AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Jeg synes etter noen år så blir pc mer og mer uoversiktigelig hva jeg egentlig har lagret i pc. så hvordan kan få oversikt over hva jeg har i en pc. Jeg har samtidig laptop nummer 2 som jeg har lagt til side, men som jeg vet jeg har lagret mange dokumenter, men som jeg ikke vet hva jeg har der, siden det er så tungvint system til å synliggjøre alt jeg har der. Finnes det programmet som bidrar til enklere system, opplever ikke microsoft som veldig brukervennlig. Noen som forstår hva jeg mener og har tips? Anonymkode: 86bfc...7fc
stan Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Jeg liker Total Commander, den gir en fin oversikt over filer og mapper. I tillegg kan den tilpasses mye. Litt nerdete du finner den her, gratis å prøve. https://www.ghisler.com/ Det som hjelper litt med Windows explorer er å åpne minst to vinduer, gjør det enklere å få oversikt. Det som er lurt, er å lagre egne filer under Mine Dokumenter og lage en struktur under.
ekkoet Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 I tillegg om du har et onedrive-abonnement så vil du kunne synkronisere over flere enheter - da blir ikke overgangen så stor ved kjøp av ny enhet, og du har en sikkerhet om den skulle bli ødelagt/mistet. Støtter rådet om god mappestruktur - bruk litt tid på å gå igjennom og sortere, er ne engangsjobb, men verden blir bedre etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå