Gå til innhold

Blør etter analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kan du være så snill å definere hvor grensen går mellom sex og overgrep?

Slik jeg tolker deg er alt lov så lenge man i utgangspunktet har frivillig sex, men jeg er ikke sikker på om det er det du mener.

Grensen går når den ene parten gir klart uttrykk for at det som ikke skjer lenger er frivillig. Det skal ikke mer til enn at man sier klart "nei" til det som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det normalt å blø ? :(

Slimhinnene er sårbare, og det skal ikke mye til før du får en rift.

Jeg ville tatt en tur til legen om jeg var deg. H*n kan vurdere om dette er noe "uskyldig" som går over av seg selv, eller om du trenger behandling.

Jeg tror også du vil ha godt av å få snakke med noen om det du har opplevd. Sammen med legen kan du få satt ord på følelsene etter opplevelsen din, og evt hjelp til å anmelde partneren for overgrep dersom det føles riktig.

Skrevet (endret)
Grensen går når den ene parten gir klart uttrykk for at det som ikke skjer lenger er frivillig. Det skal ikke mer til enn at man sier klart "nei" til det som skjer.

Akkurat.

Så dersom man er full, kneblet (for eksempel av en penis man ikke ønsker å ha langt ned i halsen), sjokkert, bundet, dopa, sover eller lignende er det fritt fram.

Kjekt å vite.

Edit: Rettet tyrkleifer.

Endret av Paige
Skrevet

Analsex krever veldig mye avslapping som jeg har forstått.Derfor er det så og si overgrep om man ikke forbereder personen om det.Kan ikke bare stikke an inn uten å forberede.Det er noe annet med normal samleie.Det krever ikke samme forberedelsen som ved analsex.

Skrevet
Akkurat.

Så dersom man er full, kneblet (for eksempel av en penis manikke ønsker å ha langt ned i halsen), sjokkert, bundet, dopa, sover eller lignende er det fritt fram.

Kjekt å vite.

Egentlig tok jeg det for gitt at vold/trusler og det å ha sex med en bevisstløs person ble regnet som overgrep.

Selvforskyldt rus(ikke bevisstløshet) er ikke noen formidlende omstendighet.

Skrevet
Egentlig tok jeg det for gitt at vold/trusler og det å ha sex med en bevisstløs person ble regnet som overgrep.

Når er vold vold?

Hvor går grensen mellom akseptabel seksuell atferd og voldsbruk?

Er seksuell atferd som påfører den andre skade (f.eks blødninger/sår) ok eller vold?

Skrevet
Når er vold vold?

Er seksuell atferd som påfører den andre skade (f.eks blødninger/sår) ok eller vold?

Det kan i mange tilfeller være definisjonsspørsmål. Nå er det jo slik at rift/mindre blødninger er ganske så vanlig i forbindelse med seksuell aktivitet(frivillig sådan).

Det som er avgjørende i dette tilfellet er vel at hun ikke har gitt uttrykk for at hun ønsket at han skulle slutte - eller gjorde hun det, og han ville ikke avbryte?

I så fall stiller saken seg ganske annerledes.

Skrevet

Jeg hadde nettopp sex med en jeg aldri har ligget med før, og vi hadde analsex. Det var helt sponant, og han spurte ikke. Men det stemte mellom oss, så selv om han tok helt kontrollen og iniativet følte jeg meg ikke på noen måte tråkket på , voldsmisbrukt eller noe lignende.

Jeg vet ikke hvor skillet mellom vold og ikkevold går, for det er jo veldig individuelt og endres gjerne fra situasjon til situasjon.

Håper du kommer deg snart! Og hvis ting gjøres riktig, og det er noe for deg, kan analsex være kjempegøy og spennende :)

Skrevet

Jeg mener at det skal spørres.Selv om noen har andre opplevelser så er det ikke alle som finner analsex normalt eller behagelig.

Skrevet

Jeg synes det er det vi snakker om nå som er det skumle med å ha sex med en fremmed(les: en du på forhånd ikke har snakket om hva du liker med).

Det blir vanskelig å diskutere om det er et overgrep eller ikke dersom sexen i første omgang var frivillig og vedkommende begikk et overtramp uten å vite det. Intensjonen var jo da ikke å gjøre deg noe vondt, men samtidig var jo opplevelsen noe som absolutt ikke skulle funnet sted. Håper folk skjønner hva jeg mener. Prøver ikke å bortforklare noe eller forsvare noen her. ;)

Jeg vet bare at dersom noe liknende hadde skjedd mellom meg og f.eks. typen, ville jeg sett på det som en misforståelse/uhell, ikke et overgrep(med mindre jeg hadde sagt ifra).

Skrevet
Det blir vanskelig å diskutere om det er et overgrep eller ikke dersom sexen i første omgang var frivillig og vedkommende begikk et overtramp uten å vite det. Intensjonen var jo da ikke å gjøre deg noe vondt, men samtidig var jo opplevelsen noe som absolutt ikke skulle funnet sted. Håper folk skjønner hva jeg mener. Prøver ikke å bortforklare noe eller forsvare noen her.  ;)

Jeg skjønner hva du mener, og tenker på samme måte som deg.

Kan det hende vi i større grad skal snakke om overtramp enn overgrep?

Uansett: Opplevelsen er subjektiv, og den som mener seg utsatt for et overgrep eier den opplevelsen. Ingen har lov til å komme og si "Dette måtte du regne med, skyld på deg sjøl"

(Jeg vet at et av mine innlegg ovenfor kan forstås slik om det tas ut av sammenhengen: Det er ikke ment slik.)

Skrevet
Jeg skjønner hva du mener, og tenker på samme måte som deg.

Kan det hende vi i større grad skal snakke om overtramp enn overgrep?

Uansett: Opplevelsen er subjektiv, og den som mener seg utsatt for et overgrep eier den opplevelsen. Ingen har lov til å komme og si "Dette måtte du regne med, skyld på deg sjøl"

(Jeg vet at et av mine innlegg ovenfor kan forstås slik om det tas ut av sammenhengen: Det er ikke ment slik.)

Skjønner din tankegang.. ;)

Har selv hatt en ikke så hyggelig opplevelse, og er fremdeles forvirret fordi jeg ikke vet om det vil regnes som overgrep eller ikke.. Og det var i et langvarig forhold. Så ting er ikke lett.. :tristbla:

Men nå utviklet vel tråden seg litt fra analsex til overtramp/overgrep.

Gjest Gjest_Bloomy_*
Skrevet

Jeg har prøvd analsex tre-fire ganger i mitt liv, med to faste partnere. Begge gangene forsiktig og med glidekrem. Allikevel blør jeg litt hver gang. Betyr dette at jeg ikke burde gjøre det mer, overhodet? Ka dåkk trur?

Skrevet

Nei, det er ikke normalt å blø! :forvirret:

Man bruker selvfølgelig nok glidemiddel, slik at det ikke oppstår friksjon.. For du satan det kan være vondt hvis man ikke er forberedt og IKKE bruker glidemiddel! :frustrert:

Håper du får sjansen til å prøve det igjen med en annen partner, som vet hva han gjør!

Skrevet
Håper du får sjansen til å prøve det igjen med en annen partner, som vet hva han gjør!

Ja, for det viktigste i et sexliv er jo analsex. :roll:

Man skal ikke ha analsex for en hver pris, og man har faktisk et fullverdig sexliv uten!

Skrevet (endret)
Når er vold vold?

Om en person føler at det er et overgrep eller en krenkelse, så er det det. Ingen andre kan definere dette enn personen som opplever det.

Om det er kriminelt eller ikke, blir en annen diskusjon.

Endret av Venus_venus
Skrevet
Jeg mener at det skal spørres.Selv om noen har andre opplevelser så er det ikke alle som finner analsex normalt eller behagelig.

Enig! Analsex er ikke "vanlig seksualpraksis" og man kan ikke forvente at en partner eller en tilfeldig partner plutselig bare utførere den handlingen. Som det synes som om har skjedd i dette tilfellet. Man har alltid en felles forståelse av at man skal ha analsex, det er ikke noe som plutselig skjer. Om det plutselig skjer kan det medføre skade på den andre. Jeg synes denne mannen bør bli gjort oppmeksom på at dette var en ubehagelig opplevelse (om han ikke allerede er det) i tilfelle han ikke forstår det selv. Kvinner skal ikke bare finne sg i å bli behandlet slik uten å si fra til den det gjelder.

Skrevet

jeg vet at du kan blø etter analsex p g a innover hemorider...det blir press på blod årene som er i ende tarmen. Hvis det ikke gir ser etter 1-2 dager så burde du gå på apoteket og kjøpe en pakke med sheriproct (stikk pille og salve) som både lindrere/ trekker tilbake blodårene og stopper blødningen. Ellers om du føler deg tryggere kontakte fast legen din. Lykke til ;)

Gjest Gjest_jesus_*
Skrevet

Synes dere jenter skriver mye tullball og så snart det kommer innlegg som kan vippes i at vi menn er ufølsomme og grådige griser som tar oss til rette på den ene og andre måten. OVERGREP !!! Det er vel mulig å si NEi -

Det er ingen her som stiller spørsmål om trådstarter har sendt ut signaler som kunne oppfattes feil???

Jeg datet en jente som var helt oppsatt av å bli tatt i rumpa - (forresten mange jenter som er de forøvrig) hun maset noe skrekkelig over dette fordi hun hadde ikke prøvd og hadde kick på analsex.

Til slutt banket jeg pikken inn i henne etter å ha brukt en flaske med virgin oliven olje som stå på kjøkkenbenken hennes- forøvirg så var det ikke behov for å smøre henne inn. Ringte henne noen dager etterpå og hun hadde ikke kunnet gå på jobb i 2 dager fordi rompa var opprevet av behandlingen .

Tror hun lærte at analsex er ikke noe for ny begynnere -. her er det tid og mye virgin oliveolje som skal til.. Og det er vle litt oppskryt også å drive inni kloakken å rote ..

): :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...