AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Hei! Jeg startet opp på zoloft for 4 dager siden,og på dag 2 opplevde jeg å blir ganske mye mer glemsk enn jeg var i utgangspunktet.Skal sies at jeg var allerede ganske glemsk.Nå er jeg sånn at jeg glemmer at jeg har gjort ting eller ting jeg skal gjøre etter 2 min. Er dette en bivirkning og vil den avta etterhvert? Føler meg ganske tåkete nå og skremmende å glemme så mye.😔 Anonymkode: 388d3...4c3
Tinkiwinkiii Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg startet opp på zoloft for 4 dager siden,og på dag 2 opplevde jeg å blir ganske mye mer glemsk enn jeg var i utgangspunktet.Skal sies at jeg var allerede ganske glemsk.Nå er jeg sånn at jeg glemmer at jeg har gjort ting eller ting jeg skal gjøre etter 2 min. Er dette en bivirkning og vil den avta etterhvert? Føler meg ganske tåkete nå og skremmende å glemme så mye.😔 Anonymkode: 388d3...4c3 Uff,så tungvint..Ikke hørt om dette. Endret 24. juni 2021 av Tinkiwinkiii
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Det kan godt hende at Zoloft kan føre til dårligere hukommelse. Du kan sjekke om det er rapportert som bivirkning på felleskatalogen.no. Det er helt normalt å oppleve en rekke bivirkninger når man starter opp på en ny medisin, men man må prøve å stå i det en periode, for normalt sett gir det seg etter noen uker. Anonymkode: 99e7b...899
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Jeg går på Cipralex og jeg plages også med dette. Blitt hakket bedre, men jeg har tatt dem i et år snart. Men jeg tar glemsk over alternativet når som helst. Anonymkode: 4ad30...c82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå