Gå til innhold

Hotell i Sandnes


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal en tur til sandnes og lurer på om noen vet om noen greie hotell der? Trenger ikke være noe råfancy greier,bare noe helt greit med en god frokost! Skal bo der en helg men ikke være så mye på hotellet, sove og spise der! Er det forresten langt fra stavanger til sandnes? Går det ann å bo i stavanger å ta taxi til sandnes uten at det koster for mye? Skal i et bryllup i sandnes!

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoteller har jeg ikke så veeeldi peiling på (siden jeg er fra sandnes selv,og da ikke har vært så masse på hotell...) men det tar ca et kvarters tid med bil fra Sandnes til Stavanger. Men det er jo mange hoteller i Sandnes, så det er jo egentlig ikke nødvendig å campe i Stavanger :)

Skrevet

Sambo ved siden av meg her, sier at Smart hotell ved siden av Kvadrat visstnok skal være bra, og ikke så alt for dyrt. Og så er det forholdsvis nytt også :smile:

Skrevet
Sambo ved siden av meg her, sier at Smart hotell ved siden av Kvadrat visstnok skal være bra, og ikke så alt for dyrt. Og så er det forholdsvis nytt også :smile:

Ok,tuuusen takk for svar :) Det skal jeg sjekke ut!

Skrevet
Ok,tuuusen takk for svar :) Det skal jeg sjekke ut!

Men det du må regne med på Smarthotellet er at det er mye selvbetjening. Ved frokosten og sånt.

Skrevet
Men det du må regne med på Smarthotellet er at det er mye selvbetjening. Ved frokosten og sånt.

Tror ikke det er mat på det hotellet.

Ville satset på Hotell Sverre. Rimelig og bra hotell midt i sentrum.

Forøvrig koster det 400+- kroner med taxi fra Stavanger til Sandnes.

Skrevet

Hæ? sendt hvem en PM? Og kan gjester sende Pm??

:ler:

*forvirret*

Skrevet
Hei.

Har sendt deg en pm jeg, og venter på svar.  ;)

Og jeg har svart ;) og venter på svar :)

Skrevet

Hva med Gamlaværket? Jeg vet ikke prisene her, men det er veldig bra frokost der iallefall!

Eller Det Lille Pensjonat?

Begge ligger midt i sentrum og like ved toget til Stavanger dersom du vil dit en tur.

:)

Skrevet
Hæ? sendt hvem en PM? Og kan gjester sende Pm??

:ler:

*forvirret*

Jeg sendte pm, og hun skal bo på mitt hotell. :)

  • 4 uker senere...
Skrevet
Jeg sendte pm, og hun skal bo på mitt hotell. :)

og det hotellet var utrolig flott.. er kjempefornøyd, anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...