Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det riktig at en bærbar pc må lades hver dag? Det er normalt bruk, med internet og mail og litt serier. Og den er splitter ny. Bare lurer . 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig stor forskjell på batteri i forskjellige laptoper, men serier trekker en god del batteri.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få deg Macbook Air :) Mye raskere, tynne og lette. Kan ha de i 10år. Økonomisk.

Anonymkode: 0b35d...16f

Skrevet

Nettopp kjøpt ny så det blir lenge til, og det er alt for dyrt. Men du svarte ikke på det jeg spurte om. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lader aldri min, har aldri gjort det. Jeg har min plugget inn 24/7 fra dag 1. 😂

Anonymkode: f9a49...a03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må de lades hver dag, batteritiden ligger normalt på 4-7 timer men det finnes laptoper som har over 15 timer batteritid og de koster deretter.

Hvis du har en ny laptop så er det kanskje mulighet for å stille inn laddingen til mellom 20 og 80%, da vil batteriet vare mye lengre før det må byttes. Innstillinger som lysstyrke og batterisparing hjelper også på batteritiden. 

Anonymkode: bb433...30a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg lader aldri min, har aldri gjort det. Jeg har min plugget inn 24/7 fra dag 1. 😂

Anonymkode: f9a49...a03

Er det mobbing igjen??

Skrevet
4 hours ago, jaeols said:

Er det riktig at en bærbar pc må lades hver dag? Det er normalt bruk, med internet og mail og litt serier. Og den er splitter ny. Bare lurer . 

Kommer helt ann på maskinen og modellen. 

En billig pc har som oftest ikke det beste batteriet.

Skrevet

Den kostet 6000,-. Skal vel være bra da? 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor mye du bruker den. "Normalt bruk" forteller ingenting, hva som er normalt for deg er kanskje ikke normalt for meg. 

Hvor mange timer er maskinen i bruk om dagen? 

Hvilken maskin har du? 

Anonymkode: e6055...2d9

Skrevet
jaeols skrev (8 minutter siden):

Den kostet 6000,-. Skal vel være bra da? 

6000 er en billig PC. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Antisvindleren skrev (11 timer siden):

6000 er en billig PC. 

Det er jo bullshit og sier litt om hva du vet om pc'r. Dette vet du ingen ting om. 2000 er en billig pc. 

Anonymkode: 0ec3e...532

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det kommer jo helt an på hvor mye du bruker den. "Normalt bruk" forteller ingenting, hva som er normalt for deg er kanskje ikke normalt for meg. 

Hvor mange timer er maskinen i bruk om dagen? 

Hvilken maskin har du? 

Anonymkode: e6055...2d9

Det er en HP, brukes minst fem timer om dag.. 

Gjest 10.54
Skrevet

Du må sannsynligvis belage deg på å lade den daglig, ja. Det er ikke dermed sagt at det er en dårlig pc.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange timer bruker du den hver dag da?

Anonymkode: 24690...438

• Liker 1
Skrevet

Du oppgir alt for lite informasjon til å kunne gi noe konkret svar. Merke og modell bør du gi oss, og hvor mange timer du bruker den.

For hvor ofte du trenger å lade den avgjøres av hvor stort batteriet er, hvor mye strøm den trekker og hvor mange timer du bruker den.

Kan den for eks brukes i åtte timer og du bruker den bare 1 time til dagen så trenger du ikke å lade den hver dag. Men bruker du den 16 timer til dagen må du lade den to ganger til dagen. Grovt regnet.

Skrevet

Det er det du får av opplysninger, det må holde. Serienummer er: 5CD112RUWM. DET ER EN HP maskin. 

Skrevet

Vel. Det er ikke nok. Det er du som spør om hjelp. Ikke jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Da avslutter vi nå. Du har fått serienummer, men er enda ikke fornøyd. Hva forventet du? 

AnonymBruker
Skrevet

Igjen - hvor mange timer bruker du den ‘Vanlig bruk’ er en høyst individuell størrelse.

Hvilke opplysninger om batteri og batterilevetid ble gitt?

Når en ser serier og surfer på nett flyr timene fort :) 

Anonymkode: 24690...438

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...