Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det feil å sende melding til en man liker og spørre om vi skal finne på noe? 
Jeg er godt voksen, skilt, har vært på hils med denne mannen noen år (bor i samme område), vi er begge skilt og single. Hva tenker man når man mottar en slik melding? Svare nei eller ikke svare? Jeg har mest lyst til å bruke sms fordi jeg føler det er mer direkte. Men vet ikke om jeg tør for tenk om han svarer nei? Jeg liker han veldig godt. 

Anonymkode: 170ef...ee7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste som skjer er at du får et nei. Er det virkelig så krise da? Du overtenker dette. Kjør på!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt et sånt initiativ fra alle de damene jeg er på hils med, i nabolaget.  Jeg hadde takket nei, pga at jeg har noe på gang, som ingen vet om, og ikke pga deg. M50

Anonymkode: ad77e...b5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2021 den 1.43):

Er det feil å sende melding til en man liker og spørre om vi skal finne på noe? 
Jeg er godt voksen, skilt, har vært på hils med denne mannen noen år (bor i samme område), vi er begge skilt og single. Hva tenker man når man mottar en slik melding? Svare nei eller ikke svare? Jeg har mest lyst til å bruke sms fordi jeg føler det er mer direkte. Men vet ikke om jeg tør for tenk om han svarer nei? Jeg liker han veldig godt. 

Er sms «direkte»? Hva mener du? Hva er det som er mindre direkte enn sms da? Brev?

Enn om han ikke svarer? Hva gjør du da? Føler deg dum hver gang du møter ham?

Det som er «direkte» i denne sammenheng, er å spørre en gang dere møtes tilfeldig ute. Og det synes jeg du skulle gjøre.

Anonymkode: 18874...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er sms «direkte»? Hva mener du? Hva er det som er mindre direkte enn sms da? Brev?

Enn om han ikke svarer? Hva gjør du da? Føler deg dum hver gang du møter ham?

Det som er «direkte» i denne sammenheng, er å spørre en gang dere møtes tilfeldig ute. Og det synes jeg du skulle gjøre.

Jeg mente istedet for å bruke sosiale medier. 

Skrevet

Send mld 😁 hva har du å tape? Verste som kan skje er at han takker nei, men da slipper du å gå å lure på hva som kunne blitt om du ikke sender melding ☺️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kittyfox skrev (59 minutter siden):

Send mld 😁 hva har du å tape? Verste som kan skje er at han takker nei, men da slipper du å gå å lure på hva som kunne blitt om du ikke sender melding ☺️ 

Nei. Det verste som kan skje er at han ikke svarer i det hele tatt. Derfor er det bedre å ta dette muntlig .

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Det verste som kan skje er at han ikke svarer i det hele tatt. Derfor er det bedre å ta dette muntlig .

Han er mann, en sånn melding bunnsmører egoet med fløte og honning....99% sjanse for at han svarer! :)

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (15 minutter siden):

Han er mann, en sånn melding bunnsmører egoet med fløte og honning....99% sjanse for at han svarer! :)

Nå vet ikke vi noe om TS da. Det er jo slett ikke sikkert hun er attraktiv i det hele tatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Da har man allikevel fått et svar :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå vet ikke vi noe om TS da. Det er jo slett ikke sikkert hun er attraktiv i det hele tatt.

Fælt så positiv da 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kittyfox skrev (1 time siden):

Oi ja, det er sant. Ikke noe svar = nei. 

AnonymBruker
Skrevet
Kittyfox skrev (2 timer siden):

Et svar som gjør det jævlig kleint å møte på denne mannen på gata.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Et svar som gjør det jævlig kleint å møte på denne mannen på gata.

Skal man aldri ta noen sjanser her i livet altså? ☺️ Hva om dette blir en fantastisk date? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kittyfox skrev (1 minutt siden):

Skal man aldri ta noen sjanser her i livet altså? ☺️ Hva om dette blir en fantastisk date? 

Om du ser hva jeg har skrevet, så har jeg altså oppfordret TS til å spørre mannen direkte, neste gang de møtes på gata el.l. Jeg har altså ikke oppfordret henne til ikke å ta noen sjanser.

Skrevet

Send sms;) Eller messenger. Det verste som kan skje er at du får eit nei. Det er usynlig for andre, og du overlever. Og eg likar å kunne formulere eit svar skriftlig, heller enn å få spørsmålet face to face, når det gjeld ting som ein KANSKJE vil takke nei til.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Det tenker jeg og. Treffer han mest på butikken og det er ikke stedet å spørre om dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må oppdatere oss om du får et svar eller ikke da:)/)

Anonymkode: a6b3d...3eb

Skrevet

Send en hyggelig sms og spør:)) Men vær også forberedt på at du kan få nei eller ikke svar i det hele tatt. Ikke noe flaut med det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vel grenser for hvor skitt det kan gå. Kommer ikke til å løpe og gjemme meg om han sier nei. Da får jeg fleipe det bort og lage meg en Tinder profil. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...