Gjest Nimbi Skrevet 27. juni 2021 #1 Del Skrevet 27. juni 2021 Flere som har sett årets første episode av Allsang på Grensen? Prøvde søkemotoren men fant ingen tidligere tråder om temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Del Skrevet 27. juni 2021 Nimbi skrev (1 minutt siden): Flere som har sett årets første episode av Allsang på Grensen? Prøvde søkemotoren men fant ingen tidligere tråder om temaet. De hadde 340 000 seere på premieren, så det var helt klart flere enn deg som så det. Anonymkode: 0e25d...1f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 27. juni 2021 #3 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De hadde 340 000 seere på premieren, så det var helt klart flere enn deg som så det. Anonymkode: 0e25d...1f8 Ikke sikkert de 340 000 har konto på KG Spent på om de også synes vitsene mellom programlederne blir bare kleinere og kleinere? Det har liksom tapt seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 27. juni 2021 #4 Del Skrevet 27. juni 2021 Jaa🤩🌸 Må alltid se, hver sommer🤩 Gøy å se hvor voksne M&M er blitt, men samtidig fortsatt så lik seg🤓 søsteren Emma var jo bare super skjønn, likte sangen hennes🤩🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Del Skrevet 27. juni 2021 Nei, fytti rakkern. Harry og flaut program. Anonymkode: 66215...7f6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Del Skrevet 27. juni 2021 Dynamikken mellom Kathrine og Stian er alvorlig klein 🙈😅 de prøver så hardt å være morsom, men får det ikke til i det hele tatt. Flaut! Anonymkode: a94c4...709 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Del Skrevet 27. juni 2021 Syns det er trist at de ikke åpner showet med «Si meg har du det bra, jo takk skal du ha…..» 😞 Det hører jo med! Ellers så er jeg enig i at Katrine og Stian er litt pinlige, prøver litt for hardt å være morsomme 🙈 Anonymkode: e088d...aa8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dynamikken mellom Kathrine og Stian er alvorlig klein 🙈😅 de prøver så hardt å være morsom, men får det ikke til i det hele tatt. Flaut! Anonymkode: a94c4...709 Det blir så dumt når replikkene er så innøvd. Anonymkode: feeac...ee5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Del Skrevet 27. juni 2021 På grensen til allsang? Anonymkode: e63be...124 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #10 Del Skrevet 27. juni 2021 Liker programmet, Allsang på grensen er ikke det samme uten Katrine, for en gledesspeder av ei dame ❤️ Og Stian har overrasket meg, han overrasket meg i programmet 10 på topp og han overrasker meg i allsang på grensen! Programlederrollen kler han virkelig! Gøy at det som oftest er med artister som treffer litt alle aldersgrupper, sånn som forrige episode for eksempel Anonymkode: 832c6...452 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Del Skrevet 27. juni 2021 De fjerner sesongen som gikk ti år før årets på Tv2 Play! Ganske irriterende. Synes den var bra å se på. Måtte kjøpe 4 skjermer modus for å rekke å se alt ved å ha oppe flere faner, men selv da fikk jeg feilmelding! Prøvde å klage men Tv2 sa bare at rettighetene hadde gått ut... Pisspreik Anonymkode: 73fdf...922 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BittenTei Skrevet 27. juni 2021 #12 Del Skrevet 27. juni 2021 Har tidligere fulgt med på APG sånn ca. Hyggelig program hvis det er bra gjester. Men K. Moholt byr på kleinere og kleinere "stand-up" repertoar for hvert år som går. Klarer ikke å se det nå lenger, uten sjenk i glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 6. juli 2021 #13 Del Skrevet 6. juli 2021 Uff nei, nå hadde det tapt seg. Jeg vil ha Momarkedet-stemning 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 7. juli 2021 #14 Del Skrevet 7. juli 2021 Jeg ser sjelden på det. Er så innmari lei av Katrine Moholt som programleder der. Syns hun er oppbrukt rett og slett, og Tv2 burde gi henne noe annet. Staysman er ikke helt borte, men ikke helt inne heller... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 8. juli 2021 #15 Del Skrevet 8. juli 2021 Måneskinn skrev (11 timer siden): Jeg ser sjelden på det. Er så innmari lei av Katrine Moholt som programleder der. Syns hun er oppbrukt rett og slett, og Tv2 burde gi henne noe annet. Staysman er ikke helt borte, men ikke helt inne heller... Jeg har jo aldri vert fan av Moholt. Hun er litt for tam, litt som jentene på 10 som drømmer om å bli kjendiser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 8. juli 2021 #16 Del Skrevet 8. juli 2021 HARRY 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 16. juli 2021 #17 Del Skrevet 16. juli 2021 Det er vel på tide å bytte ut Kathrine Moholt både i Allsang på Grensen og Skal vi danse. Hun var nok en god programleder en gang, men det er hun rett og slett ikke lenger. Husker siste sesong av Skal vi danse hvor Anders flere ganger måtte "redde" henne og "vitsene" i Allsang på Grensen blir bare kleinere og kleinere... Nei, få inn noe nytt. Staysman hadde kanskje gjort jobben vel så bra alene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 23. august 2021 #18 Del Skrevet 23. august 2021 Kasier skrev (På 16.7.2021 den 14.27): Det er vel på tide å bytte ut Kathrine Moholt både i Allsang på Grensen og Skal vi danse. Hun var nok en god programleder en gang, men det er hun rett og slett ikke lenger. Husker siste sesong av Skal vi danse hvor Anders flere ganger måtte "redde" henne og "vitsene" i Allsang på Grensen blir bare kleinere og kleinere... Nei, få inn noe nytt. Staysman hadde kanskje gjort jobben vel så bra alene Jeg er så enig!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå