Skrukketroll Skrevet 10. juli 2021 #21 Del Skrevet 10. juli 2021 Amber skrev (På 8.7.2021 den 21.58): For all del. Men det de står for synes jeg er utdatert; de fitness-opplegget som de står for er direkte skadelig. Det er blitt mer og mer fokus på hvordan det ødelegger jenter; så vidt jeg vet iallefall så har de ikke kunnskap nok til å hjelpe med tanke på senskadene som mange får av den type trening og kosthold. Men det gjelder jo mange andre også sånn sett. Apropos senskader: Anita Rafteseth drev jo med oppkjøring til bikinifitness og ble "fitness skadet" (skrevet på tidligere blogg og instagram for noen år siden) og de samme gjelder vel Jannicke Hustad? Merkelig at de tar partnerskap med Gunnar og Robert? Ingen av de nevnte har kunnskap om senskader eller psykologi etter slik trening og kosthold. Dessverre blir mange "fitnessforstyrret" slik som FitnessNora frontet om, som også var med bikinifitness og var sammen med Gunnar, Robert, Veronica og Jannicke fra Trondheim. Nei tror faktisk ikke slike forandrer seg jeg, og hadde funnet meg noen som ikke er på SOME heller. Alle nevnte er veldig beryktet, nei ble veldig skuffet jeg også og har sluttet å følge mange av dem for det er så lite troverdig og alt er vinklet så perfekt siste årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theteacher Skrevet 24. januar 2022 #22 Del Skrevet 24. januar 2022 Tenker dere at treningsopplegget og kostholdet Kristine Weber og de andre i StrongBody er skadelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. januar 2022 #23 Del Skrevet 24. januar 2022 Theteacher skrev (6 minutter siden): Tenker dere at treningsopplegget og kostholdet Kristine Weber og de andre i StrongBody er skadelig? Ikke direkte, men miljøet i seg selv er så sterkt preget av kroppsfokus at det kan være en medvirkende årsak til sykdom og dermed skadelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. januar 2022 #24 Del Skrevet 24. januar 2022 Theteacher skrev (10 minutter siden): Tenker dere at treningsopplegget og kostholdet Kristine Weber og de andre i StrongBody er skadelig? Nei, det frontes helt ordinær mat og trening etter nivå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theteacher Skrevet 24. januar 2022 #25 Del Skrevet 24. januar 2022 Det er slik jeg også har oppfattet, men tenkte dere kanskje satt på informasjon som ikke var meg bekjent ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 24. januar 2022 #26 Del Skrevet 24. januar 2022 miss summers skrev (8 timer siden): Nei, det frontes helt ordinær mat og trening etter nivå. Jeg følger Kristine på Instagram og liker henne veldig godt. Tror nok at hun er seriøs og har et bra opplegg for folk som vil ned vekt og komme igang med trening og sunt kosthold. Men at hun valgte å jobbe under Gunnar og co skuffa meg, da det denne gjengen har stått for ikke imponerer meg. Glemmer ikke for en tid tilbake da bikinifitness var noe alle skulle drive med - ei jente som nettopp hadde konkurrert for første gang var blitt coach. Det var ikke lov å stille spørsmål om hvorfor man skulle spise forskjellig osv - man skulle bare gjøre som man fikk beskjed om. 🙈 ganske useriøst; det var om å konkurrere fortest mulig, ned i fettprosent fortest mulig osv. komme seg på scenen for det det var verdt. ..blir skremt når jeg tenker på hvordan den kulturen der vokste frem🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. januar 2022 #27 Del Skrevet 24. januar 2022 Amber skrev (48 minutter siden): Jeg følger Kristine på Instagram og liker henne veldig godt. Tror nok at hun er seriøs og har et bra opplegg for folk som vil ned vekt og komme igang med trening og sunt kosthold. Men at hun valgte å jobbe under Gunnar og co skuffa meg, da det denne gjengen har stått for ikke imponerer meg. Glemmer ikke for en tid tilbake da bikinifitness var noe alle skulle drive med - ei jente som nettopp hadde konkurrert for første gang var blitt coach. Det var ikke lov å stille spørsmål om hvorfor man skulle spise forskjellig osv - man skulle bare gjøre som man fikk beskjed om. 🙈 ganske useriøst; det var om å konkurrere fortest mulig, ned i fettprosent fortest mulig osv. komme seg på scenen for det det var verdt. ..blir skremt når jeg tenker på hvordan den kulturen der vokste frem🙈 Javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramelita Skrevet 25. januar 2022 #28 Del Skrevet 25. januar 2022 Nå ble jeg seriøst skuffet. Jeg følger Gunnar på IG og har opplevd han som seriøs, svært kunnskapsrik og sympatisk. Det skurrer noe voldsomt for meg at han har drevet med dette, altså jeg tror på det jeg leser, men ble veldig overrasket. Har han tatt avstand fra doping i etterkant? Han kan umulig ha sittet i fengsel i 7 år, han har jo hatt en svært aktiv IG konto siden 2012🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 26. januar 2022 #29 Del Skrevet 26. januar 2022 Caramelita skrev (14 timer siden): Nå ble jeg seriøst skuffet. Jeg følger Gunnar på IG og har opplevd han som seriøs, svært kunnskapsrik og sympatisk. Det skurrer noe voldsomt for meg at han har drevet med dette, altså jeg tror på det jeg leser, men ble veldig overrasket. Har han tatt avstand fra doping i etterkant? Han kan umulig ha sittet i fengsel i 7 år, han har jo hatt en svært aktiv IG konto siden 2012🤔 Jeg har ikke sett at han har uttalt seg om dette i det hele tatt etterpå. Usikker hvor lenge han satt inne. Tror kanskje det var en annen som satt lengst. Ganske utrolig at han har greit å bygd opp en sånn business i etterkant; det er mange naive unge jenter i det fitnessmiljøet 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 12. august 2022 #30 Del Skrevet 12. august 2022 Caramelita skrev (På 25.1.2022 den 19.07): Nå ble jeg seriøst skuffet. Jeg følger Gunnar på IG og har opplevd han som seriøs, svært kunnskapsrik og sympatisk. Det skurrer noe voldsomt for meg at han har drevet med dette, altså jeg tror på det jeg leser, men ble veldig overrasket. Har han tatt avstand fra doping i etterkant? Han kan umulig ha sittet i fengsel i 7 år, han har jo hatt en svært aktiv IG konto siden 2012🤔 Han har ikke gått ut og tatt avstand nei. Han og Robert fortsatte å drive online coaching og treningssenter som ingenting mens de satt inne og har bare fortsatt som normalt etter de kom ut. Ingen uttalelser eller snakk om det overhode, virker som at taktikken bare har vært å håpe ingen har sett hva de har holdt på med og ta de kundene som er dumme nok til å ikke gjøre research. Som er ganske tydelig I denne tråden dessverre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 12. august 2022 #31 Del Skrevet 12. august 2022 addict skrev (1 time siden): Han har ikke gått ut og tatt avstand nei. Han og Robert fortsatte å drive online coaching og treningssenter som ingenting mens de satt inne og har bare fortsatt som normalt etter de kom ut. Ingen uttalelser eller snakk om det overhode, virker som at taktikken bare har vært å håpe ingen har sett hva de har holdt på med og ta de kundene som er dumme nok til å ikke gjøre research. Som er ganske tydelig I denne tråden dessverre. Det som er overraskende er at så mange influencere og treningsfolk samarbeider med dem. Som feks. Maren Erdvik, Gunn Narten, Charlottemsk. Hvorfor tar de ikke avstand? Hva driver de egentlig med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 12. august 2022 #32 Del Skrevet 12. august 2022 Maydis8 skrev (3 timer siden): Det som er overraskende er at så mange influencere og treningsfolk samarbeider med dem. Som feks. Maren Erdvik, Gunn Narten, Charlottemsk. Hvorfor tar de ikke avstand? Hva driver de egentlig med? Ja, og Kristine Weber.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. august 2022 #33 Del Skrevet 12. august 2022 Maydis8 skrev (5 timer siden): Det som er overraskende er at så mange influencere og treningsfolk samarbeider med dem. Som feks. Maren Erdvik, Gunn Narten, Charlottemsk. Hvorfor tar de ikke avstand? Hva driver de egentlig med? Har noen av dem kommentert det/fått kommentarer på det da..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. august 2022 #34 Del Skrevet 12. august 2022 addict skrev (7 timer siden): Han har ikke gått ut og tatt avstand nei. Han og Robert fortsatte å drive online coaching og treningssenter som ingenting mens de satt inne og har bare fortsatt som normalt etter de kom ut. Ingen uttalelser eller snakk om det overhode, virker som at taktikken bare har vært å håpe ingen har sett hva de har holdt på med og ta de kundene som er dumme nok til å ikke gjøre research. Som er ganske tydelig I denne tråden dessverre. «Alle» i Trondheim vet godt hvem disse to er og hva de har gjort tror jeg. Unntatt de aller yngste da kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. august 2022 #35 Del Skrevet 15. august 2022 Det er ingenting nytt hva som har skjedd i fortiden. Hele rettstaten Norge er bygget på at man skal sone sin dom og så kunne være ferdig med det. Slik bygdesladder som praktiseres i denne tråden er ikke ålreit. Skjerp dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 15. august 2022 #36 Del Skrevet 15. august 2022 Sont er sont..er det nøye ? De har flotte coacher med god mat og treningsplaner som fungerer (tydeligvis med så mange som deltar og oppnår resultater). Jeg bruker de selv for 3dje oppfølging, storfornøyd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 15. august 2022 #37 Del Skrevet 15. august 2022 55 minutter siden, miss summers said: Det er ingenting nytt hva som har skjedd i fortiden. Hele rettstaten Norge er bygget på at man skal sone sin dom og så kunne være ferdig med det. Slik bygdesladder som praktiseres i denne tråden er ikke ålreit. Skjerp dere. Så absolutt. Men når han ikke har (offentlig i alle fall, så langt jeg har fått med meg) tatt avstand, så kan man jo lure på hvilke holdninger han fortsatt har… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 15. august 2022 #38 Del Skrevet 15. august 2022 Han snakket om dette blant annet i podcasten Gympodden med Lasse & Fredrik. Jeg opplever absolutt at han har tatt avstand fra fortiden sin. Jeg forsvarer ikke det han har gjort, men mener han forfekter andre verdier nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. august 2022 #39 Del Skrevet 15. august 2022 Pikeliten skrev (3 timer siden): Så absolutt. Men når han ikke har (offentlig i alle fall, så langt jeg har fått med meg) tatt avstand, så kan man jo lure på hvilke holdninger han fortsatt har… Hva må han gjøre mener du? Gjelder det kun han, eller må alle som har gjort noe gå ut offentlig og uttale seg? Hva er bra nok for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. august 2022 #40 Del Skrevet 15. august 2022 thinkywinky skrev (31 minutter siden): Han snakket om dette blant annet i podcasten Gympodden med Lasse & Fredrik. Jeg opplever absolutt at han har tatt avstand fra fortiden sin. Jeg forsvarer ikke det han har gjort, men mener han forfekter andre verdier nå. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå