AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Og hvor mye koster det i mnd? Jeg har tre katter som jeg må få forsikret. De er alle over 8 år gamle. Økonomien er trang så leter etter det billigste. Anonymkode: f79ab...9fd
Troyamin Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Hva vil du at forsikringen skal dekke? Anbefaler deg å sende ut et spørsmål om prisoverslag fra alle forsikringsselskap du kommer over. 2
Obscura Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Troyamin skrev (43 minutter siden): Hva vil du at forsikringen skal dekke? Anbefaler deg å sende ut et spørsmål om prisoverslag fra alle forsikringsselskap du kommer over. Dyrlegeregninger ved skade og sykdom hvertfall. Jeg ønsker ikke å legge ut på anbud, derfor tenkte jeg det kunne lønne seg å spørre her 1
Troyamin Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Obscura skrev (1 minutt siden): Dyrlegeregninger ved skade og sykdom hvertfall. Jeg ønsker ikke å legge ut på anbud, derfor tenkte jeg det kunne lønne seg å spørre her Jeg betalte ca 500 i mnd pr katt i Agria. Men da hadde jeg "alt". Du får blant annet rabatt dersom katten er kastrert og merket. 2
Obscura Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Troyamin skrev (4 minutter siden): Jeg betalte ca 500 i mnd pr katt i Agria. Men da hadde jeg "alt". Du får blant annet rabatt dersom katten er kastrert og merket. Takk, ja Agria er den eneste jeg har klart å finne pris på på nettet. Det blir i overkant av hva jeg kan få til i mnd med tre katter så håper jeg kan finne noe rimeligere 😅
Troyamin Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 Obscura skrev (1 minutt siden): Takk, ja Agria er den eneste jeg har klart å finne pris på på nettet. Det blir i overkant av hva jeg kan få til i mnd med tre katter så håper jeg kan finne noe rimeligere 😅 Fikk akkurat et tips av en venn; Hvis du har samleavtale hos feks Tryg, kan det være du får en rimelig forsikring av katt der. 1
Obscura Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Troyamin skrev (1 time siden): Fikk akkurat et tips av en venn; Hvis du har samleavtale hos feks Tryg, kan det være du får en rimelig forsikring av katt der. Takk! Har husforsikring hos Tryg så dette skal jeg sjekke opp 🤩 1
Obscura Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Tryg kunne ikke tilby så lenge kattene var så gamle. Gjensidige dekker ikke TR, så da blir det nok Agria.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå