AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Jeg er på jakt etter en god sekk jeg kan bruke når vi går lengre fjellturer. Er viktig at den sitter godt og har midjebelte. Også viktig at hunden sitter stødig i den. Jeg har en snart 8 år gammel tibetansk spaniel/chihuahua mix, 2.8 kg. Merker at hun har begynt å roe seg endel og ikke har like stort behov for å få ut energi. Vi synes det er kjekt å ha en sekk hun kan sitte I om fjellturen er i lengste laget så hun kan få pauser, men allikevel være med på tur. Synes denne så fin ut, men usikker på om den er litt for tett om hun blir sittende litt nede i den. Noen som har erfaring med denne sekken? https://www.petster.no/hund/kurgo-baereveske-til-hund-g-train-k9-pakke-svart Evt så tar jeg gjerne imot tips for god sekk. Anonymkode: 05f55...982
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Enig med deg, denne sekken ser ut som den kan bli litt tett om hunden legger seg ned i den. Har ikke tips til noen spesifikk sekk, men ofte er det bedre med en god vanlig tursekk. De er bedre konstruert for bæring og sitter bedre på ryggen på lengre turer. Velg en uten glidelåsåpning, men med snøring og lokk (flapp), som kan være åpen når hunden sitter i sekken. Om hunden forsvinner nedi sekken kan man bygge opp i bunnen med tepper eller annen bagasje, det beste er at de kan få hodet over kanten om de ønsker. Sekken kan bli litt topptung, men er likevel ofte bedre å bære enn slike "dyresekker". Anonymkode: 195c4...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Ville bare satt hunden oppi en vanlig sekk, bare bygg opp med ting om dere ikke trenger så mye egentlig Anonymkode: 2cdfa...8b8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Hmm.. Ja, har forsøkt å ha henne i vanlig sekk før, og det er ok for kort tid. Men for lengre turer er det litt kjekt at den kan lukkes så hun kan ligge løs i den og bevege seg og legge seg ned. Da er det nødvendig med mesh i sidene og en stødig bunn. Vi har en bæresekk hvor dette går, men den er fryktelig ubehagelig etter litt tid for den som skal ha den på ryggen. Derfor denne så ut som en forbedring. Den har mesh i sidene. Det kommer ikke så godt frem på bildene, men så det i en video. Men ja, man får vel nesten bare prøve seg litt frem. Anonymkode: 05f55...982
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå