AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Skal kjøre opp på Risløkka, tror dere det blir mye eller lite biler på veien? I går kjørte jeg kl. 20 rundt i området, og det var ekstremt mye trafikk og kø… bedre kl. 10/11? Anonymkode: dcd7b...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 . Anonymkode: dcd7b...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Del Skrevet 23. juni 2021 Noen som vet?😭 Anonymkode: dcd7b...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Del Skrevet 23. juni 2021 Om du ikke er komfortabel med å kjøre under kø og mye trafikk, ville jeg revurdert denne oppkjøringa. Anonymkode: c9a84...78a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Del Skrevet 23. juni 2021 Du har pepret forumet med disse "skal snart kjøre opp" postene dine i det siste. Du virker rimelig utrygg i trafikken. Er du sikker på at dette faktisk er rette tiden for deg å kjøre opp....ennå? Anonymkode: 62c56...cdf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Del Skrevet 23. juni 2021 Hadde oppkjøring klokka 11 på dagen, veldig lite trafikk, de fleste er på jobb den tiden skal sies at jeg kjørte opp i November og ikke i samme området. Anonymkode: 1b2a0...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hadde oppkjøring klokka 11 på dagen, veldig lite trafikk, de fleste er på jobb den tiden skal sies at jeg kjørte opp i November og ikke i samme området. Anonymkode: 1b2a0...5a3 😍 Anonymkode: dcd7b...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal kjøre opp på Risløkka, tror dere det blir mye eller lite biler på veien? I går kjørte jeg kl. 20 rundt i området, og det var ekstremt mye trafikk og kø… bedre kl. 10/11? Anonymkode: dcd7b...d2e Jeg hadde oppkjøring kl. 10:50 på en onsdag. Da var det relativt lite trafikk. Jeg fikk beskjed om at det var det beste tidspunktet å ha oppkjøring på i følget kjørelæreren jeg hadde. Dette var i Stavanger/ Sandnes området da. I tillegg var det sommerferie og mange på hjemmekontor. Men vil tror det er lite trafikk på det tidspunktet. Spoiler Anonymkode: be637...a73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #9 Del Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg hadde oppkjøring kl. 10:50 på en onsdag. Da var det relativt lite trafikk. Jeg fikk beskjed om at det var det beste tidspunktet å ha oppkjøring på i følget kjørelæreren jeg hadde. Dette var i Stavanger/ Sandnes området da. I tillegg var det sommerferie og mange på hjemmekontor. Men vil tror det er lite trafikk på det tidspunktet. Vis skjult innhold Anonymkode: be637...a73 😍 Anonymkode: dcd7b...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvordan gikk oppkjøringen? Anonymkode: bc923...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Del Skrevet 28. juni 2021 Google maps har en funksjon der du kan se trafikken på en vei på en typisk mandag klokken sånn og sånn. Rød hvis mye trafikk, gul er middels, grønn hvis lite. Men ikke alt kan forutsees. Det kan være ulykker eller veiarbeid i nærheten som gjør at trafikk omdirigeres dit du skal kjøre. Uansett, lær deg google maps på mobilen, det har du mye nytte av uansett hvordan man beveger seg i verden, den hjelper det også å finne raskeste rute og inkluderer real time trafikkdata i anbefalingen. Anonymkode: 8971b...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Del Skrevet 29. juni 2021 Hvordan gikk det? Anonymkode: 9905d...382 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå