AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Hei! Jeg skal ta matte S1 til høsten, og vurderer å kjøpe tilgang til kurs i ASK privatist - men har også vurdert kurs med fysisk oppmøte ved privatistskole. Sistnevnte er vesentlig dyrere, og jeg er usikker på om det er verdt det. Noen som har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 2642e...af8
stan Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Har du sjekket med en skole i nærheten om muligheten for å være hospitant? Sjekk med rådgiver. Finnes det noen leksehjelp i nærheten? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Jeg tok matte på Metis i Oslo, og de er kjempeflinke!!! Man er på klasser på ca 10 stk og alle får masse hjelp. De gir det lille ekstra, og man får god veiledning i forhold til hva man burde øve mye på før ekstasen. Masse gode tips! Man deles også opp i grupper på hvilket nivå man er på, så alle i din klasse er på ditt level. Jeg syntes ikke det var så alt for dyrt, hvertfall ikke i forhold til all hjelpen og tipsene man får Anonymkode: 08cbd...9ae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå