AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #21 Del Skrevet 29. juni 2021 Jeg har kun smakt det grillet, og likte det godt. Anonymkode: 342b8...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 29. juni 2021 #22 Del Skrevet 29. juni 2021 Yuk, husker det fra min barndom. Det smakte skikkelig vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 29. juni 2021 #23 Del Skrevet 29. juni 2021 Har smakt det to-tre ganger, synes at det smakte tran. Jeg stekte det som biff. Den ene gangen la jeg det i melk da dette skulle hjelpe mot transmaken. Jeg ble fortalt det at om hvalen ble stresset for lenge før den døde så smaker kjøttet tran... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 25. juli 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 25. juli 2021 Nå ser jeg at tunfisken er tilbake hos REMA.😀 De har vel skjønt at det var en flopp. Folk er ikke vant til å tilberede det og da funker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #25 Del Skrevet 25. juli 2021 Var hverdagsmat hjemme hos oss på 70-tallet. Helt greit. Vi lagde hvalbiff-stroganoff på skolekjøkkenet noe som var godt, men masse kalorier da Anonymkode: 97419...52d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå