Gå til innhold

Uvaner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en ting jeg elsker å høre om, er det folks uvaner. Da tenker jeg på uvaner man er så flau over at man ikke viser det til noen. Hvilke uvaner har du?

Anonymkode: d17ca...3e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar alltid litt brus være igjen i brusflaska før jeg begynner på en ny. Typen river seg i håret av det..plutselig er det tre flasker med litt i hver..haha, prøver å skjerpe meg

Anonymkode: 7bf35...932

• Liker 1
Gjest Maxwell
Skrevet

Dette høres trist og sært ut. Men hvis jeg ikke får sove eller lei meg for noe, så hender det at jeg går å henter teddybamsen min (som jeg har hatt siden jeg var baby) og holder rundt den :sjenert:

Skrevet

Ryddet for seksualiserte innlegg og svar til det. 

_popcorn_, mod

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg lager mange kopper kaffe eller te bare for å glemme de på benken. 

Jeg har også den kniven som jeg legger på benken ved vasken, bare i tilfelle jeg skal ha en skive til (har aldri den skiva) 

AnonymBruker
Skrevet

Suger på tommelen når jeg slapper av. 

Anonymkode: 92770...c6c

Skrevet

Duller med tærne mine hele tiden, tar på dem  og lar fingrene gli mellom tærne, tar meg selv i å ta på tærne mens jeg er med andre folk også😂

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å dra sokkene til knærne utenpå en joggebukse. Er så behagelig og varmt, selv om det ikke ser ut i tåka. Bortsett fra min mann som må holde ut med det om vinteren vet ingen andre om det. 😂

Anonymkode: a7bf7...f4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 1.53):

Jeg lar alltid litt brus være igjen i brusflaska før jeg begynner på en ny. Typen river seg i håret av det..plutselig er det tre flasker med litt i hver..haha, prøver å skjerpe meg

Anonymkode: 7bf35...932

Ja de forbaskede slantene 😅 er alltid en slump igjen i glasset også. Tilsnakk har ikke hjulpet. Jeg heller bare ut i smug 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...