AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Hei jeg sitter som styreformanni et borettslag, etter oppussing i borettslaget har en leilighet sendt inn klage på oppussingen som er gjort, dette ble tatt opp i generalforsamling og avgjort at saken sendes til advokat for gjennomgang. men her er min bekymring, de som sendte inn klage har 2 barn, barna er alltid ute å leker, fra tidlig morgen til ettermiddag, mor henter aldri barna inn for mat, men leverer brødskive i handa til barna når de er ute, mor er aldri ute å leker med barna men sitter på balkongen mens barna er ute alene, barna er 7 og 10 år, ofte så virker det som mor kjøper barna med merke klær og utstyr, jeg har selv sett at barna gjør pøbelskap i nabolaget. en gang var de på rabarberaslang hos naboene og mor så at barn gjorde dette uten å bryte inn. Jeg føler at disse barna utsettes for omsorgsvikt, bør jeg melde dette til barnevaern eller se om ting kan bli bedre? jeg selv har en sønn og ønsker ikke at han skal bli påvirket av dårlige barn i nabolaget. Hilsen bekymret Anonymkode: a02a0...b20
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Du får ringe barnevernet å deøfte det anonymt. Men at barn på 7 og 10 år er ute å leker uten foreldrene er helt normalt. Men har du spurt barna om de er ute fordi de må eller fordi de ønsker det selv? Her er også barna ute å leker hele dagen, men kommer å sier ifra når dem er sultne. Da vil dem gjerne spise ute også. Men dersom dem gjør ugang så bør foreldrene si noe til dem. Anonymkode: 69e3b...efd
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Kutt ut a karen. Erre mulig å overdrive sånn. Pass på dine egne saker. Anonymkode: e5348...c08 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Morsomt troll… Du er liksom bekymret for barna og det er det denne tråden skal handle om, men du bare MÅ få frem at du angivelig skal være styreformann og at mor sendte inn klage. Altså at folk skal reagere på at du sender inn bekymring med hevn som motiv. Finn på noe annet å gjøre. Anonymkode: aa1b8...324 10
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Dette høres ut som sunne barn og syntes ikke moren gjør noe feil. Hva om de har fått lov av naboen å ta rabarbra? Og om de ikke har så er det ikke det verste jeg har hørt, uskyldig moro. Barna for tydeligvis mat også, selv om de får det i handa ute. Hvis jeg skal ha sjans til å få i ungene mine mat i løpet av dagen så er det ute i handa, de vil overhode ikke inn. Dette er overhode ikke noe å bekymre seg over. Anonymkode: acb0d...afb 3
Gjest BethD Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Ånei!! Ungene går på slang og må leke selv!!! 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Så du hevner deg på de som klagde på kvaliteten på oppussing med å melde de til barnevernet for at store barn er ute alene? Gi deg a! Anonymkode: 3e652...d80 2
Gjest DislayName Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 Høres sunt ut at hun ikke underholder en 7-åring og en 10-åring, ass...
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 Du melder ikke på bakgrunn av at de driver med rabarbraslang. Det er like idiotisk som å melde noen fordi de driver med epleslang. Skal du melde, så vær saklig. Anonymkode: 46e88...981
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 At mor i den familien kjøper merkeklær er også helt irrelevant ift bekymringsmelding. Anonymkode: 46e88...981
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 Min 12 åring er ute hele tiden på denne årstiden. I går var han og mange kompiser på fotballbanen i timesvis. Jeg ringte og sa at han måtte inn å spise. De hadde det så gøy så han ville ikke inn. Jeg pakket inn mat og leverte til han. Er det feil? De varme sommerdagere går så fort, så bra at han nyter de Anonymkode: 161e9...63f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 Du så at barna gjorde pøbelskap? hvordan vet du at mor så det? hvorfor sa du ikke noe til barna (du vet det trengs en hel by å oppdra barn?) noen gang kan det virke som foreldre får med seg noe uten at det er virkelig. Såklart kan du melde, men har du en grunn? vannskjøtes barna? blir de misshandlet? er de ustellt? er det fare for liv og helse? eller er grunnen at du tror ditt barn vil bli påvirket av disse barna?i så tifelle NEI. du burde ikke melde, er du engstelig for ditt barn så bør ditt barn høre på deg at disse barna ikke er bra for ditt barn. klarer du ikke det er nok ikke ditt barn bedre enn naboen sitt som leker ute alene hele dagen.... Anonymkode: a02a0...b20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå