Gå til innhold

Anal-press?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke analsex eller fingring der men jeg må medgi at det faktisk kan bli ganske heftig orgasme når det er litt ekstra press bakfra (avføring der). Det hender også at jeg merker litt orgasme uten samleie eller fingring når jeg går på do akkurat når avføringen kommer ut, spesielt om man sitter på huk (på do utendørs f. eks.)

Anonymkode: f4ff8...94a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner meg veldig godt igjen. Er sammen med en som på død og liv skal ta en finger, buttplug eller penis inni der så ofte som mulig. Jeg hater det og sier alltid nei, men det respekterer han sjelden. Fingeren er tilbake etter kort tid, og det ødelegger hele opplevelsen av sex for meg...er så avtennende og tørker meg rett og slett ut. Han har tvunget meg til å gjennomføre analsex mange ganger, selv om jeg skriker av smerte...prøver å si at han i det minste må bruke nok glidemiddel og tid!!! Er to-tre «jokk» med fingeren inni før han presser penis inn, sier seg jo selv at det ikke er behagelig...noe han ikke forstår, for «han har jo brukt så mye glidemiddel! Jeg må bare slappe av!!» Kvier meg for å ha sex, for vet at rumpa blir et tema hver eneste gang... 

Anonymkode: 2d894...a32

Kanskje du er sammen med exen min. Nøyaktig dette gjorde han og nemlig.

Hadde jeg vondt var det min egen skyld fordi jeg ikke slappet av nok må vite…

Virker som om disse mennene nekter å tro på oss når vi sier at det er vondt og vi ikke vil. De tror at bare de klarer å presse kølla helt inn, da vil vi plutselig bli henrykt av nytelse og glede og elske det!

Anonymkode: ea44f...f4b

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg er selv gutt, og jeg elsker Anal-sex med ei dame, så de jeg har hatt som pulevenner/kjæreste har jeg alltid sagt etterhvert at jeg har lyst til å prøve Anal. Men synes ikke man skal mase seg til det, det blir det feil og ikke vellykket analsex. Og man må respektere at det ikke er noe alle vil med en gang, eller aldri..

Jeg har opplevd at hun ene sa at det aldri kommer til å skje at vi skulle ha anal, det respekterte jeg. Men jeg sa også de gangene vi kom inn på fetish/og hva vi hadde lyst til å prøve. at det var noe jeg hadde lyst til å prøve, siden jeg elsker Anal, og er helt besatt av damerunper😅😍

Men tiden gikk og jeg maste ikke noe i det hele tatt. Plutselig en dag hadde hun kjøpt Anal-glidemiddel og lest seg litt opp på nettet. Så da hadde hun lyst til å prøve en gang det passet😁

Så jenter må føle seg trygg og at de vet partneren er er forsiktig. Da blir hele opplevelsen god. Og dette er den beste oppskriften til god analsex.

Gutt 25

Anonymkode: 93fed...d21

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 10.44):

Kjenner meg veldig godt igjen. Er sammen med en som på død og liv skal ta en finger, buttplug eller penis inni der så ofte som mulig. Jeg hater det og sier alltid nei, men det respekterer han sjelden. Fingeren er tilbake etter kort tid, og det ødelegger hele opplevelsen av sex for meg...er så avtennende og tørker meg rett og slett ut. Han har tvunget meg til å gjennomføre analsex mange ganger, selv om jeg skriker av smerte...prøver å si at han i det minste må bruke nok glidemiddel og tid!!! Er to-tre «jokk» med fingeren inni før han presser penis inn, sier seg jo selv at det ikke er behagelig...noe han ikke forstår, for «han har jo brukt så mye glidemiddel! Jeg må bare slappe av!!» Kvier meg for å ha sex, for vet at rumpa blir et tema hver eneste gang... 

Anonymkode: 2d894...a32

Du burde kanskje komme deg bort fra en slik mann som helt mangler respekt for dine grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...