Gjest Inverto Skrevet 26. juni 2021 #1 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg vet ikke hvilket forum jeg skal poste dette i men OT virket mest passende I de siste dagene har jeg blitt invadert på min Youtube kanal. Folk downvoter videoene mine og skriver fornærmende kommentarer (som jeg sletter), fordi de vil hevne seg for en dum kommentar jeg skrev på en video Det var en video av et intervju av Stephen Hawking som du sikkert vet hvem var. Der var en toppkommentar som sa "The best thing about this: he's serious because he isn't smiling. Even in Stephen's state, he could still smile when something was funny" Jeg svarte "Hawking never smiles because he can't, you dumbling". Og folk gikk bananas. Greit nokk, det var ukorrekt. Han kunne faktisk smile før (men han mistet evnen senere). Greit nokk, jeg tok feil. Men var det jeg skrev virkelig så ille, eller overdriver folk? Fordi jeg trodde faktisk at han ikke kunne smile. Jeg mente det faktisk ikke som en fornærmelse mot Hawking. Du kan se hele sirkuset her , svaret mitt er på øverste kommentar av Kitsune Fyora (jeg er Drakensson) Som du kan se har jeg også innrømmet at jeg tok feil. Men jeg synes virkelig ikke det er rasjonelt å skape et så stort sirkus av en liten faktafeil og så invadere kanalen min og ta hevn. Det har jo tross alt gått 1 måned nå Men kanskje jeg tar feil. Kanskje jeg gjorde noe veldig ille? Og derfor lager jeg denne tråden og vil høre deres meninger. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juni 2021 #2 Del Skrevet 26. juni 2021 Tenker du ikke skal henge deg så mye oppi det, folk på nett eier jo ikke filter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 26. juni 2021 #3 Del Skrevet 26. juni 2021 Enig med over. Prøvde for øvrig å finne det, men er for mange kommentarer… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 26. juni 2021 #4 Del Skrevet 26. juni 2021 Sånn er Internet nå, og du bidrar til å holde det giftige miljøet vedlike ved å være frekk når du kommenterer. Det er en ond sirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 26. juni 2021 #5 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg tror jeg hadde blitt meget forstyrret om jeg visste alderen til de som "hevner" seg på meg. Jeg håper virkelig desse ikke er godt voksne folk som bruker sin tid på å utsøke "hevn" på andres kanaler for en så liten filleting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 26. juni 2021 #6 Del Skrevet 26. juni 2021 Nei, jeg synes ikke kommentaren din var så ille. og noen av de andre virker å ville misforstå deg med vilje. På nett finnes alle slags folk, bl.a. sånne som elsker å ha noen å hate og plage. Det sier alt om dem. Prøv å ikke ta det personlig, for sånne typer går løs på hvemsomhelst, de eier ikke hemninger. Husk at du kan rapportere folk om de blir for ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 26. juni 2021 #7 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg kunne droppet det fiktive ordet "dumbling" selv om det ikke betyr noe i det hele tatt. Det er bare nonsense XD Noen av dem ser visst ut til å tro at jeg mente å snakke ille om Hawking's død. Noen som er helt absurd og kunne ikke vært mer ukorrekt. Av og til får jeg mistanken om at folk ser etter mørke meninger hvor der ikke er noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 29. juni 2021 #8 Del Skrevet 29. juni 2021 On 6/26/2021 at 10:58 PM, Inverto said: Jeg kunne droppet det fiktive ordet "dumbling" selv om det ikke betyr noe i det hele tatt. Det er bare nonsense XD Noen av dem ser visst ut til å tro at jeg mente å snakke ille om Hawking's død. Noen som er helt absurd og kunne ikke vært mer ukorrekt. Av og til får jeg mistanken om at folk ser etter mørke meninger hvor der ikke er noen Ved første øyekast, uten å sette seg for mye inn i konteksten, virker kommentaren din ganske nedlatende. Sikkert mange som gikk ut i fra at det var et stikk til Hawkings også. ....Altså, ikke skriv dumme kommentarer til folk på nett, spesielt om du ikke egentlig vet hva du snakker om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10.54 Skrevet 29. juni 2021 #9 Del Skrevet 29. juni 2021 Du var litt nedlatende, og når man er nedlatende mot folk i kommentarfeltet på YouTube så vet du liksom aldri hva du får i retur. Det gir seg sikkert snart, prøv å ignorer dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 30. juni 2021 #10 Del Skrevet 30. juni 2021 Ja det var en feil av meg. Men på dette punktet så er det meh. Jeg har gått videre med livet. De får bare ha det gøyt med å være sint XD Der er 142 svar der nå, og det skal visst være i nærheten av Youtube's reply limit. Jeg visste ikke at der var noe slik før i går Jeg regner med at når de ikke kan kommentere lenger så forsvinner meningen med livet XD De får en eksistensiell krise lmao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå