Gå til innhold

Barndomsvenninna slettet meg bare


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært venner i 25 år, er nå i slutten av 30 årene. Fikk barn samtidig og møttes omtrent daglig i mange år. Støttet hverandre i tykt og tynt. Beholdt vennskapet også når vi bodde på hver vår kant av landet for å studere. De siste årene har vi møttes sjeldent da vi bor noen timer fra hverandre, men beholdt mye kontakt på tlf og SoMe.

Så for noen måneder siden så jeg at hun hadde slettet meg på FB. Senere sluttet å følge meg på Instagram. Jeg kan ikke komme på noen grunn. Har ikke vært noe negativt i forkant. Jeg legger også kun ut vanlige ting på FB, og ikke mer enn et par ganger i mnd. Så er ikke det at jeg spammer ned eller legger ut rare ting. Hun er forresten sykepleier, jeg er helsesykepleier. Ikke så relevant kanskje, men.

Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal reagere på dette. Er ganske forfjamset over at hun gjorde dette da, men. Er jo hennes valg. Har ikke kontaktet henne, til det er jeg vel litt for stolt. Men vi har jo alltid hatt det slik at vi forteller hverandre om noe er galt. Så jeg lurer jo. 

Noen som har opplevd dette eller har sannsynlige forklaringer. 

Anonymkode: 03adb...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være hun sliter psykisk?

 

Anonymkode: 05a8f...95c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at hun har slettet profilen sin? Er mange som gjør det fordi de ikke ønsker å være på SoMe.

Anonymkode: d857a...b8f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan det være hun sliter psykisk?

 

Anonymkode: 05a8f...95c

Har ikke fått noe inntrykk av det, og vi har alltid vært åpne mot hverandre. Men ja..har hatt litt mindre kontakt siste år. Ts

Anonymkode: 03adb...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan det være at hun har slettet profilen sin? Er mange som gjør det fordi de ikke ønsker å være på SoMe.