AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Har i løpet av de 6 siste mnd for første gang opplevd å få liktorn, og ikke bare en - men to! Jeg har skjønt at dette handler mye om hvor fotsålen belastes (?) og feil sko kan visste ofte ha skylden. For omtrent 8 mnd siden kjøpte jeg meg for første gang i mitt liv svindyre Hoka joggesko til 1800kr + sandaler i Hoka til jobb da var anbefalingen jeg fikk på skobutikken. Er det noen som har opplevd det samme med disse skoene? Kom gjerne med tips til liktorn også om dere har! Så smertefullt å tråkke på foten 😟 Anonymkode: 98591...4c7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Hoka er dyre, ganske dårlig kvalitet og ikke en god hverdagskost. Mulig veldig god til løping 🤷🏼♀️ Anonymkode: 792df...4fd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Mente hverdagskost og ikke hverdagskost Anonymkode: 792df...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 Jeg har brukt Hoka i mange år og jeg har aldri hatt noe problem. De beste joggeskoene jeg har hatt. Kanskje de belaster dine ben feil da. Anonymkode: c8a6e...b6f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå