Gå til innhold

DRONNINGEN AV ORDLEKER!

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Så værmeldingen nå, og det ser lovende ut :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solen skinner alltid på pene piker :ler:

Skrevet

Eh... når jeg tenker meg om har jeg både opplevd overskyet vær, regn og sludd/sne - men PEN er jeg vel allikevel???!!!

Gjest Ulva35
Skrevet

Selvfølgelig :) Samme her, men pen er jeg jo :ler: Og da skinner vi jo opp bare vi viser oss, ikke sant? :sol:

Skrevet

hmm.....hva er det med denne tråden? Har DEN noe formål?

:eeeh:

Skrevet

Selvfølgelig!!! :legrine:

Dette kan jo være en tråd for alt og ingenting, f.eks.?!

Skrevet

Jeg skjønner det fortsatt ikke jeg..... :Hehe:

Gjest Ulva35
Skrevet

Ikke jeg heller, eller jo kanskje. En tråd der man skriver det man har lyst til og hilser på LilleMy :)

Skrevet

Joda... her kan vi hilse og ha det det moro - eller ei. Tråden er jo eldgammel - og hvordan noen klarte og finne den frem er meg uvisst! Men nå er'n her, så da bruker jeg'n så lenge andre gjør det :ler:

Gjest Ulva35
Skrevet

Jeg fant den LilleMy. Kikket igjenom alle ordlekene en dag jeg kjedet meg og der var den :lete::ler:

Skrevet
Ikke jeg heller, eller jo kanskje. En tråd der man skriver det man har lyst til og hilser på LilleMy :)

-akkurat det er god nok grunn for meg!!! :fnise:

Skrevet

Så lenge det funker for dere, så funker det for meg! Og da har jeg jo en utmerket mulighet til å ønske dere en flott dag - uten å plage noen andres tråder med vissvass!

Har dere også :regn: i dag, kanskje?

Skrevet

Ikke :regn: , men tatt i betrakning at metrologene har lovet masse sol og sommer her i flere dager nå, så må jeg si de har god fantasi :ler:

Har iallefall ikke noe med virkeligheten å gjøre de spådommene demmes :nei:

God helg LilleMy :smile:

• 3 uker senere...
Skrevet

Ny helg! Men denne er igrunn ganske så kald synes jeg.....

Ja, ja...... :Gjesp:

Skrevet

Har igrunn blitt ganske slapt i mange tråder i det siste. Skjerping :nei: folkens :jepp:

Skrevet

Har du også blitt slappere Ulva?

Da kan vi i alle fall være sammen om skjerpings - det er som regel lettere da!

Skrevet

Joda har sikkert blitt slappere jeg også. Ingen tvil om det, men jeg kommer sterk tilbake.

Prøver å overtale en venninne som bor på en annen kant av landet til å registrere seg her også.

Uten at noen av dere skal vite at vi kjenner hverandre. Litt gøy å se hvor lenge det går før vi blir avslørt :jepp:

Skrevet

God natt og god uke til deg!

Skrevet

Jeg syns hele KG har blitt trist i det siste....det er mindre gode innlegg og mange av de "gamle " er borte...

synd! :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...