Gjest ATLAS6 Skrevet 25. juni 2021 #21 Del Skrevet 25. juni 2021 Bildet er der fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #22 Del Skrevet 25. juni 2021 Kanskje jeg ikke får det opp lengre fordi jeg har rapportert det? Jeg vet ikke, jeg får det iallfall ikke opp lengre. TS 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 25. juni 2021 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): Bildet er der fortsatt Åh, jeg trodde det var fjernet. Antakeligvis bare jeg som ikke får det opp etter jeg rapporterte det. Håper så mange som mulig rapporterer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 25. juni 2021 #24 Del Skrevet 25. juni 2021 Murtle skrev (5 minutter siden): Finner ikke bildet på instastory lengre, er det fjernet? Nei, det var der for 10 sekunder siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 25. juni 2021 #25 Del Skrevet 25. juni 2021 Har også rapportert. Ikke greit! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. juni 2021 #26 Del Skrevet 25. juni 2021 Du må jo rapportere bildet til instagram. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 25. juni 2021 #27 Del Skrevet 25. juni 2021 Murtle skrev (1 minutt siden): Kanskje jeg ikke får det opp lengre fordi jeg har rapportert det? Jeg vet ikke, jeg får det iallfall ikke opp lengre. TS Nei, det er ikke borte. Det blir kun borte for de som rapporterer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panfobi Skrevet 25. juni 2021 #28 Del Skrevet 25. juni 2021 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #29 Del Skrevet 25. juni 2021 Jolanda skrev (Akkurat nå): Har også rapportert. Ikke greit! Bra! Håper så mange som mulig rapporterer slik at Instagram fjerner bildet! Fatter ikke at det går an å være så lite opplyst og reflektert over hva som er greit eller ikke greit å legge ut. Jeg blir oppriktig trist!!! TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 25. juni 2021 #30 Del Skrevet 25. juni 2021 Bare å rapportere. Nakenhet som innvolverer barn. Hun blir vel utestengt fra Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #31 Del Skrevet 25. juni 2021 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Du må jo rapportere bildet til instagram. Jeg har rapportert bildet til Instagram, håper du gjør det samme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #32 Del Skrevet 25. juni 2021 Robin666 skrev (Akkurat nå): Bare å rapportere. Nakenhet som innvolverer barn. Hun blir vel utestengt fra Instagram Ja, håper så mange som mulig rapporterer. Om hun ikke blir utestengt håper jeg iallfall at Instagram gir et signal om at slike bildet overhodet ikke er ok å legge ut på internett. TS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. juni 2021 #33 Del Skrevet 25. juni 2021 Just now, Beyblade said: Nei, det er ikke borte. Det blir kun borte for de som rapporterer. Er det det? Er ikke på IG, søker opp bare.. men jeg så ikke noe sånt bilde? <_< 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 25. juni 2021 #34 Del Skrevet 25. juni 2021 Murtle skrev (5 minutter siden): Fordi da rapporterer flere. Resultatet av det ble at bildet nå er fjernet, slik at 60k nye mennesker ikke får sett det. Og det er jo bra! Var der akkurat nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #35 Del Skrevet 25. juni 2021 panfobi skrev (1 minutt siden): 🙄 Om Instagram velger å ikke fjerne bildet forstår jeg ingenting. Voksne, myndige kvinner får ikke lov å vise en halv mm nippel uten at det blir fjernet, men at ei bestemor legger ut bilde av et klisj nakent barn til spott og spe for 60k følgere ++++, som bryter med FN sin barnekonvensjon, alle råd og anbefalinger myndigheter kommer med, og med fri tilgang til alle de grisene der ute på darkweb, det fatter jeg ikke. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 25. juni 2021 #36 Del Skrevet 25. juni 2021 panfobi skrev (3 minutter siden): 🙄 Skjønner ikke hvordan de kan mene at et helt nakent barn er greit! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. juni 2021 #37 Del Skrevet 25. juni 2021 Peanut skrev (1 minutt siden): Er det det? Er ikke på IG, søker opp bare.. men jeg så ikke noe sånt bilde? <_< Hvis du trykker på selve profilbildet hennes, så kommer bildet opp:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murtle Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #38 Del Skrevet 25. juni 2021 Dette får jeg opp når jeg går inn på storyen. TS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. juni 2021 #39 Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) 1 minutt siden, Hannah80 said: Hvis du trykker på selve profilbildet hennes, så kommer bildet opp:) O_O Frister ikke. (Og jeg kommer ikke inn på IG lenger). Endret 25. juni 2021 av Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handful Skrevet 25. juni 2021 #40 Del Skrevet 25. juni 2021 Det er der enda for oss som ikke har rapportert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå