AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #161 Skrevet 28. juli 2021 Dette er jo privat, og tenker at du gjør hva du ønsker. Selv ville jeg aldri fått barn i den alderen, men vi er forskjellige og godt er det 😊 Anonymkode: 861b1...54d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #162 Skrevet 30. juli 2021 On 7/28/2021 at 6:07 PM, AnonymBruker said: Dette er jo privat, og tenker at du gjør hva du ønsker. Selv ville jeg aldri fått barn i den alderen, men vi er forskjellige og godt er det 😊 Anonymkode: 861b1...54d Jeg må ærlig si at jeg går litt opp og ned i tankene om å få barn igjen. Jo jeg ønsker et barn til, men jeg liker ikke å måtte gå gjennom et svangerskap i min alder, pluss fødsel på toppen. Men jeg har fortsatt et ønske om et felles barn sammen med min mann . 🥰. Men jeg forstår godt at mange ikke ville orket å gå gjennom alt dette, og så begynne på nytt med småbarn. Anonymkode: baace...bd6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #163 Skrevet 30. juli 2021 Ømt tema, men siden du spør: for moren er det sikkert ikke noe problem. Man er gjerne godt etablert og har god tid. Men for barnets del.. tja, man blir jo en veldig gammel mor da. Men jeg skal ikke si hva andre bør gjøre. Anonymkode: 3f68c...a57
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #164 Skrevet 31. juli 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Ømt tema, men siden du spør: for moren er det sikkert ikke noe problem. Man er gjerne godt etablert og har god tid. Men for barnets del.. tja, man blir jo en veldig gammel mor da. Men jeg skal ikke si hva andre bør gjøre. Anonymkode: 3f68c...a57 Jeg går på hormonbehandling nå. Men tenker iblant over hva er det jeg gjør , burde jeg gjerne ikke forsøkt å få barn nå. Føler jo at dette er høyst uvanlig og føler meg litt rar pga det. Men får se hva dette ivf-forsøket bringer. Jeg er vel mest redd alle fordommer som jeg kan møte underveis. Anonymkode: baace...bd6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #165 Skrevet 31. juli 2021 Jeg tenker at det er fantastisk at du opplever den gleden i en alder hvor folk flest kjeder seg ihjel eller befinner seg i en personlig krise. Om du trenger noen å sammenligne deg med så har Camilla Pihl fått sitt første barn i en alder av 42, og hun er jo en fantastisk dame som jeg ser opp til. Målrettet, engasjert og fornuftig. Noen ganger er ikke tiden for barn inne før man er over 40. Sånn er det bare! Anonymkode: 68ef4...12d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #166 Skrevet 31. juli 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at det er fantastisk at du opplever den gleden i en alder hvor folk flest kjeder seg ihjel eller befinner seg i en personlig krise. Om du trenger noen å sammenligne deg med så har Camilla Pihl fått sitt første barn i en alder av 42, og hun er jo en fantastisk dame som jeg ser opp til. Målrettet, engasjert og fornuftig. Noen ganger er ikke tiden for barn inne før man er over 40. Sånn er det bare! Anonymkode: 68ef4...12d Fint å ha noen å sammenligne meg med. Saken er jo at jeg føler meg så alene med å forsøke å bli gravid i denne alderen. Men som du sier: det fins andre. . Takk for forståelsen. Ja, det er ikke alltid livet blir som planlagt. Jeg hadde jo aldri trodd at jeg skulle ønske barn i årevis i ung alder og ikke få muligheten til å få, og heller ikke at da jeg hadde gitt opp ønske så treffer jeg en barnløs mann. Sånn er livet . jeg har begynt på medisineringen i forkant av ivf og jeg føler meg i veldig god form. Ingen bivirkninger sålangt. Anonymkode: baace...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå