Gå til innhold

Hvilken forsikring bruker du

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor mye koster det i mnd?

Jeg har tre katter som jeg må få forsikret. De er alle over 8 år gamle. Økonomien er trang så leter etter det billigste.

Anonymkode: f79ab...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du at forsikringen skal dekke? 

Anbefaler deg å sende ut et spørsmål om prisoverslag fra alle forsikringsselskap du kommer over. 

• Liker 2
Skrevet
Troyamin skrev (43 minutter siden):

Hva vil du at forsikringen skal dekke? 

Anbefaler deg å sende ut et spørsmål om prisoverslag fra alle forsikringsselskap du kommer over. 

Dyrlegeregninger ved skade og sykdom hvertfall. Jeg ønsker ikke å legge ut på anbud, derfor tenkte jeg det kunne lønne seg å spørre her :)

• Liker 1
Skrevet
Obscura skrev (1 minutt siden):

Dyrlegeregninger ved skade og sykdom hvertfall. Jeg ønsker ikke å legge ut på anbud, derfor tenkte jeg det kunne lønne seg å spørre her :)

Jeg betalte ca 500 i mnd pr katt i Agria. Men da hadde jeg "alt". Du får blant annet rabatt dersom katten er kastrert og merket. 

• Liker 2
Skrevet
Troyamin skrev (4 minutter siden):

Jeg betalte ca 500 i mnd pr katt i Agria. Men da hadde jeg "alt". Du får blant annet rabatt dersom katten er kastrert og merket. 

Takk, ja Agria er den eneste jeg har klart å finne pris på på nettet. Det blir i overkant av hva jeg kan få til i mnd med tre katter så håper jeg kan finne noe rimeligere 😅

Skrevet
Obscura skrev (1 minutt siden):

Takk, ja Agria er den eneste jeg har klart å finne pris på på nettet. Det blir i overkant av hva jeg kan få til i mnd med tre katter så håper jeg kan finne noe rimeligere 😅

Fikk akkurat et tips av en venn; Hvis du har samleavtale hos feks Tryg, kan det være du får en rimelig forsikring av katt der. 

• Liker 1
Skrevet
Troyamin skrev (1 time siden):

Fikk akkurat et tips av en venn; Hvis du har samleavtale hos feks Tryg, kan det være du får en rimelig forsikring av katt der. 

Takk! Har husforsikring hos Tryg så dette skal jeg sjekke opp 🤩

• Liker 1
Skrevet

Tryg kunne ikke tilby så lenge kattene var så gamle. Gjensidige dekker ikke TR, så da blir det nok Agria. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...