Gå til innhold

undertøy i Bergen...noen tips?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Undertøyet kommer til å vises under kjolen min, hvis jeg har noe med spiler o.l. Så ¨må ha en glatt body el.l. Problemet er at jeg gjerne skulle hatt litt hold-in effekt på magen.... Noen med tips til undertøy, må forresten kjøpe det i Bergen,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å prøve korset-salongen i strandgt. 15, netty undertøysspesialisten i vaskerelven 12?? Slå opp på side 689-690 i gulesider. Ellers kan de sikkert hjelpe deg i brudeputikkene rundt om i Bergen også.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville prøvd Titt Inn boutique i Galleriet, Netty og brudebutikker. Damene på Korset-salongen i kløverhuset har jeg bare dårlig erfaring med. De kan være ganske så ufordragelige. :evil:

På Titt Inn har jeg bare gode erfaringer med undertøyskjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Jeg har god erfaring med agjato under smørsbroen ved hotell Neptun.

Derer de veldig flinke, og gir god service(i allefall til meg)

Liker også Netty som foreslått her, syns det var litt drøyt da en av damene der kalte meg: kjære lille vennen.

Bortsett fra det er de dyktige de bare ser på deg og kan si hvilken størrelse du er.

Lykke til med jakten på det perfekte undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også vært veldig fornøyd med servicen på Agjato, men jeg har hatt dårlig erfaring med kvaliteten på det undertøyet jeg har kjøpt der, de ha sikkert mye forskjellig så det er ikke min mening å generalisere. Men jeg husker jeg kjøpte en lekker knall rød bh og string, og så gikk bh'en istykker i FØRSTE vask, den revnet på midten mellom cupene, det var skikkelig skuff altså :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

hvis noe går i stykker nesten før det er brukt :evil: , og du har behandlet tøyet korrekt så er det reklamasjon.

Knekte den plastdingsen som regulerer stroppene på en nesten to års gammel Bh kjøpt på netty, fikk ny.

Kan 9ikke klage på servicen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har hørt at Beate Uhse har egen brudekolleksjon i undertøy. Den beryktede sex butikken i gågaten..... Uansett, det var visst pene ting, så ikke bli skremt av butikken...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...