Gå til innhold

.


gladsoe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fest? Jeg sliter med å inngå nære relasjoner, og er generelt innadvendt og usikker, men drar jeg på fest blir jeg alltid kjent med noen nye (om det dukker opp ukjente, men gjør stort sett det). 

Med litt alkohol innabords er det lettere å åpne seg, samt vise seg fra sin glade og bekymringsfrie side. (I mitt tilfelle i alle fall) 

Alle jeg omgås i dag møtte jeg i voksen alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KillerKitty skrev (11 timer siden):

Fest? Jeg sliter med å inngå nære relasjoner, og er generelt innadvendt og usikker, men drar jeg på fest blir jeg alltid kjent med noen nye (om det dukker opp ukjente, men gjør stort sett det). 

Med litt alkohol innabords er det lettere å åpne seg, samt vise seg fra sin glade og bekymringsfrie side. (I mitt tilfelle i alle fall) 

Alle jeg omgås i dag møtte jeg i voksen alder :)

Det er sant! Blitt lite festing nå, først pga barn så pga korona. Blir forhåpentligvis lettere nå etterhvert. Men samtidig så føler jeg gjerne at dem jeg blir kjent med på fest blir jeg ikke venn med etterpå. Nå er det vel snart et år siden jeg traff ei venninne av ei venninne på fest, vi klikket skikkelig og skravlet hele kvelden. Har ikke hatt noe som helst kontakt siden, selv om vi bor i samme by. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festing er lite sosialt, handler om alkoholen.

Anonymkode: a102a...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Festing er lite sosialt, handler om alkoholen.

Anonymkode: a102a...7be

Men det er en ypperlig mulighet til å møte folk. Et sted må man nesten starte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladsoe skrev (12 timer siden):

Det er sant! Blitt lite festing nå, først pga barn så pga korona. Blir forhåpentligvis lettere nå etterhvert. Men samtidig så føler jeg gjerne at dem jeg blir kjent med på fest blir jeg ikke venn med etterpå. Nå er det vel snart et år siden jeg traff ei venninne av ei venninne på fest, vi klikket skikkelig og skravlet hele kvelden. Har ikke hatt noe som helst kontakt siden, selv om vi bor i samme by. 

Min erfaring er at det er lettere å bli kjent med menn. Noen har kanskje andre hensikter med å ta kontakt i ettertid, men jeg opplever de fleste som vennskapelig interesserte :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...