Gå til innhold

Solstrålen prøver å bli mamma :)

Solstrålen :)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ønsker å starte en dagbok for å huske litt mer av denne prosessen for ettertiden..

Litt om meg.. Jeg er en kvinne i slutten av 30-årene. Ingen barn foreløpig. Vi har prøvd i et halvt års tid. Jeg ble gravid, men i forrige uke ble det sett en tom fostersekk i uke 6. Jeg har fortsatt stigende hCG, så legene er litt usikre på hva de skal gjøre. Ny hCG neste uke, hvis den er fortsatt stigene og det fortsatt er tom fostersekk, så ser det ut til at det blir Cellegift for å få ut alt. Da må jeg vente i flere måneder før vi kan prøve igjen. Det er skikkelig surt! Det beste er om jeg blør ut dette og at kroppen ordner opp selv. 

Så nå er det enten å prøve ganske kjapt igjen, eller vente i flere måneder med prøvingen pga cellegiften.. Håper selvsagt at kroppen klarer å støte ut dette selv, slik at vi kan fortsette prøvingen ganske snart igjen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spottet hele tiden etter positiv test. De siste dagene har jeg hatt lette murringer i korsryggen. I dag er det litt mer frisk blod enn det har vært, samt mensenmurringer i nedre del av magen for første gang. Fortsatt litt murringer i korsryggen. Jeg håper virkelig at det er kroppen som nå begynner spontanabort- prosessen. Håper på synkende hCG til uken. Ordner kroppen opp i dette selv, så tenker jeg at vi fint kan begynne å prøve igjen om ikke altfor mange ukene til.. Jeg ser det ann nå, så begynner jeg med å lete etter EL etterhvert.. 

Magesmertene tok seg veldig opp. Jeg ton Paracet 1 gram og Ibux 400 mg. Sovnet etterhvert. Våknet nå uten spesielle smerter. Litt mer friskt blod med en del kongler. Føler meg ganske sikker på at spontanaborten er i gang nå og forventer lav økning, muligens også nedgang i hCG 

Endret av Solstrålen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mer friskt blod med koagler i dag. Spontanaborten er i gang, og satser på nedgang i hCG 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hCG gått drastisk ned. UL viser at SA er i gang. Det tar nok flere uker før neste EL, så det er bare å begynne å smøre seg med tolmodighet.. Men, mye mindre blod i dag, enn de to siste dagene.. Overrasket over at det er så liten forskjell på en vanlig mens og en SA, hvis ikke dette tar seg opp? Noe jeg ikke tror det kommer til å gjøre, siden menssmertene er helt borte..

Endret av Solstrålen :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Blir spennende å følge deg fremover.😇 Så fint at kroppen ordnet opp selv så du slapp cellegift!🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...