Maleficenta Skrevet 27. juni 2021 #21 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg må ha noen annens betraktning på mitt scenario. Jeg har nettopp vært på date med en mann (fb dating, hvis det er viktig). Vi hadde snakket mye via snap før møtet, i et par ukers tid. Date ble raskt avtalt. (Vi er 40+) Vi møttes i en by, han kjørte 1.5 time og jeg 30 min. Hans forslag. Daten var helt topp, vi snakket hele tiden i ca. 6 timer, spiste, gikk tur i byen og koste oss. Han sa flere ganger at daten var kjempefin, jeg var fin og så akkurat ut som på bildene osv. Vi lo mye. Da han skulle følge meg til bilen møtte jeg på en mann jeg kjenner, veldig full, som ville sitte på hjem. Så avslutningen kunne vært mer romantisk, for å si det sånn! Ble en klem og takk for i kveld mens han kameraten satt og ralla i bilen. Jeg sendte en nattamelding hvor jeg skrev det hadde vært så koselig og god natt. Fikk svar med det samme. Dagen etter (i går) hørte jeg nada. Skrev etterhvert en melding jeg. Det tok flere timer før han responderte med et kort "Jeg syns det var hyggelig i går☺️" Etter det, ingenting. I stad sendte jeg en hvor jeg spurte om han ville jeg skulle slette ham. Ingen grunn til å dra dette ut hvis han ikke gidder å ha kontakt videre... Han har selvfølgelig ikke åpna eller svart. Så hva tenker dere? Er jeg for krevende eller bør jeg ikke vente på svar og bare slette? Anonymkode: 27536...1bf syns du maste en del... 6
Instigator Skrevet 28. juni 2021 #22 Skrevet 28. juni 2021 Kvinnenavn skrev (14 timer siden): jeg syns du bare skal la være og spille spill. Han liker deg, han er bare annerledes i uttrykksform enn deg. Bare send meldinger når du vil, han venter nok ☺️ Kanskje han er litt usikker på seg selv og trenger at du er litt tydelig. Sikkert lurt å holde igjen LITT, men bare fint om du viser interesse, tror jeg☺️ Tusen takk for at du svarer på dette, jeg setter stor pris på andres perspektiver, stoler ikke helt på meg selv... Har slettet, fjernet og blokkert i vil den sky tidligere, da jeg har trodd jeg har "fått avslag". Utålmodig er bare fornavnet. Nå må jeg lære... 1
Nåleputa Skrevet 28. juni 2021 #23 Skrevet 28. juni 2021 Instigator skrev (19 minutter siden): Tusen takk for at du svarer på dette, jeg setter stor pris på andres perspektiver, stoler ikke helt på meg selv... Har slettet, fjernet og blokkert i vil den sky tidligere, da jeg har trodd jeg har "fått avslag". Utålmodig er bare fornavnet. Nå må jeg lære... Hehe, jeg er som deg. ( Jeg er lufttegn) og jeg trenger masse kontakt for å føle meg bra og trygg i relasjonen. Og send melding når du føler for det. Takler han det ikke, så er dere ikke på «riktig side». Jeg synes av og til jeg er for mye, men har fått tilbakemelding fra han jeg dater at det er bare koselig med meldinger. Han svarer når han vil/ har anledning. Hverken du eller jeg er «for mye.» Vi er akkurat passe til den vi skal ha. 🤩 I går var det masse kontakt hele dagen og det er mye mindre i dag pga kontorjobb som han har på si. - Og det kjenner jeg er helt greit. (I går la han planer om tur sammen med meg). 3
Instigator Skrevet 28. juni 2021 #24 Skrevet 28. juni 2021 Nåleputa skrev (1 time siden): Hehe, jeg er som deg. ( Jeg er lufttegn) og jeg trenger masse kontakt for å føle meg bra og trygg i relasjonen. Og send melding når du føler for det. Takler han det ikke, så er dere ikke på «riktig side». Jeg synes av og til jeg er for mye, men har fått tilbakemelding fra han jeg dater at det er bare koselig med meldinger. Han svarer når han vil/ har anledning. Hverken du eller jeg er «for mye.» Vi er akkurat passe til den vi skal ha. 🤩 I går var det masse kontakt hele dagen og det er mye mindre i dag pga kontorjobb som han har på si. - Og det kjenner jeg er helt greit. (I går la han planer om tur sammen med meg). Hihi, vet ikke om det er tilfeldig men jeg er også lufttegn... Og kjenner meg igjen i det du skriver. Lykke til med datingen du også, og takk for svar💯🤩
Nåleputa Skrevet 28. juni 2021 #25 Skrevet 28. juni 2021 Instigator skrev (28 minutter siden): Hihi, vet ikke om det er tilfeldig men jeg er også lufttegn... Og kjenner meg igjen i det du skriver. Lykke til med datingen du også, og takk for svar💯🤩 Hvilket tegn er han? Vanntegn er utrolig treige. Og redde😎 Min er ildtegn! Passer utrolig bra. ( Luft gjør at flammene stiger høyt) 2
Kvinnenavn Skrevet 28. juni 2021 #26 Skrevet 28. juni 2021 Instigator skrev (3 timer siden): Tusen takk for at du svarer på dette, jeg setter stor pris på andres perspektiver, stoler ikke helt på meg selv... Har slettet, fjernet og blokkert i vil den sky tidligere, da jeg har trodd jeg har "fått avslag". Utålmodig er bare fornavnet. Nå må jeg lære... Bare hyggelig🌹 Blir usikker jeg også, om noen er mer tilbakeholden, selv om jeg er tilbakeholden selv. Det er ikke noe godt å være utrygg, men man må jo bare komme seg gjennom den fasen for å komme videre til et tryggere sted etterhvert. Prøv å ha troen på de tingene han faktisk har sagt og forholde deg til det, vær deg selv, for han må like deg slik du er for at det skal fungere. Om det blir noe mer eller ikke, det vet man aldri men det er synd hvis du saboterer for deg selv pga frykt for å bli avvist. Jeg tror du vet hva du må gjøre og jeg tror du klarer det 😅 Oppdater gjerne her om hvordan det går fremover 1
Instigator Skrevet 28. juni 2021 #27 Skrevet 28. juni 2021 Nåleputa skrev (5 timer siden): Hvilket tegn er han? Vanntegn er utrolig treige. Og redde😎 Min er ildtegn! Passer utrolig bra. ( Luft gjør at flammene stiger høyt) Hmm, det vet jeg ikke (enda). Skal la han få sørge i fred litt nå, siden landslaget hans tapte i fotball i kveld😪...
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #28 Skrevet 28. juni 2021 Det er ikke ghosting når man ikke hører noe på en dag. Folk kan ha det travelt, de kan vente med å svare til de får tid til å svare skikkelig. Hadde jeg fått en mld fra en jeg datet med spørsmål om han skulle slette meg bare fordi jeg ikke hadde svart noen timer, hadde jeg rømt i motsatt retning! Kanskje dere ikke er så kompatible om du trenger ofte svar og mye bekreftelse mens han er med laidback? Anonymkode: 02b19...56d 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #29 Skrevet 28. juni 2021 Nåleputa skrev (5 timer siden): Hvilket tegn er han? Vanntegn er utrolig treige. Og redde😎 Min er ildtegn! Passer utrolig bra. ( Luft gjør at flammene stiger høyt) Jeg er mann i vanntegn og det passer bra 😄 viker unna så fort jeg får følelsen av at daten er interessert i andre. (Fulle kompisen?)Kan godt hende han har dårlig selvtillit og ikke kjenner deg så godt. Enten må du bare ringe han eller gå videre. Men det kan være vanskelig å snu hvis han allerede avskrevet deg. Anonymkode: ef972...73f 1
Nåleputa Skrevet 29. juni 2021 #30 Skrevet 29. juni 2021 Instigator skrev (15 timer siden): Hmm, det vet jeg ikke (enda). Skal la han få sørge i fred litt nå, siden landslaget hans tapte i fotball i kveld😪... 😂😂
Instigator Skrevet 30. juni 2021 #31 Skrevet 30. juni 2021 Nåleputa skrev (På 28.6.2021 den 17.07): Hvilket tegn er han? Vanntegn er utrolig treige. Og redde😎 Min er ildtegn! Passer utrolig bra. ( Luft gjør at flammene stiger høyt) Ts. Han er visst steinbukken, altså jordtegn... Vi har fortsatt daglig kontakt på snap, men han har ikke spurt om noe nytt møte. Får bare vente å se da? Hvis han vil møtes spør han vel om det... Jeg spør ihvertfall ikke!
