AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Du som har tatt brystreduksjon, hvordan gikk du frem? Hvor lenge hadde du vondt etterpå? Sykemeldt? Ble du fornøyd? Pris? Har du ammet etterpå? Jeg har bmi innenfor grensen, har 85F i bh-str og mye vondt i skuldre/nakke, nok til å få det dekket? Anonymkode: bacff...82b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du som har tatt brystreduksjon, hvordan gikk du frem? Hvor lenge hadde du vondt etterpå? Sykemeldt? Ble du fornøyd? Pris? Har du ammet etterpå? Jeg har bmi innenfor grensen, har 85F i bh-str og mye vondt i skuldre/nakke, nok til å få det dekket? Anonymkode: bacff...82b Jeg betalte selv da jeg vil ha kontroll på hvem som opererer meg ( jobber på anestesi, så vet hvor mange dårlige kirurger det finnes). Hadde fri i 10 dager, da gikk det helt fint å begynne å jobbe igjen. Ikke spesielt vondt etterpå og verdt hver eneste krone. Anonymkode: a5ec9...4e7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Ett av kravene er cm fra kragebein til brystvorte, den må være lenger enn 26 cm. Jeg venter på operasjonsdato. Tar det offentlig Anonymkode: 95f9f...f7c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Flere erfaringer....? Har tid i september, er så redd for å få FOR små.... (brede hofter) Anonymkode: 675d9...69c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Jeg tok reduksjon da jeg var 25, for mange år siden, og betalte selv. Har fått 3 barn etterpå, som jeg har del-ammet og gitt flaske ved siden av. Det var tatt hensyn til amming under operasjonen, men det fungerte ikke optimalt. Jeg kom tidlig i puberteten og fikk også store bryster veldig tidlig. Dette hemmet meg svært mye sosialt i ungdomstida, fordi jeg fikk kommentarer og var flau. Hadde ingen plager da jeg opererte, men hadde garantert fått det med årene! At jeg likevel gjorde det såpass tidlig, og før jeg fikk barn, hadde mye med selvfølelse og livskvalitet å gjøre. Jeg opererte meg også derfor i starten av sommerferien, så jeg slapp oppmerksomheten ved å være borte fra jobb. Jeg fikk med meg smertestillende hjem, men brukte dem ikke, siden jeg ikke hadde smerter. Man må selvsagt uansett ta hensyn ift løfting og slikt. Jeg har et arr under det ene brystet siden det ble en liten infeksjon i et sting, men dette har ikke plaget meg i ettertid. Men så tok jeg ikke operasjon for å gå toppløs heller😉 Med årene har jeg gått opp noen kilo, og brystene er derfor noe større enn de var etter operasjonen. Jeg tror uansett det er sjelden noen synes brystene blir for små. Operasjonen er noe av det beste jeg har gjort for meg selv i livet! Har ikke angret et sekund! Anonymkode: e082a...eac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå