AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Betyr det at da «in that moment» på 1 sekund, at damen må bestemme seg for om hun vil ha sex med fyren eller ei, uten å i det hele tatt ha snakket sammen?? Jeg er så lei av menn som kaller kvinner luremus og teaser fordi kvinnene ikke ga dem sex. For meg så betyr det å takke ja til drink at jeg er åpen for samtale. Går samtalen bra, kan vi fortsette kontakten, etter begges ønske. For noen er det sex, for andre er det å bli bedre kjent ved en senere anledning. Går samtalen dårlig, så nei ellers takk, jeg går videre. Men da blir man kalt stygge ord. Hvorfor tror menn at de ikke må fortsette vise sine gode sider, så fort dama sier ja til drink? Og om man er snurt for man spanderte 10 drinker, HVORFOR I HE***ETE gjorde man det da??? Hva tror du liksom? At på drink nr 3 så er du 3 x lovet garanti på sex i kveld?? Å spandere drink er kun en samtale åpner. Ikke NOE mer. Har man spandert 1, så trenger man heller ikke spandere flere. Om du ikke er spennende nok og føler du må spandere på å holde dama ved ditt bord, så anbefaler jeg deg heller en time hos psykolog så dere kan gå igjennom selvtilliten din. En vellykket kar som ønsker kontakt med en dame på byen, trenger bare evt å spandere 1 drink for icebreaker og komme i kontakt. Deretter er det kjemi som holder praten videre. Har man ikke kjemi så blir det ikke sex uansett. NÅR skal menn forstå dette?????? Anonymkode: 69535...327 8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Deg igjen, Incel? Du må variere oppsettet på innleggene dine for å ikke bli gjenkjent hele tiden. Jaysus, er det amatøraften eller? Anonymkode: 96629...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Deg igjen, Incel? Du må variere oppsettet på innleggene dine for å ikke bli gjenkjent hele tiden. Jaysus, er det amatøraften eller? Anonymkode: 96629...ba8 Haha nei, men jeg var også en av de som kommenterte incel i den andre tråden 😂 men ble inspirert ja ts Anonymkode: 69535...327 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha nei, men jeg var også en av de som kommenterte incel i den andre tråden 😂 men ble inspirert ja ts Anonymkode: 69535...327 Det var skummelt likt serru 😉 gg Anonymkode: 96629...ba8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var skummelt likt serru 😉 gg Anonymkode: 96629...ba8 Ja jeg forstår den 🤪 Anonymkode: 69535...327
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 Jeg mener at en ikke forplikter seg til noe som helst ved å takke ja til en drink. Hvis en mann vil spandere, så gjerne det. Men om jeg tar drinken og forlater han, kan han ikke bli overraska. Anonymkode: c2ac1...f43 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Å spandere drinker er en blodharry måte å forsøke å kjøpe sex på Anonymkode: e26bc...23f 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Har fått spandert på meg drinker i snart 25 år, men har aldri opplevd at menn blir kjipe av at det ikke blir noe på dem. Og det har heller aldri ført til sex. Ofte får man jo spandert drinker av 4-5 menn - skulle de jo da liksom tro at det førte til gangbang eller? Anonymkode: 09416...510 2
Incel Skrevet 22. juni 2021 #9 Skrevet 22. juni 2021 Kvinner som er så fattige at de utnytter menn for å få gratis drinker er ekte luremus og fortjener å bli dumpet… Spanderer man drinker ute på byen er det fordi man vil ha sex 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #10 Skrevet 22. juni 2021 Incel skrev (13 minutter siden): Kvinner som er så fattige at de utnytter menn for å få gratis drinker er ekte luremus og fortjener å bli dumpet… Spanderer man drinker ute på byen er det fordi man vil ha sex Så aktiv du er her i dag, er «fuckvenninnen» din opptatt i kveld? Hva med alle du viser deg frem for på FaceTime og som du har «telesex» med? Anonymkode: 00866...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #11 Skrevet 22. juni 2021 Jeg vet ikke hva menn tenker, men jeg som kvinne har aldri tilbudt å spandere en drink på en mann med noen andre forhåpninger enn en samtale. Anonymkode: 91d0f...f82 3
Katten.2.0 Skrevet 22. juni 2021 #12 Skrevet 22. juni 2021 Nå har jeg aldri kjøpt en drink som samtaleåpner, men heller spandert en runde fordi jeg liker selskapet hennes (og hun spanderer gjerne neste). Menn som tror de kjøper noe fra en person ved å spandere dem en drink har et forferdelig kvinnesyn. I beste fall vil jeg si at man har kjøpt en samtale. Thats it. 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #13 Skrevet 22. juni 2021 Hvordan var det igjen med kjøp og salg av sex? Anonymkode: 61b88...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 En drink betyr selvsagt ikke ja til sex. Men takker man ja til en drink, synes jeg det forplikter å ta en prat. Er du ikke interessert i å snakke med vedkommende, takker du også nei til drinken. Anonymkode: b8bc8...b7d 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #15 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Betyr det at da «in that moment» på 1 sekund, at damen må bestemme seg for om hun vil ha sex med fyren eller ei, uten å i det hele tatt ha snakket sammen?? Jeg er så lei av menn som kaller kvinner luremus og teaser fordi kvinnene ikke ga dem sex. For meg så betyr det å takke ja til drink at jeg er åpen for samtale. Går samtalen bra, kan vi fortsette kontakten, etter begges ønske. For noen er det sex, for andre er det å bli bedre kjent ved en senere anledning. Går samtalen dårlig, så nei ellers takk, jeg går videre. Men da blir man kalt stygge ord. Hvorfor tror menn at de ikke må fortsette vise sine gode sider, så fort dama sier ja til drink? Og om man er snurt for man spanderte 10 drinker, HVORFOR I HE***ETE gjorde man det da??? Hva tror du liksom? At på drink nr 3 så er du 3 x lovet garanti på sex i kveld?? Å spandere drink er kun en samtale åpner. Ikke NOE mer. Har man spandert 1, så trenger man heller ikke spandere flere. Om du ikke er spennende nok og føler du må spandere på å holde dama ved ditt bord, så anbefaler jeg deg heller en time hos psykolog så dere kan gå igjennom selvtilliten din. En vellykket kar som ønsker kontakt med en dame på byen, trenger bare evt å spandere 1 drink for icebreaker og komme i kontakt. Deretter er det kjemi som holder praten videre. Har man ikke kjemi så blir det ikke sex uansett. NÅR skal menn forstå dette?????? Anonymkode: 69535...327 Hjelpe meg jeg er jammen glad jeg ikke visste dette for noen år siden 😨 Jeg har da takket ja til drinker men aldri hatt sex med fremmede. Anonymkode: 0d1b6...5b2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #16 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Betyr det at da «in that moment» på 1 sekund, at damen må bestemme seg for om hun vil ha sex med fyren eller ei, uten å i det hele tatt ha snakket sammen?? Jeg er så lei av menn som kaller kvinner luremus og teaser fordi kvinnene ikke ga dem sex. For meg så betyr det å takke ja til drink at jeg er åpen for samtale. Går samtalen bra, kan vi fortsette kontakten, etter begges ønske. For noen er det sex, for andre er det å bli bedre kjent ved en senere anledning. Går samtalen dårlig, så nei ellers takk, jeg går videre. Men da blir man kalt stygge ord. Hvorfor tror menn at de ikke må fortsette vise sine gode sider, så fort dama sier ja til drink? Og om man er snurt for man spanderte 10 drinker, HVORFOR I HE***ETE gjorde man det da??? Hva tror du liksom? At på drink nr 3 så er du 3 x lovet garanti på sex i kveld?? Å spandere drink er kun en samtale åpner. Ikke NOE mer. Har man spandert 1, så trenger man heller ikke spandere flere. Om du ikke er spennende nok og føler du må spandere på å holde dama ved ditt bord, så anbefaler jeg deg heller en time hos psykolog så dere kan gå igjennom selvtilliten din. En vellykket kar som ønsker kontakt med en dame på byen, trenger bare evt å spandere 1 drink for icebreaker og komme i kontakt. Deretter er det kjemi som holder praten videre. Har man ikke kjemi så blir det ikke sex uansett. NÅR skal menn forstå dette?????? Anonymkode: 69535...327 Enig i det du skriver Endelig et menneske som setter ord på dette Anonymkode: 9d143...6c2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #17 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En drink betyr selvsagt ikke ja til sex. Men takker man ja til en drink, synes jeg det forplikter å ta en prat. Er du ikke interessert i å snakke med vedkommende, takker du også nei til drinken. Anonymkode: b8bc8...b7d Desverre tror mange desperate menn at om de får ei dame til å si til en drink eller tre så er det til sengs seinere, og de blir så sykt sure når du skal hjem istedenfor hjem til dem Anonymkode: 9d143...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #18 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Desverre tror mange desperate menn at om de får ei dame til å si til en drink eller tre så er det til sengs seinere, og de blir så sykt sure når du skal hjem istedenfor hjem til dem Anonymkode: 9d143...6c2 *til å si ja Anonymkode: 9d143...6c2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #19 Skrevet 23. juni 2021 Jeg spanderer aldri på en kvinne. Det er noe man gjør i et forhold, eller at man har noe på gang. Anonymkode: ce31e...0c8 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #20 Skrevet 23. juni 2021 Da vi var unge gikk vi på et sted vi visste vi ville bli påstandert øl på. Og hadde ikke sex med noen. Mulig man da brukte guttene/mennene litt. Men på den andre side jeg hadde ikke lova de noe. Så hadde aldri dårlig samvittighet for det. Ble mye billige utekvelder. Hadde nok ikke gjort det i dag, men er ikke så ung og vakker nå da ha ha. Anonymkode: ff4b6...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå