Gå til innhold

Venninne som setter mennesker opp mot hverandre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! :) har noen tanker om en venninne som jeg ønsker å fortelle.

Ei venninne av meg er hyggelig og alt det her, men jeg har lagt merke til at ting jeg har fortalt henne går videre uansett om hun benekter dette. 

Andre som jeg har hatt kontakt med og som hun og har kontakt med, har trukket seg vekk. Nå skal jeg ikke bare skylde på henne, nok av andre grunner til det at mennesker trekker seg bort, alt fra tidligere konflikter, nye vennskap og at vi er i ulike livsfaser. 

Greia er at til og med ei venninne av henne som før var påan og likte meg, har nå trekt seg unna. Her om dagen skulle vi ta kaffe alle 3, nei da jeg skulle bli med så sa hun først ja, men samme dag så nevnte hu venninna at jeg å ble med, da var hun plutselig ikke i form å avlyste. Endte med at vi to møttes over en kaffe lunsj. 

Det samme har skjedd me samme person for knapt 2 uker siden og. Da hadde vi alle 3 avtalt, plutselig går kun dem 2, skyldte på at hun hadde glemt avtalen eller trodde jeg var opptatt. Noe jeg slettes ikke var, hadde gitt beskjed i flere dager i forkant at jeg kunne. 

Hva tenker dere? Har dere tips råd eller opplevd liknende erfaringer og hva gjorde dere? 

Anonymkode: 51899...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som ei skikkelig drittkjerring som du bør holde deg langt unna. Hun er tydeligvis ekstremt sjalu og usikker og snakker stygt om deg til andre slik at ikke du skal bli gode venner med hennes venner. Hun vil deg ikke vel, og det er ikke verdt å bruke tid på sånne mennesker, livet er for kort. 

Anonymkode: 7dc7a...c87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som ei skikkelig drittkjerring som du bør holde deg langt unna. Hun er tydeligvis ekstremt sjalu og usikker og snakker stygt om deg til andre slik at ikke du skal bli gode venner med hennes venner. Hun vil deg ikke vel, og det er ikke verdt å bruke tid på sånne mennesker, livet er for kort. 

Anonymkode: 7dc7a...c87

Ja det er betenkelig. Jeg har mange ganger vurdert å droppe henne, men jeg har for få rundt meg. Blir å gjøre det de dagen jeg sitter bedre i det sosialt. 

Ja og det er jo ikke noe bevis på det, hun nekter jo om jeg har spurt henne før. Men man trenger vel bare å legge sammen 2 pluss 2 for å forstå at hun prater? 

Anonymkode: 51899...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner lyver jo så fælt at dem tror på det selv til slutt.  Det er helt ut av kontroll. En lastebil uten bremser og nedover bakke.

Anonymkode: acb77...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei sånn venninne. Burde kobla det tidligere. Alle rundt henne likte meg ikke, enda flere hadde jeg aldri møtt før. Alle andre hadde problemer, og var stygge mot henne ect ect. Hu satte folk opp mot hverandre, løy osv. Og hadde stor glede av det, og frydet seg godt.

Det kom for en dag da jeg faktisk tok det opp med en annen av hennes venner og hun opplevde det samme.

Falsk, narsissistisk drittkjerring jeg er glad jeg er kvitt! Hu ødela meg, var bare negativ og falsk.

 

Anonymkode: 7468b...627

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg hadde ei "venninne" som gjettet seg frem til hva andre folk gjorde og ut ifra reaksjon eller ikke reaksjon på oss rundt så tolket hun seg frem... Så jeg etter jeg var borti hun så er jeg aldri helt sikker på om folk er sleivkjefta eller om de har blitt "lest" av en slik person. Hun var rett og slett skikkelig manipulerende og god til å gjøre seg selv til et offer slik av vi rundt støttet opp om henne. Rett og slett lure

Anonymkode: 7f9c4...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei dere! :) har noen tanker om en venninne som jeg ønsker å fortelle.

Ei venninne av meg er hyggelig og alt det her, men jeg har lagt merke til at ting jeg har fortalt henne går videre uansett om hun benekter dette. 

Andre som jeg har hatt kontakt med og som hun og har kontakt med, har trukket seg vekk. Nå skal jeg ikke bare skylde på henne, nok av andre grunner til det at mennesker trekker seg bort, alt fra tidligere konflikter, nye vennskap og at vi er i ulike livsfaser. 

Greia er at til og med ei venninne av henne som før var påan og likte meg, har nå trekt seg unna. Her om dagen skulle vi ta kaffe alle 3, nei da jeg skulle bli med så sa hun først ja, men samme dag så nevnte hu venninna at jeg å ble med, da var hun plutselig ikke i form å avlyste. Endte med at vi to møttes over en kaffe lunsj. 

Det samme har skjedd me samme person for knapt 2 uker siden og. Da hadde vi alle 3 avtalt, plutselig går kun dem 2, skyldte på at hun hadde glemt avtalen eller trodde jeg var opptatt. Noe jeg slettes ikke var, hadde gitt beskjed i flere dager i forkant at jeg kunne. 

Hva tenker dere? Har dere tips råd eller opplevd liknende erfaringer og hva gjorde dere? 

Anonymkode: 51899...674

Venninnen din er sjalu på deg og snakker stygt om deg til andre. Gjerne lyver hun og sier du har snakker dritt om de slik at de trekker seg unna deg. Fade henne ut sakte men sikkert, dette er ei jente som liker drama 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei dere! :) har noen tanker om en venninne som jeg ønsker å fortelle.

Ei venninne av meg er hyggelig og alt det her, men jeg har lagt merke til at ting jeg har fortalt henne går videre uansett om hun benekter dette. 

Andre som jeg har hatt kontakt med og som hun og har kontakt med, har trukket seg vekk. Nå skal jeg ikke bare skylde på henne, nok av andre grunner til det at mennesker trekker seg bort, alt fra tidligere konflikter, nye vennskap og at vi er i ulike livsfaser. 

Greia er at til og med ei venninne av henne som før var påan og likte meg, har nå trekt seg unna. Her om dagen skulle vi ta kaffe alle 3, nei da jeg skulle bli med så sa hun først ja, men samme dag så nevnte hu venninna at jeg å ble med, da var hun plutselig ikke i form å avlyste. Endte med at vi to møttes over en kaffe lunsj. 

Det samme har skjedd me samme person for knapt 2 uker siden og. Da hadde vi alle 3 avtalt, plutselig går kun dem 2, skyldte på at hun hadde glemt avtalen eller trodde jeg var opptatt. Noe jeg slettes ikke var, hadde gitt beskjed i flere dager i forkant at jeg kunne. 

Hva tenker dere? Har dere tips råd eller opplevd liknende erfaringer og hva gjorde dere? 

Anonymkode: 51899...674

 Hadde nok trukket meg vekk hvis jeg hadde vært deg. Har hatt ei som har vært koselige mot meg sånn som du sier om din venninne, men hun her liker ikke å få beskjeder,men hun kan gi beskjeder til andre,skrike,kjefte og kun se seg selv. Hun har utnyttet meg og behandlet meg dårlig i veldig mange år. Angrer at jeg ikke kuttet ut kontakten for lenge siden,men du blir jo blind når man står oppi ting. 
 

Jeg og de andre venninnene mine snakker ut om ting osv. Mens hun her tåler ingenting. 

Anonymkode: 1610d...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 12.44):

Hei dere! :) har noen tanker om en venninne som jeg ønsker å fortelle.

Ei venninne av meg er hyggelig og alt det her, men jeg har lagt merke til at ting jeg har fortalt henne går videre uansett om hun benekter dette. 

Andre som jeg har hatt kontakt med og som hun og har kontakt med, har trukket seg vekk. Nå skal jeg ikke bare skylde på henne, nok av andre grunner til det at mennesker trekker seg bort, alt fra tidligere konflikter, nye vennskap og at vi er i ulike livsfaser. 

Greia er at til og med ei venninne av henne som før var påan og likte meg, har nå trekt seg unna. Her om dagen skulle vi ta kaffe alle 3, nei da jeg skulle bli med så sa hun først ja, men samme dag så nevnte hu venninna at jeg å ble med, da var hun plutselig ikke i form å avlyste. Endte med at vi to møttes over en kaffe lunsj. 

Det samme har skjedd me samme person for knapt 2 uker siden og. Da hadde vi alle 3 avtalt, plutselig går kun dem 2, skyldte på at hun hadde glemt avtalen eller trodde jeg var opptatt. Noe jeg slettes ikke var, hadde gitt beskjed i flere dager i forkant at jeg kunne. 

Hva tenker dere? Har dere tips råd eller opplevd liknende erfaringer og hva gjorde dere? 

Anonymkode: 51899...674

Du burde fremover unngå denne såkalte venninnen mest mulig.  Og ikke si noe mer til henne om noe som helst med mindre det er noe overfladisk greier om været eller hvordan det går.

Når de gjelder de andre så ville jeg tatt kontakt med dem og spurt rett ut "hvorfor unngår du meg, hva har xxx sagt egentlig??"

 

Anonymkode: 4129c...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...