Gå til innhold

Menn - hjelpe til med solkrem? Turn on?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe dere tenner på? Eller noe dere får noe ut av? Annet enn at du har hjulpet dama liksom? 
Tenker mest på ryggområdet som man gjerne trenger hjelp til å komme til 🙈

Anonymkode: 78e33...84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fint å berøre hud. Det kan være fint uten å ha noe seksuelt over seg. Er det ei dame jeg har (eller ønsker) en seksuell relasjon med så kan det selvfølgelig være tennende.

• Liker 2
Skrevet

Solkrem i seg selv er turn off. Det innebærer også en del stilleligging på ei strand e.l. for å vente på forråtnelse. 

Jeg kan hjelpe til med påføring av solkrem, men å forvente at jeg blir opphisset av det er å dra det litt vel langt.

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Solkrem i seg selv er turn off. Det innebærer også en del stilleligging på ei strand e.l. for å vente på forråtnelse. 

Jeg kan hjelpe til med påføring av solkrem, men å forvente at jeg blir opphisset av det er å dra det litt vel langt.

Ser den 🙈 Men hvis du ikke er med på stranda selv? Men frivillig melder at du kan hjelpe med smøring?😅 Sikkert noen som bli opphisset av det og 🙈 Ikke vet jeg, derfor jeg spør 😅 - ts

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (13 minutter siden):

Det er jo fint å berøre hud. Det kan være fint uten å ha noe seksuelt over seg. Er det ei dame jeg har (eller ønsker) en seksuell relasjon med så kan det selvfølgelig være tennende.

Er det berøringen i seg selv som evnt er tennende da?☺️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg smører alltid kun meg selv med solkrem på nudiststrand, det er det sikreste 😉

Anonymkode: 96205...3b9

• Liker 2
Skrevet

I utgangspunktet nei, med mindre at jeg ønsker det skal være det - og for de fleste tilfeller ville jeg ikke ønske det.

Feks om en bekjent trenger hjelp så vet jeg at hun ikke ville like om jeg syntes det var tennende - da ville det ikke være det for meg, jeg ville føle meg som en creep om jeg ble tent av det, noe som i seg selv ville være turnoff. Jeg ville behandlet det som å male en vegg.

Når det er sagt finnes jo creeps som helt sikkert ville finne "glede" i noe slikt.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det berøringen i seg selv som evnt er tennende da?☺️

Å berøre henne kan være det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, solkrem er noe griseri.

Anonymkode: 8d154...995

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei, solkrem er noe griseri.

Men sex er jo også noe griseri?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, jabx said:

Men sex er jo også noe griseri?

Ja, men ønsker ikke dobbelgris.

Skrevet

Vanlig påføring av solkrem er ikke turn-on for meg.

Da går jeg inn i en ikke seksualisert modus, der målet er påføring av solkrem.

Om det er erotikk i luften og begge er med på det, er det anerledes.

Det er det definitivt turn-on.

Da jeg ble forført på den måten var det uimotståelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Generelt så hater vel mannfolk solkrem. Men det er klart.. er det sex i luften så er det sikkert ikke noen sak 😎

Anonymkode: 91cd4...64b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg og partner er ganske seksuelt frigjort og har det mye gøy i senga, har jeg absolutt ikke inntrykk av at han tennes ved å smøre solkrem på ryggen min. Det er en praktisk greie. Å smøre inn noe krem for å skulle gi litt massasje i senga (skal sies at det stort sett er jeg som gjør det😅😂) er noe helt annet.

Anonymkode: 26023...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det dreier seg om en flørt, stiller saken anderledes da?🙈 (ikke vært på stranda sammen og ikke skjedd noe fysisk sånn enda) Men kunne det vært et tegn, type et skritt nærmere at noe mer kan skje? - ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Selv om jeg og partner er ganske seksuelt frigjort og har det mye gøy i senga, har jeg absolutt ikke inntrykk av at han tennes ved å smøre solkrem på ryggen min. Det er en praktisk greie. Å smøre inn noe krem for å skulle gi litt massasje i senga (skal sies at det stort sett er jeg som gjør det😅😂) er noe helt annet.

Anonymkode: 26023...0eb

Ja, når det er en praktisk greie er det nettopp det.

Det må ligge noe uforløst og spenning i luften.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Generelt så hater vel mannfolk solkrem. Men det er klart.. er det sex i luften så er det sikkert ikke noen sak 😎

Anonymkode: 91cd4...64b

Elsker å smøre inn dama, tigger etter, det bokstavelig talt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Elsker å smøre inn dama, tigger etter, det bokstavelig talt. 

Tigger etter det faktisk 😅 Hva er det som gjør at du elsker det?☺️

Skrevet

Om det er med en flørt man har hatt lite sex med/enda ikke har hatt sex, kan det være tennende. Ellers må det være noe i dynamikken vår som skal gjøre det til noe tennende i seg selv.

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (46 minutter siden):

Om det er med en flørt man har hatt lite sex med/enda ikke har hatt sex, kan det være tennende. Ellers må det være noe i dynamikken vår som skal gjøre det til noe tennende i seg selv.

Hmm..ja det er vel positivt om flørten stiller til tjeneste sånn sett 😅 Enhver grunn til å klå litt på hverandre 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...