Instigator Skrevet 30. juni 2021 #32 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 22.32): Det er ikke ghosting når man ikke hører noe på en dag. Folk kan ha det travelt, de kan vente med å svare til de får tid til å svare skikkelig. Hadde jeg fått en mld fra en jeg datet med spørsmål om han skulle slette meg bare fordi jeg ikke hadde svart noen timer, hadde jeg rømt i motsatt retning! Kanskje dere ikke er så kompatible om du trenger ofte svar og mye bekreftelse mens han er med laidback? Anonymkode: 02b19...56d Ts her. Kan godt være vi ikke er kompatible.... Han rømte iallfall ikke (enda), vi har fortsatt daglig kontakt. Men med min flaks fader det sikkert ut🤦
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #33 Skrevet 30. juni 2021 "Vil ha kontakt jeg" fikk jeg fra en mann som virket like lunken etter et møte, og. 3 måneder senere hadde vi fremdeles ikke møttes igjen. Antageligvis var han enten for feig til å avslutte, eller så ville han ha meg på gress i tilfelle. Forhold eller dating ble det i alle fall ikke. Traff kjæresten min i denne perioden og, så endte med å slette han andre, uten at noen ord ble vekslet. Anonymkode: 2f10c...3bc
Instigator Skrevet 30. juni 2021 #34 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): "Vil ha kontakt jeg" fikk jeg fra en mann som virket like lunken etter et møte, og. 3 måneder senere hadde vi fremdeles ikke møttes igjen. Antageligvis var han enten for feig til å avslutte, eller så ville han ha meg på gress i tilfelle. Forhold eller dating ble det i alle fall ikke. Traff kjæresten min i denne perioden og, så endte med å slette han andre, uten at noen ord ble vekslet. Anonymkode: 2f10c...3bc Ts her. Ok, da blir det vel sånn her og, stålsetter meg på det og maser iallfall IKKE om noe som helst. Du var heldig som fikk en lykkelig avslutning, tross alt👏👏
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #35 Skrevet 30. juni 2021 Instigator skrev (1 time siden): Ts her. Ok, da blir det vel sånn her og, stålsetter meg på det og maser iallfall IKKE om noe som helst. Du var heldig som fikk en lykkelig avslutning, tross alt👏👏 Det er ikke sikkert det blir sånn altså, mener jo ikke å skuffe deg. ❤ Jeg personlig syns bare at "vil ha kontakt jeg..." er veldig labert svar fra en som eventuelt skulle vært interessert i noe seriøst. 😕 Når det er sagt, så opplevde jeg det ikke som et tap med han andre feks, som var alt for laber på kontakten. Ikke vil jeg ha en som ikke tør å si meningen sin, ikke vil jeg ha en som anser meg som god nok for å ha på gress, og ikke vil jeg ha en som ikke er interessert nok. Så uansett grunnen, så tenkte jeg det så enkelt som at da passet vi nok bare ikke sammen. Da jeg traff samboer, så var det liksom ingen tvil. Det kunne gå timer i mellom fra vi pratet (begge i jobb og div), men skravla gikk stort sett gjennom dagen, vi var begge ivrige på å treffes igjen når vi kunne, og han lot det aldri være noe tvil om at han ville bli bedre kjent. Når man sitter igjen med tvil på hva den andre personen tenker, så er det gjerne av en god grunn. Men, dere er veldig tidlig i løpet foreløpig, så kan selvsagt bare være at han ikke tenker over at måten han sa det på, ikke høres overbegeistret ut. Jeg ønsker deg uansett lykke til. ❤ Anonymkode: 2f10c...3bc 4
Instigator Skrevet 15. juli 2021 #36 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 18.49): Det er ikke sikkert det blir sånn altså, mener jo ikke å skuffe deg. ❤ Jeg personlig syns bare at "vil ha kontakt jeg..." er veldig labert svar fra en som eventuelt skulle vært interessert i noe seriøst. 😕 Når det er sagt, så opplevde jeg det ikke som et tap med han andre feks, som var alt for laber på kontakten. Ikke vil jeg ha en som ikke tør å si meningen sin, ikke vil jeg ha en som anser meg som god nok for å ha på gress, og ikke vil jeg ha en som ikke er interessert nok. Så uansett grunnen, så tenkte jeg det så enkelt som at da passet vi nok bare ikke sammen. Da jeg traff samboer, så var det liksom ingen tvil. Det kunne gå timer i mellom fra vi pratet (begge i jobb og div), men skravla gikk stort sett gjennom dagen, vi var begge ivrige på å treffes igjen når vi kunne, og han lot det aldri være noe tvil om at han ville bli bedre kjent. Når man sitter igjen med tvil på hva den andre personen tenker, så er det gjerne av en god grunn. Men, dere er veldig tidlig i løpet foreløpig, så kan selvsagt bare være at han ikke tenker over at måten han sa det på, ikke høres overbegeistret ut. Jeg ønsker deg uansett lykke til. ❤ Anonymkode: 2f10c...3bc Ts her igjen, med en oppdatering. Joda, han ville møtes igjen 2 uker etter første date. Problemet var at at da hadde jeg vært på en date med en annen.... Og denne mannen er jo rake motsetningen! Holder kontakten gjennom hele dagen (gjerne til langt på natt😉) og viser med alt han gjør at han er interessert. Vi har nå vært på to kino dater, 4-5 dater her hos meg and counting. Ingen tvil om at han er dedikert til dette. Han bor litt unna, men kjører glatt 2 timer for å møtes. Har selvfølgelig gitt beskjed til date nr. 1 om at jeg har møtt noen og ikke kan fortsette kontakten. Han svarte med tommel opp og lykke til😉 Det kan virke som denne historien har en fin avslutning likevel🙏 Takk for alle svar! 9
Kvinnenavn Skrevet 15. juli 2021 #37 Skrevet 15. juli 2021 Instigator skrev (4 timer siden): Ts her igjen, med en oppdatering. Joda, han ville møtes igjen 2 uker etter første date. Problemet var at at da hadde jeg vært på en date med en annen.... Og denne mannen er jo rake motsetningen! Holder kontakten gjennom hele dagen (gjerne til langt på natt😉) og viser med alt han gjør at han er interessert. Vi har nå vært på to kino dater, 4-5 dater her hos meg and counting. Ingen tvil om at han er dedikert til dette. Han bor litt unna, men kjører glatt 2 timer for å møtes. Har selvfølgelig gitt beskjed til date nr. 1 om at jeg har møtt noen og ikke kan fortsette kontakten. Han svarte med tommel opp og lykke til😉 Det kan virke som denne historien har en fin avslutning likevel🙏 Takk for alle svar! Så fint at du har møtt noen som tydeligvis er en bedre match for deg☺️ Kan jo være grei læring til en annen gang for oss alle. Hvis det ikke føles rett, så er det kanskje best å gå videre og åpne vei for neste 😅 Lykke til med kjærligheten🌸 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå