AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Hvor mye tror vi at korona smitter blant barn nå? Og i barnehagen? Sitter i ventekarantene med et barn i karantene akkurat nå. Noen andre som har vært der og kommet ut av det med negativ (eller positiv) test? Anonymkode: 51170...09d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Kommer jo helt annpå hvor mye kontakt barnet har hatt med den som er smittet. Sittet i karantene selv pga smitte i barnehage og skolen. Men ingen av mine barn leker med de som ble smittet. Så vi blei ikke syke. Anonymkode: e67a3...1f5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Det er umulig å forutsi. Bestevennen til mitt barn fikk korona, de leker masse sammen, mye kroppsnær lek. Ble ikke smittet. En venninne sin sønn ble smittet av en i klassen som han sjeldent leker med. Anonymkode: 48bea...cd1
GammelKaktus Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Mitt barn ble ikke smittet da et i klassen hadde korona, men var en av de som han ikke henger med. Ingen andre i klassen ble smittet av han heller. Vi måtte ta test for så være i karantene i 10 dager, men fikk testet oss ut dag 7. Det var og et tilfelle der en av de voksne hadde vært innom alle 3 kohorter og der var det heller ingen andre som ble smittet. En venninne av meg , mannen og eldstebarnet på 16 fikk det men ikke minsten på 10. Dette til tross for at inntil de fikk bekreftet smitte så spiste de sammen og levde som normalt. Når de fikk bekreftet smitte så skilte de seg ved måltider og holdt seg til et bad. Man har ingen garanti uansett tenker jeg. Men det kan virke som om det ikke smitter like lett over på barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå