria. Buss ulykken. Liv blir påkjørt og dør. Runa får kreft og dør. Hvem er Runa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 30. juli 2022 #211 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Strømmetjenesten er gratis Ikke egentlig mtp du betaler tv-lisens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #212 Del Skrevet 30. juli 2022 Mamajune11 skrev (1 minutt siden): Ikke egentlig mtp du betaler tv-lisens. Det betaler man uansett om man ser på eller ikke, strømmetjenesten er der uten at man må starte noe abonnement Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #213 Del Skrevet 30. juli 2022 Mamajune11 skrev (3 minutter siden): Hvem er Runa? Dattera til Bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 30. juli 2022 #214 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (23 minutter siden): Andre såper du har sett på? I gode og onde dager, Dynastiet, Home & Away, Dallas og Falcon Crest. Digget Dallas fordi den var noe mørkere enn andre såpeserier. Hva med deg? Jeg er svak for såpeserier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #215 Del Skrevet 30. juli 2022 Ghostface skrev (1 minutt siden): I gode og onde dager, Dynastiet, Home & Away, Dallas og Falcon Crest. Digget Dallas fordi den var noe mørkere enn andre såpeserier. Hva med deg? Jeg er svak for såpeserier. Home and Away, sett på i 20 år nå Var gamle dynastiet bra? Jeg har bare sett på den nye men jeg synes ikke det er det mest spennende der ute, så litt på glamour fra sånn 2005 til 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 30. juli 2022 #216 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (21 minutter siden): Home and Away, sett på i 20 år nå Var gamle dynastiet bra? Jeg har bare sett på den nye men jeg synes ikke det er det mest spennende der ute, så litt på glamour fra sånn 2005 til 2007 Det gamle Dystaniet er mye bedre, og Home and Away blekner aldri. Liker I gode og onde dager bedre enn Glamour. Glamour kom jeg aldri helt inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juli 2022 #217 Del Skrevet 30. juli 2022 Ghostface skrev (2 minutter siden): Det gamle Dystaniet er mye bedre, og Home and Away blekner aldri. Liker I gode og onde dager bedre enn Glamour. Glamour kom jeg aldri helt inn i. Synes det er helt komisk i glamour hvordan det konstant skal handle om folk som blir sammen, slår opp og blir sammen 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #218 Del Skrevet 30. juli 2022 Ghostface skrev (29 minutter siden): Det gamle Dystaniet er mye bedre, og Home and Away blekner aldri. Liker I gode og onde dager bedre enn Glamour. Glamour kom jeg aldri helt inn i. ÅÅh, days of our lives så jeg på for 20 + år siden, men måtte slutte da jeg begynte å jobbe og jeg gadd aldri å ta det opp siden jeg aldri hadde tid å se det uansett. Går det fortsatt, altså? Hvilken kanal eller må det strømmes? Lurer på om det har skjedd noe de siste 20 årene, haha. Er Sami like hakke gal og har Stefano de Mera stått opp fra de døde? Og hun som opererte seg for å bli helt lik Kristen for å stjele John, var det Susan hun het? Og hun gale Vivian og han russiske butleren hennes. Og hun stakkars dama som ble dopa ned og var som en grønnsak pga det. Var ikke det for at Vivian skulle ta mannen hennes eller noe? Haha, for en serie! Husker faren til Jennifer Aniston spilte i den. Hotel Cæsar lot seg nok inspirere litt, bare ikke fullt så ekstremt. Anonymkode: 604d0...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. juli 2022 #219 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ÅÅh, days of our lives så jeg på for 20 + år siden, men måtte slutte da jeg begynte å jobbe og jeg gadd aldri å ta det opp siden jeg aldri hadde tid å se det uansett. Går det fortsatt, altså? Hvilken kanal eller må det strømmes? Lurer på om det har skjedd noe de siste 20 årene, haha. Er Sami like hakke gal og har Stefano de Mera stått opp fra de døde? Og hun som opererte seg for å bli helt lik Kristen for å stjele John, var det Susan hun het? Og hun gale Vivian og han russiske butleren hennes. Og hun stakkars dama som ble dopa ned og var som en grønnsak pga det. Var ikke det for at Vivian skulle ta mannen hennes eller noe? Haha, for en serie! Husker faren til Jennifer Aniston spilte i den. Hotel Cæsar lot seg nok inspirere litt, bare ikke fullt så ekstremt. Anonymkode: 604d0...fb1 Så Days of Our Lives en del for 20-25 år siden, fabelaktig merkelig såpe 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #220 Del Skrevet 30. juli 2022 Cid skrev (4 timer siden): Var da det virkelig begynt å gå nedover synes jeg Jeg er på den sesongen som er i 2012. Kommer meg aldri forbi den, er så dørgende kjedelig. Anonymkode: b9e6f...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå