AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Mener litt mer konkret, ikke bare "problemene mine" liksom. Anonymkode: 541d7...355
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Hvorfor spør du? Vil helst vite det før jeg svarer. Anonymkode: 63f93...75a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 Hvorfor hjelper det deg å vite hva jeg snakker om med min behandler? Jeg snakker om det som er viktig for meg. Det vil være andre ting som er viktig for deg å snakke om. Anonymkode: 18125...504 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 Ganske mye, ja, egentlig det aller meste mellom himmel og jord! Anonymkode: ffa84...82a
Gjest Maxwell Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 Min erfaring med psykologer er at de egentlig ikke har peiling i faget sitt. De spør om ting som ikke har noe med det du sliter med å gjøre. De avsporer med spørsmål istedenfor å lytte til det du har å si. Derfor har jeg ingen tro på psykologer lenger.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 Maxwell skrev (Akkurat nå): Min erfaring med psykologer er at de egentlig ikke har peiling i faget sitt. De spør om ting som ikke har noe med det du sliter med å gjøre. De avsporer med spørsmål istedenfor å lytte til det du har å si. Derfor har jeg ingen tro på psykologer lenger. Da må du ha hatt skikkelig uflaks med de du har prøvd! Anonymkode: ffa84...82a 1
Gjest Maxwell Skrevet 26. juni 2021 #7 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du ha hatt skikkelig uflaks med de du har prøvd! Anonymkode: ffa84...82a Jeg vet ikke. Men får inntrykk av at de har lært fra en bok eller en idiotisk tv-serie at hvis de avbryter akkurat da man sier noe sårbart, så finner de frem til svaret selv.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #8 Skrevet 26. juni 2021 Maxwell skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke. Men får inntrykk av at de har lært fra en bok eller en idiotisk tv-serie at hvis de avbryter akkurat da man sier noe sårbart, så finner de frem til svaret selv. Noen psykologer er dårlige, men mange er gode. Det er verdt å prøve å finne dn du snakker godt med. Anonymkode: 18125...504
Gjest Maxwell Skrevet 26. juni 2021 #9 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen psykologer er dårlige, men mange er gode. Det er verdt å prøve å finne dn du snakker godt med. Anonymkode: 18125...504 Har gitt psykologer flere sjanser. Det har ikke hjulpet meg. En kompis studerer psykologi, han sier at når man nettopp har opplevd noe traumatisk så er det viktig å bruke den fornuftige delen av hjernen og fokusere på noe helt annet enn det du nettopp har opplevd. Fordi da vil hjernen huske mest av det positive du gjorde etter den vonde opplevelsen. Jeg tror at han har rett i det. Det tror jeg veldig på at er riktig.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #10 Skrevet 26. juni 2021 Maxwell skrev (2 minutter siden): Har gitt psykologer flere sjanser. Det har ikke hjulpet meg. En kompis studerer psykologi, han sier at når man nettopp har opplevd noe traumatisk så er det viktig å bruke den fornuftige delen av hjernen og fokusere på noe helt annet enn det du nettopp har opplevd. Fordi da vil hjernen huske mest av det positive du gjorde etter den vonde opplevelsen. Jeg tror at han har rett i det. Det tror jeg veldig på at er riktig. Hmm, bra kompis Anonymkode: d2199...872
Gjest Maxwell Skrevet 26. juni 2021 #11 Skrevet 26. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hmm, bra kompis Anonymkode: d2199...872 Han er en bra kompis, ja. Han hører på hva folk har å si. Men han studerer psykologi. Endret 27. juni 2021 av Maxwell Delte for mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå