AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 På lørdag møtte jeg en mann ute, vi snakket mye og «klikka» utrolig bra med en gang. Etterhvert spurte han om jeg ville bli med til han, hvor han hadde vin. Jeg takket ja, det var ingen undertoner eller hinting til at vi skulle ha sex. Jeg var beruset da vi dro til han men på ingen måte «dritings». hjemme hos han fortsatte vi å snakke og hadde det veldig hyggelig. Jeg kan huske å ha drukket to glass vin, etter det er det HELT svart frem til jeg «våkner til» av en helt forferdelig smerte midt på natten i det han trenger inn i meg. Jeg sier han må stoppe, det gjør for vondt. Og han stopper. Jeg kan ikke huske hva som har skjedd før dette, jeg hadde ikke lyst til å ha sex med han tidligere på kvelden. To dager etterpå blødde jeg og jeg føler meg helt jævlig. Jeg føler meg så jævlig dust som dro hjem til han, og enda verre at jeg ikke husker noe.. Anonymkode: fe3e4...072 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Høres nok slik ut. Ta kontakt med overgrepsmottaket i din kommune/ditt fylke og ta ting der ifra. Få tatt blodprøver så fort som mulig for å sjekke om du har blitt dopa. Om du ikke har dusjet enda så dropper du det og drar rett til legevakta/overgrepsmottaket. Gjør det I DAG! Dette er en av grunnene til at jeg aldri blir med fremmede menn hjem. Jeg forstår ikke hvordan dere kan tro så godt om menn, når dette er noe flere kvinner faktisk opplever. Dette sier jeg ikke for å gi deg skyldfølelse trådstarter, men for å advare andre kvinner også. Sender deg en varm klem. Snakk med moren din, en venninne, hvem som helst. ❤️ Her på KG vil du få ganske giftige svar, og da spesielt av menn, så ikke les for mye om hva som skrives her. Få hjelp. Anonymkode: 47e8c...992 13
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Trolig voldtatt, men "håpløst" å bevise. Anonymkode: 5efca...32d 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Nei, tror ikke du ble voldtatt. Kan hende du sa ja til sex med ham men husker ikke. Hvordan kan han vite at det ble "helt svart" for deg? Anonymkode: 7efd2...51b 12
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, tror ikke du ble voldtatt. Kan hende du sa ja til sex med ham men husker ikke. Hvordan kan han vite at det ble "helt svart" for deg? Anonymkode: 7efd2...51b Om han har dopa henne ned så er det voldtekt, jo. Man blacker ikke ut av noen glass vin. Tequila kanskje, men ikke vin. Derfor bør hun ta blodprøver NÅ. Anonymkode: 47e8c...992 11
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Man kunne tenkt nei, men- det er rart at du hadde så mye smerter og blødde utenom etter bare en så kort penetrering. Jeg hadde dratt på legevakt for å sjekke eventuelt rester av rusmidler i blodet. Om de finner rester av det hadde jeg meldt voldtekt. Hvis nei, så er det veldig vanskelig å avgjøre. Anonymkode: 69da3...c59 5
Jentegutt Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Du har satt deg selv i en kjedelig situasjon, du husker ikke noe og da er det umulig å bevise noen ting som helts.Man kan ikke bare anta noe når det handler om så alvorlige ting. Slutt å sett deg selv i farlige situasjoner, ta lærdom av det som skjedde, når du ikke vet selv om du er voldtatt, hvordan skal vi vite det. 10
Isambard Skrevet 22. juni 2021 #9 Skrevet 22. juni 2021 Det kan godt være voldtekt. Det er umulig å si sikkert når du ikke husker noe. Vanskelig å si om du fikk blackout av alkoholen eller noe annet. Jeg tror nok en del som mener de må ha blitt dopet faktisk bare har drukket for fort. Man kan få blackout av 1-1.5 i promille, så de to glassene pluss det du hadde fra før kan altså ha vært nok. Man får blackout når promillen stiger fort. Ikke nødvendigvis når man er veldig full. 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #10 Skrevet 22. juni 2021 Anmeld. Så finner politiet ut hva som skjedde. Mulig han bare tilstår. Anonymkode: 7ac0e...c18 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #11 Skrevet 22. juni 2021 Det var voldtekt. Om han ikke klarte å merke at du var såpass dritings som du har vært (blackout skjer ikke uten noen ting), så burde han selv vært for dritings til å få den opp. For alt du vet hadde han hatt noe i glasset ditt som førte til en blackout, nettopp for å gjøre deg mer medgjørelig. Voldtekt i min bok uten tvil. Anonymkode: 2c54b...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #12 Skrevet 22. juni 2021 Du sa stopp. Mannen stoppa. Du ble ikke voldtatt. Anonymkode: 91d56...f3c 11
Isambard Skrevet 22. juni 2021 #13 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sa stopp. Mannen stoppa. Du ble ikke voldtatt. Anonymkode: 91d56...f3c Spørsmålet er hvordan det startet. 6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #14 Skrevet 22. juni 2021 Jeg syns folk skal være litt varsomme her. Jeg har flere ganger opplevd blackout når jeg har drukket og gjerne her vært sliten på forhånd. Og flere ganger har jeg blir fortalt at jeg ikke har virket særlig dritings, og særlig ikke så ille at jeg ikke skal kunne huske noe! Men forslaget om at du sjekker om legevakt/voldtektsmottak kan ta blodprøve for å se om det var eventuelle andre rusmidler involvert, samt få sikret eventuelle spor, er det beste du kan foreta deg nå. Og SKAM på deg oppi her som peker på at TS har vært uforsiktig. Lever du på 30-tallet? Anonymkode: 62751...018 9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #15 Skrevet 22. juni 2021 Håper du dro til overgrepsmottaket, der undersøker de deg helt gratis og tar blodprøver for å se om du har blitt dopa osv. Du må ikke anmelde selv om du går dit, uansett lurt å få det undersøkt. Klem 🤍 Anonymkode: 4c81c...d19 10
jabx Skrevet 22. juni 2021 #16 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg syns folk skal være litt varsomme her. Jeg har flere ganger opplevd blackout når jeg har drukket og gjerne her vært sliten på forhånd. Og flere ganger har jeg blir fortalt at jeg ikke har virket særlig dritings, og særlig ikke så ille at jeg ikke skal kunne huske noe! Ja, jeg pleier ikke å drikke så jeg blir fullstendig dritings, men jeg har opplevd å få delvis "blackout" og hørte etterpå at jeg ikke virket særlig full. Men TS bør undersøke om hun har noen stoffer i kroppen som ikke skal være der. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #17 Skrevet 22. juni 2021 Hvis du kun husker to glass vin, så er det sjanser for at du ble dopa. Her ville jeg oppsøkt noe hjelp og gravd litt i dette. Anonymkode: c1a25...0c0 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #18 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Anmeld. Så finner politiet ut hva som skjedde. Mulig han bare tilstår. Anonymkode: 7ac0e...c18 Om det ikke skjedde, er det en falak anmeldelse,noe som er straffbart Anonymkode: 4a8fd...54e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #19 Skrevet 22. juni 2021 Uansvarlig opptreden fra dere begge. Men å bare slenge ut alvorlige voldtektsbegrepet etter en natt med hor, med en "kanskje kanskje" holdning, er en fik i fjeset til traumene som alle relle voldteksoffere har opplevd. Anonymkode: 4a8fd...54e 1
Hannah80 Skrevet 22. juni 2021 #20 Skrevet 22. juni 2021 Politiet har jo selv sagt at det å putte dop i andres drinker er noe som sjeldent forekommer her til lands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå