Gå til innhold

Påfallende emosjonell og formell kontakt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det? 

Anonymkode: db226...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TS

Dette er beskrivelse av en person med mye følelser som gjerne holder dem tilbake. 
Denne personen har muligens en god grunn til å holde tilbake. Vedkommende vil snakke når han /hun føler seg trygg. 

AnonymBruker
Skrevet
gjestvest skrev (19 minutter siden):

Hei TS

Dette er beskrivelse av en person med mye følelser som gjerne holder dem tilbake. 
Denne personen har muligens en god grunn til å holde tilbake. Vedkommende vil snakke når han /hun føler seg trygg. 

Hæ? Det handler vel mer om hilsing, øyekontakt osv? 

AnonymBruker
Skrevet

Påfallende betyr annerledes i så stor grad at det er merkbart og avviker fra det vanlige. 

Formell kontakt: orientert for hvor man er og hvorfor, hvilken dag det er etc, klar tankerekke, kan gjøre rede for seg og holde tråden i samtalen. 

Emosjonell kontakt: Responderer adekvat i samtale, gir følelse av kontakt, smiler hvis man sier noe hyggelig/morsomt, responderer følelsesmessig på hva den andre har å si, er tilstede, nærværende i samtalen. 

Anonymkode: 4342a...d39

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 21.02):

Hæ? Det handler vel mer om hilsing, øyekontakt osv? 

Hei TS

Jeg forsøker å gi mine svar på bakgrunn av spørsmål som blir stilt. Jeg forsøkte å gi deg et enkelt svar slik at svaret ikke skulle sette igang andre spørsmål og tankeprosesser. Slik at du ikke skulle eksempelvis begynne å lure på hva "responderer adekvat" etc betyr. 

Denne personen har en del. Likevel har vedkommende kontroll. Han /hun har mye ressurser. 
Det er påfallende emosjonell og formell kontakt enkelt forklart.

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det at man responderer adekvat i en samtale? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva betyr det at man responderer adekvat i en samtale? 

Svarer helt fint. Ingen problem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...