AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Jeg er veldig forelsket i en kvinne.Alt stemmer med henne.Ikke opplevd før på den måten.Hun er perfekt.Hvordan skal jeg på best mulig måte gå frem for å vinne hennes hjerte.Hun er på en måte min "støttekontakt" Anonymkode: 8ffcc...c52
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Hva mener du med at hun er din støttekontakt? Mener du at hun er ansatt av deg? Eller at dere er veldig gode venner? Anonymkode: d5a5b...ebe 1
Whistler Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Hvis hun har et forhold til deg som er regulert av enten penger eller oppdrag bør du la dette ligge. Det er helt normalt å utvikle følelser for de som har omsorg for deg, men det er unormalt at det går motsatt vei. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Dersom hun er din fritidskontakt, så er det ikke unaturlig at du får slike tanker. Men dersom din forelskelse for henne overskygger hensikten med fritidskontakt eller det gjør henne ukomfortabel, så kan det nok være vanskelig for henne å fortsette som din fritidskontakt. Anonymkode: 1a868...2d0 1
Fioljenta Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Hvis du med «støttekontakt» mener ei som har støttet deg når du har hatt det vanskelig, så kan du jo prøve å snu på det. Spør henne om hvordan hun har det? Den som får hjelp, utvikler ofte sterkere bånd enn den som hjelper. Men det er litt uklart hva du mener her. I alle relasjoner (venn, kollega, foreldre, søsken, ektefelle, kjæreste etc.) kan man vise at man setter pris på dem ved å lære seg deres kjærlighetsspråk. Alltid godt å bli verdsatt. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Ettersom du skriver støttekontakt i anførselstegn, så antar jeg at du mener at hun er en som støtter deg, ikke en som er ansatt for å støtte deg. Du får vise henne interesse, vise at du bryr deg, si til henne at du setter pris på henne og at hun betyr mye for deg. Og ikke minst, være en støtte for henne også, om det bare er enveis kan hun lett bare se på deg som en som bare trenger støtte og har for lite å gi til at hun skal kunne falle for deg. Anonymkode: 2066b...e64
Gjest Lunaris Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Er du den samme som legger ut bilder og spør om du er stygg?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #8 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er veldig forelsket i en kvinne.Alt stemmer med henne.Ikke opplevd før på den måten.Hun er perfekt.Hvordan skal jeg på best mulig måte gå frem for å vinne hennes hjerte.Hun er på en måte min "støttekontakt" Anonymkode: 8ffcc...c52 Støtte? Anonymkode: fb80a...029
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #9 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Støtte? Anonymkode: fb80a...029 Lunaris skrev (7 minutter siden): Er du den samme som legger ut bilder og spør om du er stygg? Hun har vel vært der for han gjennom litt vanskelige ting da vel, støttet han. Forstår ikke poenget med slike kommentarer til en mann som bare skriver at han er forelsket og spør om råd Anonymkode: 2066b...e64
Matas Skrevet 25. juni 2021 #10 Skrevet 25. juni 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Fremhevede innlegg