liv Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Hvordan reiser jeg på forelesninger eksamen og sånt? Kan ikke finne noe skolebygning jeg.
Arkana Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 De drar automatisk på forelesning og eksamen, men skulle de ikke gjøre det klikker du bare på selve personen.
liv Skrevet 12. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2005 Holder på å stryke, og det eneste de drømmer om er å reise på forelesning, har de våkne og blide til den tiden det står det er forelesning men de reiser aldri..
Arkana Skrevet 12. september 2005 #4 Skrevet 12. september 2005 Så rart, mine dropper alltid hva de enn gjør og sprinter til forelesning, nesten uansett humør.
liv Skrevet 12. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2005 rart. får ikke til å trykke på de så de går heller. Prøvde å ta taxi til universitetsplassen men det hjalp heller ikke.
liv Skrevet 15. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2005 ingen andre som har aning hvorfor?
Nellie Cortado Skrevet 15. september 2005 #7 Skrevet 15. september 2005 Nei dette har jeg aldri opplevd. Kommer det ikke opp "universitet" når du trykker på simmen din da? Under "universitet" kommer det opp "gå på forelesning". Er det sånn på alle simmene dine eller bare en av dem? Kansje det er noe feil på spillet ditt. Har du lastet ned og innstallert den der patchen de la ut for å fikse litt sånn "bugs" i spillet? Så rart et problem.
Arwen Skrevet 15. september 2005 #8 Skrevet 15. september 2005 Man får ikke lagt inn spillet uten patchen tror jeg. Hvis ikke simen drar av seg selv på forelesning så gjør jeg sånn som Nellie ca en time før de har forelesning. Man kan lese seg opp til god karakter uten å dra på forelesning da, men eksamen må man vel på.
liv Skrevet 15. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2005 Kommer ikke opp noe alternativ når jeg trykker på sim'en. Har prøvd med flere simmer og forskjellige universiteter.
Nellie Cortado Skrevet 15. september 2005 #10 Skrevet 15. september 2005 (endret) Nei da aner jeg ikke! Prøv å kontakte EA games Norge. Står vel et sånn support nummer i brukermanualen. Eller så er internett adressen deres: xxxxxxxx Noe må jo være feil. Lykke til! Mailadresser er ikke lov liv - mod Endret 7. oktober 2005 av liv
Malama Skrevet 7. oktober 2005 #11 Skrevet 7. oktober 2005 Fant du noen gang ut av det? For i dag har jeg kjøpt livets skole, og min drar hellr ikke på forelesning
liv Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2005 Ja jeg fant ut av det. En må lagre spillet et annet sted enn der den andre delen av spillet ligger. Altså ikke i samme mappe for da blir det en del små buggs.
Malama Skrevet 9. oktober 2005 #13 Skrevet 9. oktober 2005 DEt fant jeg ut av å lese den vesle boka som fulgte med. Men min feil var denne "tenåringer kan få barn"-patchen som jeg hadde. Når jeg sletta den, så ordna det seg, og hun gikk på forelesninger (og er utstudert nå, med beste karakterer hvert eneste semester) Men i den vesle boka sto det også at etter siste eksamen hadde de to dager på seg, da hunne de ha en fest, og så vikk de vitnemålseremoni. Fikk dine/deres det? Min fikk langt mer enn 2 dager (hun fikk minst 70 timer) og eksamensfest hadde hun. Den var gøy. Men da... da var det ingen seremoni, jegmåptte bare akseptre at hun, som siste kontrollerbare sim på tomta (siden jeg bare hadde en student først, for å lære meg dette) flytta. Det gjorde jeg, og vips var hun hjemme. Igne vitnemålseremoni
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #14 Skrevet 9. oktober 2005 Min fikk langt mer enn 2 dager (hun fikk minst 70 timer) og eksamensfest hadde hun. Den var gøy. ← Hehe, måtte bare le litt for meg selv. Når vi "morer oss med simmene" Uff, er sånn selv... Og har blitt avhengig av å laste ned ting!!! Jeg er på simsresource. hele tiden og jeg tror helemaskinen snart eksplodere av alle den dritten jeg har lastet ned...
Malama Skrevet 9. oktober 2005 #15 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg mente ikke at JEG syntes den var gøy, men at simmene syntes det. Forøvrig, ja, jeg koser meg masse med simmene mine jeg. Om jeg bare kunne finne en grei "tenåringsgraviditet" som passet med livets skole (helst ikke den digre "som gjør alt mulig rart" men jg akspeterer den om jeg ikke finner noe annet)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå