Gå til innhold

Går man til legen..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har sporadiske leamus rundt omkring? 
jeg har slitt litt med helseangst de siste ukene m, og spent hele kroppen 24/7. nå har jeg kommet meg ned, men får leamus rundt om når jeg slapper helt av.. kommer det kanskje fra angsten, eller går man til lege? 

Anonymkode: 09d0d...901

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt til legen for leamus. Sånt kommer og går.

Anonymkode: 960d0...7f4

• Liker 4
Skrevet

Næh. Så lenge det er sporadisk og ikke hindrer hverdagslivet ditt er det ikke noe å dra til legen for.

Hvis du er ekstra bekymret så kan du jo nevne det neste gang du er hos legen, men det er ikke noe jeg ville ha bestilt en time for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Eg får leamus rundt augo når eg er allergisk 

Anonymkode: ffe8e...99d

Gjest DramaTheLama
Skrevet

Nei. Mange får det av foreksempel angst og stress. Det dumme er at mange tror det er et symptom på ALS (helseangst), men da opptrer det i allerede svekket muskulatur. Muskelrykninger er stort sett helt ufarlig.

Men klart, dersom du tror det hjelper deg å dra til legen, så drar du. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Når man har sporadiske leamus rundt omkring? 
jeg har slitt litt med helseangst de siste ukene m, og spent hele kroppen 24/7. nå har jeg kommet meg ned, men får leamus rundt om når jeg slapper helt av.. kommer det kanskje fra angsten, eller går man til lege? 

Så fint at du klarer å slappa av TS. Det er jo fantastisk! 

Ikkje ver redd for skjelvinga i musklane, det er heilt normalt og mange prøver å framkalla skjelvinga for å speede opp helinga. Kallast TRE:

Anonymkode: 6fb93...d7b

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste har leamus i ny og ne men er du bekymret så går du til lege.

Skrevet

Det høres helt normalt ut, og ikke noe jeg ville dratt til legen for.  Men har du vurdert å dra til legen med helseangsten din? Det er hjelp å få vet du  :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste om det, og plutselig dukker de opp over hele kroppen. Ligger jo å kjenner etter såklart... Frustrerende å tenke på at det kan være farlig, men da stopper det vel aldri heller.. kommer på helt vilkårlige plasser, og hver rykning er over på 1 sekund.. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...