Smørblomsten Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Noen som har vært på kurs på Jordmorhuset på Lørenskog? www.jordmorhuset.no Siden Ahus ikke kan tilby meg kurs før 1 mnd før termin, vurderer jeg å bruke Jordmorhuset... Kurset går over èn kveld på bare 4 timer. Synes dette høres litt lite ut hvis det i tillegg skal inkludere omvisning på fødeavd på Ahus!? Erfaringer mottas med takk!
Tusenfryd Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Har ingen erfaring, men hvorfor kan du ikke gå på kurs 1 mnd før termin da?
Smørblomsten Skrevet 12. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2005 Har ingen erfaring, men hvorfor kan du ikke gå på kurs 1 mnd før termin da? ← Joda, har satt meg opp på det kurset 1 mnd før termin på Ahus, men kan avbestille hvis jeg finner et godt alternativ som er LITT tidligere! For TENK (ja førstegangsfødende er vel litt føre var!) om jeg føder for tidlig og ikke rekker å gå på et sånt kurs!? Og det tør jeg ikke risikere
Vimsevips Skrevet 12. september 2005 #4 Skrevet 12. september 2005 Jeg har ingen erfaring med jordmorhuset. Men det kurset jeg gikk på sist ved SIR varte i rundt 4t og inkluderte rundtur på føden. Akkurat passe lenge følte jeg. Vi fikk vite det vi lurte på, repetert mye og fikk se hvor føden var, og hvordan rommene så ut. Akkurat det var ganske fint syntes jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå