Gå til innhold

Svigermor og hans x

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min svigermor har ett stort behov for å tilfredsstille moren til barnebarnet, liksom være super god venn, sende bilder og snapp. Samme med hennes foreldre også, inviterer de på middag ol jevnlig. Jeg føler meg så lite velkommen i familien. Min familie har nesten ikke noe m min x og hans familie å gjøre. Sender bursdagsmld og kanskje ett bilde i året. 

min kjæreste har sagt ifra at han ikke vil høre om henne, da de snakket om henne hele tiden før. Men min svigermor tror fremdeles at  jeg vil høre om henne (barnemor) når bare vi snakker. Ingen sunn fornuft som sier at det ikke er normalt å snakke med meg om henne. 
jeg har svelget mange kameler om alt dette. 

noen ganger syns jeg bare det er vanskelig å være i en bonusfamilie og med alle du må liksom møte jevnlig, høre om, se bilder av ol. 
og ihvertfall når ikke svigers har litt sunn fornuft 

Anonymkode: 293fc...9c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo naturlig at folk som har felles barnebarn møtes innimellom. Barnet binder de to besteforeldreparene sammen, uansett om det er over med foreldrene. Men svigermoren din burde ha spart seg for å snakke mye om eksen til mannen din med deg til stede. Du sammenligner med din eks og familien - har dere barn sammen? 

Anonymkode: a2faf...dea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min svigermor har ett stort behov for å tilfredsstille moren til barnebarnet, liksom være super god venn, sende bilder og snapp. Samme med hennes foreldre også, inviterer de på middag ol jevnlig. Jeg føler meg så lite velkommen i familien. Min familie har nesten ikke noe m min x og hans familie å gjøre. Sender bursdagsmld og kanskje ett bilde i året. 

min kjæreste har sagt ifra at han ikke vil høre om henne, da de snakket om henne hele tiden før. Men min svigermor tror fremdeles at  jeg vil høre om henne (barnemor) når bare vi snakker. Ingen sunn fornuft som sier at det ikke er normalt å snakke med meg om henne. 
jeg har svelget mange kameler om alt dette. 

noen ganger syns jeg bare det er vanskelig å være i en bonusfamilie og med alle du må liksom møte jevnlig, høre om, se bilder av ol. 
og ihvertfall når ikke svigers har litt sunn fornuft 

Anonymkode: 293fc...9c0

Been there, done that.. Jeg ga beskjed at jeg var ikke så interessert i å høre om henne. Punktum. Bare hvis det gjaldt barna. Og det måtte hun jo forstå, fordi hvis HAN ikke vil høre om henne, hvorfor skal du? La også til at jeg satt hjemme å så all dritten hun holdt på med, og dramaet hun laget, og hvor slem hun var mot min samboer. Måtte gi beskjed et par ganger før hun sluttet. Behandler henne fremdeles som en skjør prinsesse som alle må ta hensyn til, men det plager ikke meg nå når jeg slipper å høre om det (hun syns så veldig synd på henne hele tiden, en voksen dame som kan ta ansvar for sine egne handlinger heller..)

Anonymkode: 11a1d...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...