Gå til innhold

Ghosting...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha noen annens betraktning på mitt scenario. Jeg har nettopp vært på date med en mann (fb dating, hvis det er viktig). Vi hadde snakket mye via snap før møtet, i et par ukers tid. Date ble raskt avtalt. (Vi er 40+) Vi møttes i en by, han kjørte 1.5 time og jeg 30 min. Hans forslag. Daten var helt topp, vi snakket hele tiden i ca. 6 timer, spiste, gikk tur i byen og koste oss. Han sa flere ganger at daten var kjempefin, jeg var fin og så akkurat ut som på bildene osv. Vi lo mye. Da han skulle følge meg til bilen møtte jeg på en mann jeg kjenner, veldig full, som ville sitte på hjem. Så avslutningen kunne vært mer romantisk, for å si det sånn! Ble en klem og takk for i kveld mens han kameraten satt og ralla i bilen. 

Jeg sendte en nattamelding hvor jeg skrev det hadde vært så koselig og god natt. Fikk svar med det samme. Dagen etter (i går) hørte jeg nada. Skrev etterhvert en melding jeg. Det tok flere timer før han responderte med et kort "Jeg syns det var hyggelig i går☺️

Etter det, ingenting. I stad sendte jeg en hvor jeg spurte om han ville jeg skulle slette ham. Ingen grunn til å dra dette ut hvis han ikke gidder å ha kontakt videre... Han har selvfølgelig ikke åpna eller svart. Så hva tenker dere? Er jeg for krevende eller bør jeg ikke vente på svar og bare slette? 

Anonymkode: 27536...1bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han ikke er interessert dessverre. Men han burde gi deg et svar når du ber om det. Eller uansett egentlig.

Anonymkode: f2194...23c

• Liker 9
Skrevet (endret)

Ts her. Han svarte nå: vil ha kontakt jeg... 

Jeg svarte: Så bra☺️

Han svarte: 😉

Vel, så blir det i hans tempo da... Som ikke er like hyppig som mitt, tydeligvis 🤔

Endret av Instigator
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Instigator skrev (22 minutter siden):

Ts her. Han svarte nå: vil ha kontakt jeg... 

Jeg svarte: Så bra☺️

Han svarte: 😉

Vel, så blir det i hans tempo da... Som ikke er like hyppig som mitt, tydeligvis 🤔

Dette har jeg vært borti også... Det som er lurt da, er at du holder litt igjen og gir inntrykk av å være litt opptatt. Han er antagelig ikke sikker, og trenger tiden for å finne ut av dette. Noen er ikke så glad i masse kontakt med dem de dater med, så kanskje han her er sånn. 

Og så er det betimelig for din del å spørre deg om dette tilfredsstiller dine forventinger til dating og forhold. Det med bekreftelse og kontakt er ganske så forskjellig fra person til person, så du finner mest sannsylig en som matcher deg bedre der enn han her. Det kan du bruke disse første usikre dagene å tenke på.

Anonymkode: 7b3ae...733

• Liker 11
Skrevet

Ts her. Tenker akkurat som deg om å holde igjen og ikke ta noe særlig kontakt. Han får styre tempoet, jeg har uansett ikke dårlig tid. Ville bare vite det om han absolutt ikke ville fortsette kontakten, liksom. Så nå blir det rolig fra meg framover, så får vi se hva det blir til. Takk for tilbakemelding 😉

• Liker 2
Skrevet

Er det ghosting når du ikke hører noe på én dag? 

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
Instigator skrev (3 minutter siden):

Ts her. Tenker akkurat som deg om å holde igjen og ikke ta noe særlig kontakt. Han får styre tempoet, jeg har uansett ikke dårlig tid. Ville bare vite det om han absolutt ikke ville fortsette kontakten, liksom. Så nå blir det rolig fra meg framover, så får vi se hva det blir til. Takk for tilbakemelding 😉

Høres lurt ut. Det kan godt hende at han plutselig tar mer kontakt. Jeg har opplevd begge deler: Både at mannen da tok mer kontakt og viste interesse, og at det dabbet ut. Å være litt tilbakeholden i starten er egentlig klokt, for da gir man både seg selv og den andre tid og rom til å reflektere litt. 

Lykke til med datingen!

Anonymkode: 7b3ae...733

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke ghostet. Derimot virker du meget passiv aggressiv. Hvorfor i alle dager sendte du den meldingen med spørsmål om du skulle slette ham?

Anonymkode: 01f00...59a

• Liker 15
Skrevet
Hannah80 skrev (2 timer siden):

Er det ghosting når du ikke hører noe på én dag? 

Ts her. Nei, det er kanskje jeg som er meget utålmodig... Tar selvkritikk på det🙈

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du er ikke ghostet. Derimot virker du meget passiv aggressiv. Hvorfor i alle dager sendte du den meldingen med spørsmål om du skulle slette ham?

Anonymkode: 01f00...59a

Ts her. Jeg sendte den for å evt. slippe å kaste bort tid på en som ikke er interessert... Men du har nok rett, jeg må skjerpe meg🤦

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, skjerp deg.

Ikke driv med spill, du får svar når du får svar.

Er det noe du lurer på, så spør om det.

Anonymkode: 6ad84...a88

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns han høres veldig interessert ut jeg! Han sier jo det var hyggelig og sa positive ting i løpet av daten, så jeg tror du har rett i at du kanskje bare er litt utålmodig. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ts, skjerp deg.

Ikke driv med spill, du får svar når du får svar.

Er det noe du lurer på, så spør om det.

Anonymkode: 6ad84...a88

Hmmm, jeg skjønner ikke hvor jeg driver med spill. Jeg spurte jo han rett ut fordi jeg ville ha svar. Og fikk det! 

Så gjenstår det å se om han mener at han vil ha kontakt eller ikke. Jeg ser det an fra nå av... 

• Liker 1
Skrevet
Kvinnenavn skrev (32 minutter siden):

Jeg syns han høres veldig interessert ut jeg! Han sier jo det var hyggelig og sa positive ting i løpet av daten, så jeg tror du har rett i at du kanskje bare er litt utålmodig. 

Ts. Jeg tror jeg velger å tro på deg, og bare roe nerva litt fra nå av😉

Skrevet
Instigator skrev (9 minutter siden):

Ts. Jeg tror jeg velger å tro på deg, og bare roe nerva litt fra nå av😉

Bra☺️ Jeg kunne oppført meg som han om jeg var kjempegiret. Noen trenger bare litt tid og bruker ikke like mange ord. Han vil kanskje ikke mase eller har en travel dag. Hør på det han faktisk har sagt og tro på det ☺️

• Liker 2
Skrevet
Kvinnenavn skrev (40 minutter siden):

Bra☺️ Jeg kunne oppført meg som han om jeg var kjempegiret. Noen trenger bare litt tid og bruker ikke like mange ord. Han vil kanskje ikke mase eller har en travel dag. Hør på det han faktisk har sagt og tro på det ☺️

Takk, du gir meg håp om at daten ikke var forgjeves👌 for den var kanskje den fineste jeg har vært på til nå... 

Skrevet
Kvinnenavn skrev (3 timer siden):

Er det innafor å sende en enkel god nattamelding i kveld? Eller bør jeg vente til han tar initiativ? 🤔 Vil ikke virke masete... 

AnonymBruker
Skrevet
Instigator skrev (39 minutter siden):

Er det innafor å sende en enkel god nattamelding i kveld? Eller bør jeg vente til han tar initiativ? 🤔 Vil ikke virke masete... 

Jeg ville ha ventet til han tar initiativ. Han vet at du er interessert, nå er det opp til han.

Anonymkode: 3707e...f6b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg ville ha ventet til han tar initiativ. Han vet at du er interessert, nå er det opp til han.

Anonymkode: 3707e...f6b

Ts her. Han har nå sendt en bildesnap som jeg venter med å åpne til jeg legger meg, da kan jeg si god natt da👌 takk for svar😉

• Liker 1
Skrevet
Instigator skrev (2 timer siden):

jeg syns du bare skal la være og spille spill. Han liker deg, han er bare annerledes i uttrykksform enn deg. Bare send meldinger når du vil, han venter nok ☺️ Kanskje han er litt usikker på seg selv og trenger at du er litt tydelig. Sikkert lurt å holde igjen LITT, men bare fint om du viser interesse, tror jeg☺️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...