Gå til innhold

Gunnar Strand Jacobsen «Coach Gunnar»


Gjest Line1301

Anbefalte innlegg

Gjest Line1301

Han som er gründer av Strongbody». Noen som vet om han er i forhold? Han kan nok uansett velge og vrake i damer 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bremnes.Kari

Det navnet har jeg lest sååå mange ganger. Alle damer mellom 20-40  som har begynt å trene og funnet ut de skal bli serrjøz med fitness velger seg Coach Gunnar. Må google hvordan han ser ut..

Endret av Bremnes.Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301
Bremnes.Kari skrev (10 timer siden):

Det navnet har jeg lest sååå mange ganger. Alle damer mellom 20-40  som har begynt å trene og funnet ut de skal bli serrjøz med fitness velger seg Coach Gunnar. Må google hvordan han ser ut..

Jeg synes han er veldig kjekk, så blir overrasket om han er singel 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
1 minutt siden, Line1301 said:

Jeg synes han er veldig kjekk, så blir overrasket om han er singel 😄

Du får prøve deg da, vettu 😉 Men du bør ha lav fettprosent og imponerende max i benk. Eller være et godt prosjekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Prøver igjen* skrev (13 timer siden):

Oi😳 det var nytt for meg…..! 

Samme her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line1301 skrev (På 27.6.2021 den 19.29):

Han som er gründer av Strongbody». Noen som vet om han er i forhold? Han kan nok uansett velge og vrake i damer 😅 

Har ikke han sittet inne for narkotika? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg mest med Strongbody er alle treningsinfluencere som skygget banen når han ble arrestert, mens de nå ikke kan få skrytt nok av Stongbody og er coach der selv. Ta Maren Erdvik som et eksempel. Bare å bla seg tilbake på bloggen, der tar hun avstand fra strongbody, nå er hun stolt coach der🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har hørt på gympodden, første episoden med coach Gunnar, så får dere høre hans historie rundt fengslingen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville holdt meg unna Strongbody og Elitept, aka Gunnar og Robert. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrukketroll skrev (3 timer siden):

Ville holdt meg unna Strongbody og Elitept, aka Gunnar og Robert. 

Fordi?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så trist er at Kristine Weber har begynnt som coach i Strongbody. Gunnar og Robert er ganske «beryktet» her i byen og begge har sittet inne for salg av narkotika. Vel veldig skuffa da jeg så at hun jobba der, har veldig sansen for henne!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere tror ikke gunnar har forandret seg etter sittet inne? Han kan ha snudd om å blitt en ny person man må huske fengsel er "rehabeletering".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være slik i Norge, at man blir dømt og fengslet og så kommer ut igjen fortsatt dømt og fengslet. Gi folk en sjanse. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amber skrev (23 timer siden):

Det som er så trist er at Kristine Weber har begynnt som coach i Strongbody. Gunnar og Robert er ganske «beryktet» her i byen og begge har sittet inne for salg av narkotika. Vel veldig skuffa da jeg så at hun jobba der, har veldig sansen for henne!

Eller Veronica Dalsnes, Gunn Narten, Jannicke Hustad og Anita Rafteseth som jeg hadde veldig god sansen for på instagram😔 Førstnevnte er jo xen til Robert, vet ikke om de er sammen enda men.. Sluttet å følge henne for et par år siden.

Endret av Skrukketroll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elevbruker skrev (På 7.7.2021 den 0.30):

Så dere tror ikke gunnar har forandret seg etter sittet inne? Han kan ha snudd om å blitt en ny person man må huske fengsel er "rehabeletering".

For all del. Men det de står for synes jeg er utdatert; de fitness-opplegget som de står for er direkte skadelig. Det er blitt mer og mer fokus på hvordan det ødelegger jenter; så vidt jeg vet iallefall så har de ikke kunnskap nok til å hjelpe med tanke på senskadene som mange får av den type trening og kosthold. Men det gjelder jo mange andre også sånn sett. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med Elitept og Robert? Bare lurer av ren nysgjerrighet da jeg har vurdert oppfølging derifra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nikamari skrev (8 minutter siden):

Hva er galt med Elitept og Robert? Bare lurer av ren nysgjerrighet da jeg har vurdert oppfølging derifra😊

Du kan jo lese artikkelen det er linket til litt lenger oppe i tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...