gjestvest Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Hei TS Dette er beskrivelse av en person med mye følelser som gjerne holder dem tilbake. Denne personen har muligens en god grunn til å holde tilbake. Vedkommende vil snakke når han /hun føler seg trygg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 gjestvest skrev (19 minutter siden): Hei TS Dette er beskrivelse av en person med mye følelser som gjerne holder dem tilbake. Denne personen har muligens en god grunn til å holde tilbake. Vedkommende vil snakke når han /hun føler seg trygg. Hæ? Det handler vel mer om hilsing, øyekontakt osv? Anonymkode: db226...64e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Påfallende betyr annerledes i så stor grad at det er merkbart og avviker fra det vanlige. Formell kontakt: orientert for hvor man er og hvorfor, hvilken dag det er etc, klar tankerekke, kan gjøre rede for seg og holde tråden i samtalen. Emosjonell kontakt: Responderer adekvat i samtale, gir følelse av kontakt, smiler hvis man sier noe hyggelig/morsomt, responderer følelsesmessig på hva den andre har å si, er tilstede, nærværende i samtalen. Anonymkode: 4342a...d39
gjestvest Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 21.02): Hæ? Det handler vel mer om hilsing, øyekontakt osv? Anonymkode: db226...64e Hei TS Jeg forsøker å gi mine svar på bakgrunn av spørsmål som blir stilt. Jeg forsøkte å gi deg et enkelt svar slik at svaret ikke skulle sette igang andre spørsmål og tankeprosesser. Slik at du ikke skulle eksempelvis begynne å lure på hva "responderer adekvat" etc betyr. Denne personen har en del. Likevel har vedkommende kontroll. Han /hun har mye ressurser. Det er påfallende emosjonell og formell kontakt enkelt forklart.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 Hva betyr det at man responderer adekvat i en samtale? Anonymkode: db226...64e
gjestvest Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva betyr det at man responderer adekvat i en samtale? Anonymkode: db226...64e Svarer helt fint. Ingen problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå