Gå til innhold

Sms om coronavaksine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en melding om at jeg nå kan bestille time til å få coronavaksinen, men jeg får ikke logget meg inn og bestilt. Leser at lenken kun er gyldig i to dager, hva gjør jeg? Kan jeg ringe Oslo kommune for å bestille time? Noen som vet? 

Anonymkode: 0bd91...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ny om du ikke bestiller på den første lenka. Det skjedde med meg. Fikk ny neste dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffig skrev (Akkurat nå):

Du får ny om du ikke bestiller på den første lenka. Det skjedde med meg. Fikk ny neste dag. 

Takk for svar, men hvis det fremdeles ikke går an å bestille? Havner jeg bakerst i køen? 

Anonymkode: 0bd91...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fikk en melding om at jeg nå kan bestille time til å få coronavaksinen, men jeg får ikke logget meg inn og bestilt. Leser at lenken kun er gyldig i to dager, hva gjør jeg? Kan jeg ringe Oslo kommune for å bestille time? Noen som vet? 

Anonymkode: 0bd91...111

 Ring vaksinetlf i din kommune, de hjelper deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatja skrev (Akkurat nå):

 Ring vaksinetlf i din kommune, de hjelper deg. 

Tusen takk! Visste ikke at det fantes, skal finne nummeret :)

Anonymkode: 0bd91...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar, men hvis det fremdeles ikke går an å bestille? Havner jeg bakerst i køen? 

Anonymkode: 0bd91...111

Nei? Altså, jeg får invitasjon til Oslo selv om jeg ikke bor der, fordi jeg er folkeregistrert. Jeg har ikke registrert meg, men derimot fått ny SMS med nytt tilbud fire dager på rad, så ingenting tyder på at man havner bakerst i køen. Det ville jo vært veldig merkelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk! Visste ikke at det fantes, skal finne nummeret :)

Anonymkode: 0bd91...111

Ja, bare å google, eller besøke kommunens hjemmeside. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffig skrev (1 minutt siden):

Nei? Altså, jeg får invitasjon til Oslo selv om jeg ikke bor der, fordi jeg er folkeregistrert. Jeg har ikke registrert meg, men derimot fått ny SMS med nytt tilbud fire dager på rad, så ingenting tyder på at man havner bakerst i køen. Det ville jo vært veldig merkelig.

 

Så bra, det er godt å høre! Blir bare redd de tror det er et avslag fra meg, men skal ringe vaksinetelefonen og få snakket med noen dersom jeg fremdeles bare får feilmeldinger.

Anonymkode: 0bd91...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra, det er godt å høre! Blir bare redd de tror det er et avslag fra meg, men skal ringe vaksinetelefonen og få snakket med noen dersom jeg fremdeles bare får feilmeldinger.

Anonymkode: 0bd91...111

jeg fikk feilmelding fordi alle timene var tatt den første invitasjonen, på de andre kom jeg gjennom. Men hvis det haster, så bør du ringe, ja. Men timene er uansett ikke umiddelbart, men om et par uker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis timen man får ikke passer? Mister man sjansen og må vente til evt alle er ferdig? Hører så ulik praksis om folk får velge dag selv eller bare får tildelt

Anonymkode: f0319...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffig skrev (Akkurat nå):

jeg fikk feilmelding fordi alle timene var tatt den første invitasjonen, på de andre kom jeg gjennom. Men hvis det haster, så bør du ringe, ja. Men timene er uansett ikke umiddelbart, men om et par uker. 

Da jeg fikk time i Oslo kommune, fikk jeg telefonoppringning med tilbud om time allerede neste dag. 

De har vel litt varierende rutiner på dette, ser det ut til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (Akkurat nå):

Da jeg fikk time i Oslo kommune, fikk jeg telefonoppringning med tilbud om time allerede neste dag. 

De har vel litt varierende rutiner på dette, ser det ut til. 

Ja, det kan sikkert ha noen plutselige ledige timer også. Men jeg er i siste aldersgruppe, så ikke så forundra over at det ikke er på dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva hvis timen man får ikke passer? Mister man sjansen og må vente til evt alle er ferdig? Hører så ulik praksis om folk får velge dag selv eller bare får tildelt

Anonymkode: f0319...ad2

Jeg kunne velge hvilken dag jeg ville ha vaksinen. Men dette varierer kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, clyde said:

Jeg kunne velge hvilken dag jeg ville ha vaksinen. Men dette varierer kanskje?

Det varierer nok med hvor mange vaksiner man vet er tilgjengelig og hvor langt fram man kan bestille. Jeg kunne velge én dag, men timer hele dagen igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...