AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #21 Skrevet 26. juni 2021 Å miste ereksjonen tror jeg er ganske vanlig hos "voksne" menn, den kommer nok tilbake om noen år. Men trasig er det. Du får ikke utløp for trykket. Mange sliter med dette. Anonymkode: d9401...50a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #22 Skrevet 27. juni 2021 Sexlyst handler like mye om psykiske ting som fysiske. Han kan fra til legen og sjekke testosteronnivået sitt for å finne ut om dette er problemet. Eksen min prøvde steroider noen år før vi ble sammen, og han hadde veldig høy sexlyst. Man må nok bruke det over lang tid for å ta permanent skade av det. Anonymkode: ff217...5b4 1
Bamseklemmer Skrevet 27. juni 2021 #23 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sexlyst handler like mye om psykiske ting som fysiske. Han kan fra til legen og sjekke testosteronnivået sitt for å finne ut om dette er problemet. Eksen min prøvde steroider noen år før vi ble sammen, og han hadde veldig høy sexlyst. Man må nok bruke det over lang tid for å ta permanent skade av det. Anonymkode: ff217...5b4 Så bra du nevner testosteronnivået... nivået er jo mye høyere hos menn, det er derfor vi normalt har mere kroppshår og mere skjeggvekst blandt annet. Så det er faktisk også visuelt med lavt testosteronnivå og mye østrogen... det merkes på hvor fort skjegget vokser, og hengepupper, fettsamling/overheng over penis. Synd det skal være så tabu å snakke om fastlegen om dette, livredd for å ha for mye østrogen som mann som gjør han mere "kvinnelig"... Jeg har hatt for mye østrogen og nesten null sexlyst, hengepupper og overheng over penis... jeg leste mye om problemet, endret kostholdet, trente mere og slanket meg, og gjorde ting som gav meg adrealin. Nå har jeg drevet med knipeøvelser i 6 år, som styrker prostataen og har gitt meg en rekke fordeler. Sexlysten har aldri vært større, og strålen går over to meter. Litt imponerende da jeg snart er 50 år... jeg skal iallefall fortsette, og håper alle som sliter med sexlysten gjør det samme... Lav sexlyst = lite testosteron.. Høy sexlyst = mye testosteron.. Dette gjelder for kvinner også, og menn bør være manndig nok til å prate med fastlegen🙄 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #24 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Starten av 30 åra. Anonymkode: e0e8f...e71 Uff. Det kan vel tenkes at han - av medisnske grunner - har unormalt lav testosteronproduksjon. Da hjelper verken trening eller kodthold. Jeg kjenner et par menn som slet med dette, og de fikk begge et helt nytt liv (ikke bare seksuelt) etter at problemet ble diagnostisert og behandlet med testosterontilskudd. Det siste innebærer en viss helserisiko, og har den ulempen at det stopper kroppens egen teststeronproduksjon for resten av livet, men det kan gjøre underverker. Anonymkode: 0f686...9f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå