Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Uansvarlig opptreden fra dere begge. Men å bare  slenge ut alvorlige voldtektsbegrepet etter en natt med hor, med en "kanskje kanskje" holdning, er en fik i fjeset til traumene som alle relle voldteksoffere har opplevd.

Anonymkode: 4a8fd...54e

Nå er det ikke normalt å blacke ut av to glass vin. Hun våknet da han var inni henne. Da er det ganske tydelig at her har det skjedd noe som er verdt å grave i. 
 

Uansvarlig blandt begge var drøy. Uansett om man er med noen hjem første kvelden, så er det ikke greit å dope og voldta. Mest uansvarlig av han, hvis det var det som skjedde. For å finne ut av det så må hun grave litt i dette, slik at hun får anmeldt han om dette stemmer. 

Anonymkode: c1a25...0c0

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blitt dopa og voldtatt selv så du ble nokk det desverre :s

Anonymkode: 1344f...f70

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 15.17):

På lørdag møtte jeg en mann ute, vi snakket mye og «klikka» utrolig bra med en gang. Etterhvert spurte han om jeg ville bli med til han, hvor han hadde vin. Jeg takket ja, det var ingen undertoner eller hinting til at vi skulle ha sex. Jeg var beruset da vi dro til han men på ingen måte «dritings».

hjemme hos han fortsatte vi å snakke og hadde det veldig hyggelig. Jeg kan huske å ha drukket to glass vin, etter det er det HELT svart frem til jeg «våkner til» av en helt forferdelig smerte midt på natten i det han trenger inn i meg. Jeg sier han må stoppe, det gjør for vondt. Og han stopper. 
 

Jeg kan ikke huske hva som har skjedd før dette, jeg hadde ikke lyst til å ha sex med han tidligere på kvelden. To dager etterpå blødde jeg og jeg føler meg helt jævlig. Jeg føler meg så jævlig dust som dro hjem til han, og enda verre at jeg ikke husker noe.. 

Anonymkode: fe3e4...072

Langt ifra voldtekt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 18.40):

Og SKAM på deg oppi her som peker på at TS har vært uforsiktig. Lever du på 30-tallet?

Anonymkode: 62751...018

Jeg er ikke den som skrev om uforsiktighet, men det det jo desverre sant. Dette har ingenting med 30-tallet å gjøre.

Uansett om ts ikke har gjort noe galt, så er det bare et faktum at man setter seg selv i en potensielt farlig situasjon når man blir med fremmede hjem. Særlig om man er alene og det er alkohol involvert. Hvorfor gjør folk sånt?

Det kommer ALLTID til å være høy risiko når man tar den sjansen. Uansett om det er årstall 1930, 2021 eller 2058.  (Og ja,jeg er jente selv).

Anonymkode: cf5a3...433

  • Liker 2
Skrevet
Hannah80 skrev (På 23.6.2021 den 1.31):

Politiet har jo selv sagt at det å putte dop i andres drinker er noe som sjeldent forekommer her til lands.  

Det er kanskje sjelden, men det har jeg opplevd. 4 år siden, på et sted på Aker brygge som er nedlagt nå. Takket være gode venner så ble jeg ikke utsatt for noe mer. Men det var på mange måter på hengende håret. Har opplevd det i en annen (privat) setting også. 

Til ts (mulig det er for sent nå) og alle andre: ta kontakt med sykehuset/voldtektsmottaket. Ta alt av prøver. Så kan man se etterhvert om det er noe man skal gå videre med. 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er voldtekt. Anmeld med engang. 

Anonymkode: a8b52...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Du husker ingenting. Du har nok ikke blitt forgiftet. Du kan selvsagt røre rundt i det glasset der. Men om han hadde forgiftet deg for å voldta deg, så hadde han ikke stoppet når du sa stopp.
Slutt å bli med vilt fremmede menn hjem i fylla om du ikke vil ha sex.

Anonymkode: 2c9a5...7d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 18.37):

Du sa stopp. Mannen stoppa. Du ble ikke voldtatt.

Anonymkode: 91d56...f3c

Hvordan kan du si dette? Før hun våkna og sa stopp var hun ikke bevisst. Men gutten var bevisst nok til å ha sex med henne når hun ikke var til stedet. Jeg mener dette klart var voldtekt. Til TS, så tror jeg det er veldig lurt å dra til overgrepsmottak.

Anonymkode: 549e9...52c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 3.25):

Jeg er ikke den som skrev om uforsiktighet, men det det jo desverre sant. Dette har ingenting med 30-tallet å gjøre.

Uansett om ts ikke har gjort noe galt, så er det bare et faktum at man setter seg selv i en potensielt farlig situasjon når man blir med fremmede hjem. Særlig om man er alene og det er alkohol involvert. Hvorfor gjør folk sånt?

Det kommer ALLTID til å være høy risiko når man tar den sjansen. Uansett om det er årstall 1930, 2021 eller 2058.  (Og ja,jeg er jente selv).

Anonymkode: cf5a3...433

Godt sagt. Bedre å ta forhåndsregler enn å utsette seg selv for fare.

Anonymkode: 1789d...56c

AnonymBruker
Skrevet

Har han hatt sex med deg mens du var bevisstløs eller ute av stand til å samtykke, så er det i verste fall uaktsom voldtekt. Mange her har et litt gammeldags syn på voldtekt. At man synes det er dritt frem for fyren bare man har blitt med han hjem, sier noe om et gammeldags, moralsk syn på voldtekt som man ikke finner igjen i loven, heldigvis. Her til lands har også sexkjøpskunder blitt dømt for voldtekt av sexarbeidere, fordi samtykke kan trekkes tilbake eller ikke gjelde visse handlinger. Man må ikke huske at man var bevisstløs (det er jo umulig!), og lignende saker har havna i retten. Ofte kalles det "sovevoldtekt" når den ene parten ikke er bevisst nok til å samtykke. 

Anonymkode: df22b...3b5

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Godt sagt. Bedre å ta forhåndsregler enn å utsette seg selv for fare.

Anonymkode: 1789d...56c

Fint at loven gjelder uansett hvor mye man setter seg selv i fare. Det er ikke lov å voldta noen som ligger bevisstløs og naken på gata heller, selv om vedkommende befinner seg i en farlig situasjon. Et normalt, empatisk menneske hjelper heller en bevisstløs person, og utnytter seg ikke av henne seksuelt. Forstemmende av så mange mennesker synes jenta/kvinna står igjen med skylda, når det definitivt er det mennesket som bestemmer seg for å ha sex med en bevisstløs eller sovende person som går langt over streken. 

Anonymkode: df22b...3b5

  • Liker 2
Gjest Robin666
Skrevet

Høres ut som om du prøvde voldta han, men ikke klarte fullføre 

Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har han hatt sex med deg mens du var bevisstløs eller ute av stand til å samtykke, så er det i verste fall uaktsom voldtekt. Mange her har et litt gammeldags syn på voldtekt. At man synes det er dritt frem for fyren bare man har blitt med han hjem, sier noe om et gammeldags, moralsk syn på voldtekt som man ikke finner igjen i loven, heldigvis. Her til lands har også sexkjøpskunder blitt dømt for voldtekt av sexarbeidere, fordi samtykke kan trekkes tilbake eller ikke gjelde visse handlinger. Man må ikke huske at man var bevisstløs (det er jo umulig!), og lignende saker har havna i retten. Ofte kalles det "sovevoldtekt" når den ene parten ikke er bevisst nok til å samtykke. 

Anonymkode: df22b...3b5

Han var fullere så her er det hun som utfører voldtekt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fint at loven gjelder uansett hvor mye man setter seg selv i fare. Det er ikke lov å voldta noen som ligger bevisstløs og naken på gata heller, selv om vedkommende befinner seg i en farlig situasjon. Et normalt, empatisk menneske hjelper heller en bevisstløs person, og utnytter seg ikke av henne seksuelt. Forstemmende av så mange mennesker synes jenta/kvinna står igjen med skylda, når det definitivt er det mennesket som bestemmer seg for å ha sex med en bevisstløs eller sovende person som går langt over streken. 

Anonymkode: df22b...3b5

I en perfekt verden så hadde det vært sant. Men slik er ikke virkeligheten. Voldtekt skjer uansett hvor mye moralpreken en holder. Da er det bedre å forebygge enn å utsette seg for fare. Eller angre på at man ikke gjorde det. Jeg hadde aldri turt å blitt med fremmede hjem. Sverige er et skrekkens eksempel på voldtekter der overfalls og gruppevoldtekter er blitt vanlig. Jenter kan mange plasser ikke gå ut alene om kvelden lengre. Så farlig er det blitt.

Anonymkode: 1789d...56c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 15.33):

Om han har dopa henne ned så er det voldtekt, jo. Man blacker ikke ut av noen glass vin. Tequila kanskje, men ikke vin. Derfor bør hun ta blodprøver NÅ. 

Anonymkode: 47e8c...992

Jo man kan det. Sett hun har spist lite , brygget på sykdom, går på medisiner etc så kan alkoholvirkningen slå inn helt plutselig. 

Anonymkode: 20ca4...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...