AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg får så fryktelig til sinnarynke fordi jeg stresser, er sliten eller konsentrerer meg mye, særlig på jobb. Synes jeg ser så gammel og sliten ut med den. 😟 Er det bare Botox som virker, eller er det noe annet jeg kan gjøre med det? Kjenner jo at den kommer fordi jeg spenner musklene der uten å tenke over det. Og - er Botox bare trygt eller finnes det skumle bivirkninger også om den tas hos profesjonelle her i Norge? Anonymkode: c3fcc...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 22. juni 2021 #2 Del Skrevet 22. juni 2021 Ingenting gir i nærheten av samme effekt som botox på sinnarynke. Jeg er en kronisk myser, og tror den dukket opp på meg når jeg var ca 22 år. Levde med den i 15 år og var tålig fornøyd med ansiktet på tross av den, men etterhvert som den ble dyp og jeg fikk andre små aldringstegn så valgte jeg å forsøke botox. Er kjempefornøyd, synes det tok flere år og ikke minst mange bekymringer fra fjeset, blikket føles åpnere og jeg synes jeg ser mye gladere ut rett og slett. Ingenting er 100% trygt, iallfall ikke ting som har en effekt. Men botox er jo en godt utprøvd behandling for både rynker og diverse lidelser. Les deg opp på bivirkninger i forkant iallfall. Både effekt og bivirkninger går over, så et evt dårlig resultat er ikke noe som varer evig. Men har man først begynt så er det gjerne noe man fortsetter med, så det kan være greit å ta med i vurderingen om man ønsker en såpass dyr vane. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Del Skrevet 22. juni 2021 QBee skrev (43 minutter siden): Ingenting gir i nærheten av samme effekt som botox på sinnarynke. Jeg er en kronisk myser, og tror den dukket opp på meg når jeg var ca 22 år. Levde med den i 15 år og var tålig fornøyd med ansiktet på tross av den, men etterhvert som den ble dyp og jeg fikk andre små aldringstegn så valgte jeg å forsøke botox. Er kjempefornøyd, synes det tok flere år og ikke minst mange bekymringer fra fjeset, blikket føles åpnere og jeg synes jeg ser mye gladere ut rett og slett. Ingenting er 100% trygt, iallfall ikke ting som har en effekt. Men botox er jo en godt utprøvd behandling for både rynker og diverse lidelser. Les deg opp på bivirkninger i forkant iallfall. Både effekt og bivirkninger går over, så et evt dårlig resultat er ikke noe som varer evig. Men har man først begynt så er det gjerne noe man fortsetter med, så det kan være greit å ta med i vurderingen om man ønsker en såpass dyr vane. Hvor ofte må man gjøre det da? Holder det med et par ganger i året? Anonymkode: c3fcc...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 22. juni 2021 #4 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor ofte må man gjøre det da? Holder det med et par ganger i året? Anonymkode: c3fcc...400 2-4 ganger sier de (jeg er helt fersk i dette selv), og da oftere de første årene. Men det er individuelle forskjeller også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Del Skrevet 22. juni 2021 Hva er sinnarynke? - dame på 46. Anonymkode: 08651...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 22. juni 2021 #6 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg var faktisk å tok min sinnarynke i dag. Brukte for "ett område", men tar vanligvis i hele pannen også, men synes ennå forrige behandling fungerer i selve pannen. Har gjort det i flere år nå, og har aldri opplevd noen form for bivirkninger. Tror jeg fikk litt hodepine en av de første gangene, men aldri etter det. I dag har jeg ikke merket noe som helst, og glemte det faktisk til jeg leste denne overskriften 😄 Det som er viktig, er at det blir utført av noen som vet hva de gjør, og når det kommer til botox, så må det skrives ut av en lege, og de fleste leger skriver ikke ut dette til noen som de ikke "kan gå god for", men selvfølgelig er det noen useriøse her også...... Jeg synes iallfall at det gir meg et mye mindre slitens utseende, og liker ikke å se "sint" ut hver gang jeg er sliten, eller lurer på noe 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Del Skrevet 22. juni 2021 Har sett disse rynkene. Jeg ser dem spesielt hos ei som er 15 år yngre enn meg, minst! Hun var litt frekk da hun så noen linjer hos meg for lenge siden! Nå ser jeg at til tross for at hun er 15 år yngre enn meg, denne sinnarynken er meget tydelig og forsurer ansiktet hennes - hun ser sint ut! Virkelig sint! Pirke i meg som 3 barns mor og påpeke det - dengang! I tillegg hadde jeg en sønn som hadde noen utfordringer han i dag er kvitt. Hun er så frekk at hun uttalte: Din sønn er årsaken til at vi ikke har barn. Han er prevensjon for oss! Selv har de nå 3 barn og hun er sinna! Mora som er 10 år eldre enn meg driver og legger ut bilder på SOME og datteren føler seg brydd! Eneste grunn til at datteren føler seg brydd er fordi hun selv baksnakket andre med linjer. Det kalles KARMA. Anonymkode: 29194...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er sinnarynke? - dame på 46. Anonymkode: 08651...28d Når du får 1-2 markerte streker mellom øynene. Blir ofte verre enn andre rynker fordi det er muskler som lager den. Du er heldig som ikke vet. 😃 Anonymkode: c3fcc...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 23. juni 2021 #9 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg bruker frownies facial patch om natten og når jeg sitter på hjemmekontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Del Skrevet 23. juni 2021 QBee skrev (20 timer siden): 2-4 ganger sier de (jeg er helt fersk i dette selv), og da oftere de første årene. Men det er individuelle forskjeller også. 2-4 ganger i året...? Hjelpes, jeg trodde det varte noe lengre. Da tror jeg min sinnarynke og jeg får være gode venner en stund til, mtp priser. 😂 (ps, jeg er ikke ts). Anonymkode: e7263...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Del Skrevet 23. juni 2021 Botox funker veldig bra, 1 uke siden jeg tok der og har snart full effekt. Tar 1-2 g i året. Begynte når jeg var 45 og er 48 nå. Brynene får også et lite løft og jeg ser mer avslappet ut. Føles bare rart å ikke kunne myse og man kjenner virkelig at musklene er lammet. Vil ikke ta panna, tenker det vil se rart ut når man ikke kan bevege bryna i det hele tatt men lurer litt på å ta ytterst i enden av brynet for å løfte de men jeg tør ikke. Anonymkode: b0b0b...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 23. juni 2021 #12 Del Skrevet 23. juni 2021 marykay skrev (3 timer siden): Jeg bruker frownies facial patch om natten og når jeg sitter på hjemmekontor. Har det effekt synes du, eller er det kun forebyggende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #13 Del Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 0.11): Har sett disse rynkene. Jeg ser dem spesielt hos ei som er 15 år yngre enn meg, minst! Hun var litt frekk da hun så noen linjer hos meg for lenge siden! Nå ser jeg at til tross for at hun er 15 år yngre enn meg, denne sinnarynken er meget tydelig og forsurer ansiktet hennes - hun ser sint ut! Virkelig sint! Pirke i meg som 3 barns mor og påpeke det - dengang! I tillegg hadde jeg en sønn som hadde noen utfordringer han i dag er kvitt. Hun er så frekk at hun uttalte: Din sønn er årsaken til at vi ikke har barn. Han er prevensjon for oss! Selv har de nå 3 barn og hun er sinna! Mora som er 10 år eldre enn meg driver og legger ut bilder på SOME og datteren føler seg brydd! Eneste grunn til at datteren føler seg brydd er fordi hun selv baksnakket andre med linjer. Det kalles KARMA. Anonymkode: 29194...e65 🤔 Anonymkode: 93e63...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 29. juni 2021 #14 Del Skrevet 29. juni 2021 Jeg er veldig fornøyd med Botox i alle fall. Jeg er 33 år, ingen synlig sinnarynke, men har noen linjer i pannen. 4 små stikk 2 ganger per år holder de unna 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #15 Del Skrevet 29. juni 2021 Skyblue7 skrev (Akkurat nå): Jeg er veldig fornøyd med Botox i alle fall. Jeg er 33 år, ingen synlig sinnarynke, men har noen linjer i pannen. 4 små stikk 2 ganger per år holder de unna 😀 Jeg får 6 stikk der og 18 enheter tilsammen. Anonymkode: b0b0b...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 29. juni 2021 #16 Del Skrevet 29. juni 2021 Kommer nok an på hvor mange og dype linjer man har dette. 4 er nok med meg. Hvor mange enheter der er for min del er jeg usikker på, aldri sjekket 🤷🏼♀️ Jeg er så «heldig» å ha fet hud, så har relativt få linjer. Ingen med botox der i alle fall 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #17 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 17.39): Føles bare rart å ikke kunne myse og man kjenner virkelig at musklene er lammet Vil det si at man får noe dårligere syn? Jeg bruker briller, og ifølge optiker har jeg korrekt styrke men jeg myser ofte når jeg må konsentrere blikket, f.eks. når jeg leser, ser TV eller prøver å se noe som er langt borte. Må jo være slitsomt å ikke ha mulighet til å myse? Anonymkode: 2d425...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 1. juli 2021 #18 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 23.52): Hva er sinnarynke? - dame på 46. Anonymkode: 08651...28d Rynken man får mellom øyenbrynene. Kalles også bekymringsrynker. Er dessverre plaget av det selv, men har ikke hatt råd til Botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 1. juli 2021 #19 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) marykay skrev (På 23.6.2021 den 16.28): Jeg bruker frownies facial patch om natten og når jeg sitter på hjemmekontor. Hva er det? Og hvor får man kjøpt det? Endret 1. juli 2021 av Adrenalina1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #20 Del Skrevet 16. juli 2021 Hvilket sted i Oslo anbefaler dere for Botox? Er det store forskjeller på pris og dyktighet? Anonymkode: c3fcc...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå