AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Når en frir så gir man en ring, men hvordan vite størrelsen på ringen til henne? Anonymkode: 5eab6...1e8
Ullvott Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Lån en av ringene hennes (en du vet at passer) og ta den med til gullsmed for å måle ringstørrelsen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 For de fleste kommer det vel ikke helt utav det blå. Jeg ble tatt med til gullsmed for ringmål i god tid i forveien. Anonymkode: 40031...c8d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #4 Skrevet 29. juni 2021 Her gjettet mannen størrelse basert på en ring jeg hadde, og endte opp med at den var 4 størrelser for stor. Tror ringen han målte var til langefinger, så pass på å finne en som er til riktig finger hvis du skal gjøre det slik. Det gjorde ikke noe, fikk den tilpasset gratis, men det ble noen lange uker uten som nyforlovet. Ja, det er et i-landsproblem, jeg vet det. Men heller for stor enn for liten, enklere å ta inn, og da får hun den i alle fall på. Anonymkode: 5a14a...202 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Hvis hun har noen ringer liggende hjemme kan du ta utgangspunkt i dem. Hvis ikke, så får dere tilpasse senere. Ringen jeg ble fridd til med var for stor, og vi får den tatt inn. Anonymkode: 87e6c...109
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Når jeg leser denne tråden lurer jeg på om samboer kjøpte en ring til meg til bursdagen i fjor av en grunn; slik at han kunne vite ringstørrelsen min da han fridde nå i år 😄 Anonymkode: 712c4...124
GammelKaktus Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Eksen så det på øyemål, han var god på slikt. En venninne våknet av at kjæresten hennes målte 😄 1
Gjest loveli Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Når dama sover kan du måle hvor brei fingeren er, så regner du ut omkretsen. Forskjellige ringer har forskjellig passform, så det er vanskelig å få det korrekt uansett om du vet størrelsen eller ikke. Og det er lettere å forminske omkretsen på en for stor ring, enn omvendt. Det viktigste er å finne en ring med en form du tror dama vil like. Skal det være en stor sten, flere små, en stor sten og flere små, hvor mange klør (de som holder stenen på plass), rund sten, oval sten, hvitt gull, gult gull? Osv osv.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Det er vanlig at ringen tilpasses uten ekstra kostnad, så sånn sett er ikke problemet veldig stort. Du kan eventuelt ta med en ring hun allerede har, og få den målt. Her traff han så nært som mulig, men dem måtte likevel tas inn noe, siden jeg befant meg mellom to størrelser. Anonymkode: d2e69...001
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 Min kjære bare kjøpte en ring også dro vi innom og byttet/tilpasset den etterpå. Anonymkode: d4443...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå