AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #21 Skrevet 28. juni 2021 Aureka skrev (15 timer siden): Send en hyggelig sms og spør:)) Men vær også forberedt på at du kan få nei eller ikke svar i det hele tatt. Ikke noe flaut med det. Ja, det er nok riktig. Men så tenker jeg «hvorfor tar ikke han initiativ ? Liker han meg?». Anonymkode: 170ef...ee7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #22 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 26.6.2021 den 1.43): Er det feil å sende melding til en man liker og spørre om vi skal finne på noe? Jeg er godt voksen, skilt, har vært på hils med denne mannen noen år (bor i samme område), vi er begge skilt og single. Hva tenker man når man mottar en slik melding? Svare nei eller ikke svare? Jeg har mest lyst til å bruke sms fordi jeg føler det er mer direkte. Men vet ikke om jeg tør for tenk om han svarer nei? Jeg liker han veldig godt. Anonymkode: 170ef...ee7 Du er «oppi» årene, vær stabil og trygg som du er. Bare vær sikker på at han ikke er i forhold/singel/på sjekker’n…og bruk sms, mest for oss oldingser😊 Anonymkode: de9dc...d3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå