AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg jobber som lønnsmedarbeider og ønsker å bli mer digital. Men samtidig trenger jeg et godt ‘system’ og en god arbeidsmåte. Vi kan jo arkivere alt digitalt, bruker i dag Windows utforsker og mappestruktur. Men savner å kunne ‘merke’ dokumentene med feks ‘utført’ eller ‘kontrollert’ savner også å skrive på hvordan jeg har kontert dokumentene. Min vanlige arbeidsmåte er jo å ha alle lønnsbilag i en perm, som jeg raskt kan finne fram i og bla meg gjennom hele permen når jeg skal kontrollere bilagene. De er sortert etter ansattnummer så det går raskt å finne fram. Jeg ser på bilaget hvordan det er kontert og om jeg har signert for kontroll. Jeg vet man kan bruke PDF Editor men da må man åpne et og et bilag og da syns jeg ikke dette blir tidsbesparende ift nå. Jeg kan arkivere sykemeldinger digitalt, her kan jeg jo skrive ansatt og type/periode i filnavn men her må vi også åpne et og et dokument. Da syns jeg det blir styr selv om jeg har to skjermer. Ønsker meg altså tips til et verktøy der dokumentene kan være åpne (som bilder) men med en størrelse som går an å lese selvfølgelig og som man feks kan høyreklikke og trykke ‘utført’ på. Som man i dag kan med en Mail. Finnes dette? Anonymkode: 65add...1f1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 meld det inn til universitet som forslag til bacheloroppgave på IT /ide til app/programvare Anonymkode: 3bfe1...a54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå