Gå til innhold

Klem mellom barn og bhgpersonell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du som bhg. Personell om at barna kommer løpende mot deg for å gi hadeklem før barnet går hjem for dagen? 

Anonymkode: 3e26d...b21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempe koselig. 

Anonymkode: 04978...c7f

• Liker 15
Skrevet

Såå koselig😭😭 de fleste barna gir meg klem både når de kommer og når de drar hjem. Vi er jo glade i hverandre

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg er helt herlig! Er så glad i barna «mine»! ❤️ 

Anonymkode: 3196c...8cc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig, koselig, og det fortsetter langt opp i barneskolen😅 Hilsen lærer på tredje trinn.

Anonymkode: e2ea7...937

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om det? Kos og klem er jo noe man driver med hele dagen i barnehagen?

Anonymkode: 80989...546

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er en stor tillitserklæring fra barnet♥️

Anonymkode: 47258...b73

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor spør du om det? Kos og klem er jo noe man driver med hele dagen i barnehagen?

Anonymkode: 80989...546

Fordi jeg har et barn som alltid skal kose personalet før vi går hjem. Jeg synes det er veldig koselig og det virker som det er viktig for barnet, men lurte på hvordan det oppleves for personalet.

• Liker 3
Skrevet

Det er utrolig koselig. Vi blir jo glad i disse små, sånn virkelig.❤

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi jeg har et barn som alltid skal kose personalet før vi går hjem. Jeg synes det er veldig koselig og det virker som det er viktig for barnet, men lurte på hvordan det oppleves for personalet.

Det er veldig koselig! Gruer meg som en hund til neste fredag, da slutter mine små skatter som skal på skolen💔 

Anonymkode: 3196c...8cc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Koselig det

Anonymkode: 1a7e6...a18

Skrevet

Det er koselig! Mange som klemmer både når de kommer og når de går. Vi er jo sammen hele dagen hver hverdag, klart det blir nære forhold!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er koselig 🙂

Anonymkode: a0c3b...07a

AnonymBruker
Skrevet

Det er så fint😊 vi er veldig heldige som får den hengivenheten ❤️

Anonymkode: 75816...1c8

• Liker 1
Gjest Kvinne487
Skrevet

Jeg synes det er en tillitserklæring og veldig koselig når et barn vil gi kos når det sier hadet ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde siste dag i barnehagen i dag. Alle foreldre som hadde siste dag for barnet og de ansatte gråt 😭 Det er så koselig for meg som forelder å se at de har blitt så glade i barna våre. Barna er jo kjempeglade i dem også. Jeg som forelder er evig takknemlig for den jobben de gjør ❤️

Anonymkode: 9f00b...c23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobbet mange år i bhg og fått mange klemmer. En gang var det et barn som overraskende kyssa meg på munnen når han skulle hjem, jeg skvatt, ble flau og skikkelig overasket, og bestemora lo og sa " haha ja sånn gjør vi det hjemme hos oss, tydelig at han er glad i deg" 🤣😅😅

Anonymkode: 2826a...1b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en uting, og det forvirrer ungene. 

Anonymkode: a04ef...780

AnonymBruker
Skrevet

Klemmer hver dag, helt vanlig og de fleste barna har ei tid på dagen hvor de bare vil sitte i fanget å kose og klemme. Veldig koselig ❤️ Hadde vært helt rart hvis ikke. Barna trenger den nærheten 

Anonymkode: 370a0...1e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er en uting, og det forvirrer ungene. 

Anonymkode: a04ef...780

Forvirrer? Hvordan?

Anonymkode: 92ace...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...